חדשות כאן ישראל

התנועה הקיבוצית: שלום נשיא המדינה הוא שלומנו ואנו נעמוד כנגד כל מי שינסה לפגוע בו

0
0

מזכ”ל התנועה הקיבוצית מר ניר מאיר; “נשיא המדינה הוא מגדלור בודד המאיר, היום כנגד החשיכה הנוראית שמטילים עלינו גורמי ימין לאומנים ומסיתים” ◄ דף הפייסבוק של התנועה הקיבוצית; “תמוה ומגונה, כי אלו שנזעקו בעניין כבודו של הדגל, יצאו בשם אותה “ממלכתיות” במתקפה בזויה על אחד מסמלי השלטון – נשיא המדינה של כולנו”.
התנועה הקיבוצית: שלום נשיא המדינה הוא שלומנו ואנו נעמוד כנגד כל מי שינסה לפגוע בו
התנועה הקיבוצית: שלום נשיא המדינה הוא שלומנו ואנו נעמוד כנגד כל מי שינסה לפגוע בו

מזכ”ל התנועה הקיבוצית מר ניר מאיר, גינה בתוקף היום (שלישי, ג’ בטבת תשע”ו) באתר הקיבוצים – פורטל התנועה הקיבוצית, את ההסתה, ומסע הדה לגיטימציה שעובר לאחרונה נשיא המדינה מר ראובן ריבלין ומאשים, כי; “אנו רואים זאת בחומרה וכחריגה בוטה מכללי הביקורות המוכרים בחברה דמוקרטית. זוהי הסתה פרועה שתוביל לאלימות”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

נשיא המדינה לא רק שלא עבר את הגבול אלא הוא מגדלור בודד המאיר היום כנגד החשיכה הנוראית שמטילים עלינו גורמי ימין לאומנים ומסיתים. האזרח מספר אחת במדינה, מיצג היטב את ערכי הדמוקרטיה בישראל. והוא בהחלט שליח של כל מי שהארץ יקרה לליבו.

שלומו הוא שלומנו ואנו נעמוד כנגד כל מי שינסה לפגוע בו ויטיף לשנאה דוחה כנגדו”. סיכם מזכ”ל התנועה הקיבוצית מר מאיר.

◄ לאן החברה שלנו הולכת מכאן?

בדף הפייסבוק של התנועה הקיבוצית, נכתב היום בהודעה נפרדת, כי; “שבוע סוער עובר על החברה הישראלית, כאשר מחד – הורדת הדגל בכנס של עיתון “הארץ” ומאידך – מתקפות חריפות ומסוכנות נגד נשיא המדינה שלנו והכל בשפה אלימה, מתלהמת ומסוכנת.

התעוררנו בתחושה שהשיח כאן נחטף על ידי אלו המייצגים עמדות קיצוניות, בוטות ונטולות רסן אשר מנהלות מסע דה לגיטימציה מסוכן לכל מי שלא מסכים עם דעתם”.

בדף הפייסבוק של התנועה הקיבוצית, המשיכו לטעון, כי; “תמוה ומגונה, כי אלו שנזעקו בעניין כבודו של הדגל, יצאו בשם אותה “ממלכתיות” במתקפה בזויה על אחד מסמלי השלטון – נשיא המדינה של כולנו”.

בסיכום הפוסט בפייסבוק של התנועה הקיבוצית, נתבקשו חברי הקיבוצים להשמיע/לכתוב את דעתכם על השבוע האחרון בקושיה; “לאן החברה שלנו הולכת מכאן?”

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן