חדשות כאן ישראל מסחר | תעשייה תחבורה ימית

איגוד המשתמשים בתובלה ימית בתפזורת של תבואות מזהיר מהשלכות שביתה

אלי סיוון, יו"ר איגוד המשתמשים בתובלה ימית בתפזורת של תבואות ומוצרי גרעינים (סויה, תירס וכד’); נזקי השביתה עלולים להביא לשיבושים באספקת המזון למדינת ישראל ◄ על המדינה לדאוג למעמד החלש ולמעמד הביניים - ויפה שעת אחת קודם. ההסתדרות תדע לווסת ולחלק את תוספות השכר בכל מקום עבודה ואיגוד לטובת העובדים החלשים".
0
0
אלי סיוון, יושב ראש איגוד המשתמשים בתובלה ימית בתפזורת של תבואות ומוצרי גרעינים (סויה, תירס וכד’)
אלי סיוון

“אם ההסתדרות תממש את איומיה בהמשך למאבק השכר של עובדי המגזר הציבורי לשביתה בכל המגזר הציבורי, מחר (רביעי מ-06:00), בנמלי ישראל, ייגרם נזק כלכלי ישיר של למעלה מ- 200 אלף ₪ ביום השביתה הראשון לחברי האיגוד (תחנות קמח, מכוני תערובת, חברות מזון ועוד) – כך מעריך אלי סיוון, יו”ר איגוד המשתמשים בתובלה ימית בתפזורת של תבואות ומוצרי גרעינים (סויה, תירס וכד’)…”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

איגוד המשתמשים בתובלה ימית בתפזורת של תבואות, מזהיר מהשלכות השביתה במשק

דוברת איגוד המשתמשים בתובלה ימית בתפזורת של תבואות ומוצרי גרעינים, הגב’ פנינה שלו, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; יושב ראש האיגוד, מר סיוון, ממשיך ומזהיר, כי; “שביתה בנמלים, תכפיל את היקף הנזק מדי יום בשל הגדלת שהיית אניות המטען בנמלים.

כך שהערכה, היא, כי יומיים של שביתה משמעותם תהיה; נזק כלכלי ישיר של כ- 600 אלף ₪ ליבואני התבואות והגרעינים ואילו שלושה ימי שביתה בנמלים, יגרמו כבר נזק של כ- 1.2 מיליון ₪ ועלולים להביא לשיבושים באספקת המזון למדינת ישראל“.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן