הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית לבני כל המזלות מה-2 עד ה-9 באוקטובר 2015

צילה שיר-אל על מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה - ה"הורוסקופ של אתר kan-naim", באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; "לכל אדם כוכב יש בשמים".
0
0
מאזניים - תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-2 עד ה-9 באוקטובר 2015
מזל מאזניים

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים מה-2 עד ה-9 באוקטובר 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נכנס השבוע לבית המשפחה שלכם ולכן אתם עומדים לחוות תקופה שבה תאלצו לקחת אחריות על כל התחום האישי במעגל הראשון של חייכם.

♥ ל- מזל החודש – מאזניים

♥ מזל מאזניים התאמה לבני מזלות אחרים

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ יש לכם הזדמנות טובה יותר מהרגיל על מנת להצליח בתכניותיכם העתידיות ובכל מה שקשור ליכולת שלכם להתחבר אל עצמכם ולהבין את הצרכים הפנימיים העמוקים ביותר שלכם. גם כוכב התקשורת נמצא עכשיו במזל שלכם ולכן הוא זה אשר יכול לתת לכם את יכולת הדיבור וההבנה הטובים יותר על מנת שגם אלה שנמצאים בסביבה שלכם יוכלו להבין אתכם היטב.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב סטורן שמביא איתו צורך והכרח למחויבות נכנס אליכם לבית המקושר עם כל הנושא הכספי של חייכם ולכן ההתנהלות שלכם חייבת להשתנות. זה הזמן לבנות לעצמכם את העתיד הכלכלי על ידי תכנון מחושב ומדוקדק. זה לא הזמן להוצאות ספונטאניות שלא יאפשרו לכם לאחר מכן לחיות ברווחה. כל צמצום שעכשיו תאלצו לחוות תוך כדי חוסר שביעות רצון, יתגלה כנכון בהמשך..

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב סטורן נכנס למזל שלכם וייתכן לכם יכולת לעמוד בקשיים שונים שהחיים יחליטו לאתגר אתכם. האחריות החדשה יכולה לגרום לכם לקשיים בזוגיות ו/או לבעיות כלכליות ולכן כל דבר שאתם צריכים להגיע אליו מתוך שיתוף עם אחרים , ייתכן ותחוו אותו כקשה. זה הזמן לשתף פעולה עם אנשים קרובים שיעמדו לצדכם גם כאשר תרגישו שאתם לבד וזקוקים לעזרה.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ ייתכן ובתקופה הקרובה תרגישו צורך להיות בקשרים משמעותיים עם אנשים שמזמן לא הייתם במחיצתם , כיוון שהסתבר לכם שהם האנשים שיכולים לעזור לכם בנושאים בהם אתם זקוקים לעזרה. ההצלחה שלכם לתקשר עם אנשים קרובים תהייה תלויה ביכולת שלכם להכיל את הקשיים של האנשים שמציעים עזרתם. מומלץ לכם להשקיע אנרגיה בכל הנוגע למערכות יחסים.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ מבחינה חברתית זוהי תקופה משמעותית מאי פעם כיוון שאתם מרגישים שאתם רוצים לשנות את חייכם, אך עדיין לא יודעים כיצד בדיוק אתם יכולים לעשות זאת. זה הזמן להשקיע יותר ביחסים בין אישיים שיכולים לעזור לכם בכל פעם שאתם נתקלים בקשיים ונזקקים לעזרתם של חברים. נראה שכאשר תהיו במצב של בשלות, השינוי ייעשה באופן פתאומי.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלפני יום ההולדת הקרוב שלכם ועל כן זוהי תקופה של חשבונות נפש עמוקים שבהם אתם מרגישים שאתם חייבים לעשות שינוי משמעותי בחייכם אך עדיין אינכם בטוחים או יודעים כיצד בדיוק לעשות זאת. במידה ותתנו הזדמנות לאינטואיציה הפנימית שלכם היא תוביל אתכם למקומות הנכונים וגם תפגיש אתכם עם האנשים הנכונים לכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הגיע הזמן שלכם להשקיע מחשבה בתחום לימודי עתידי עבורכם. נראה שהצורך שלכם לפרוץ את הגבולות שבהם אתם חיים ביום יום גורם לכך שאתם מוכנים לעשות היום הרבה יותר דברים מבעבר עבור עצמכם, וחלק מהדברים הוא פשוט להשקיע בלימודים שיכולים לעזור לכם להתפתח ולפתח תחומים חדשים בחייכם, שעד היום לא ניסיתם לממש.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ כספים שאתם מצפים להם לא יגיעו במהירות לה אתם מצפים, אלא להיפך, נראה שהם מתעכבים ולא מגיעים כפי שהובטח לכם. בזמן זה לא תוכלו לסמוך על הבטחות של אחרים, אלא תאלצו להתמודד עם קשיים שונים לבד והסיפוק האישי שלכם יהיה בכך שתמצאו את עצמכם מתמודדים עם הקשיים, ואף יכולים להם. השקיעו בשיחות עם אנשים שיעזרו לכם לפתור את הבעיות.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ בתקופה הקרובה תתחילו להרגיש שאתם רוצים מערכות יחסים משמעותיות ואף תהיו מוכנים לוותר במעט על החופש האישי שכל כך חשוב לכם. אלה מכם שנמצאים בתוך מערכת יחסים תתחילו להרגיש שאתם חנוקים במקצת, ולעיתים תחפשו דרכים שונות כדי להרגיש שאתם משתחררים מתחושת החנק. תקבלו עזרה ממקום בלתי צפוי והוא האנשים במעגל הקרוב ביותר שלכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ מבחינה מקצועית אתם עומדים להיכנס לתקופה הרבה יותר תובענית ולכן מומלץ לכם לנסות ולפזר סמכויות גם לאחרים על מנת שתוכלו להשתחרר מימים מעיקים שבהם תרגישו שהלחץ גובר עליכם. למרות שתהייה לכם עזרה משמעותית מהאנשים שאתם חיים במחיצתם, עדיין תרגישו שנמאס לכם לעיתים קרובות מדי לשאת בכל הנטל, אך למעשה, אין לכם כל ברירה.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ בכל הקשור לצעירים מכם בין אם הילדים האישיים שלכם או הילדים של אחרים, תרגישו שאתם נושאים בנטל ואין לכם יכולת לבחור את הנסיבות אלא נשאבתם בכל כוחכם לנסיבות הקיימות הדורשות מכם השקעה של הרבה שעות זמן איכות עם הקרובים לכם. למרות התסכול שייתכן ותחושו, הרי שבסופו של דבר תוכלו לצאת נשכרים מכל המהלך.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ זהו החודש שלכם שבו אתם יכולים לנוע בתנודות רגשיות של עצב ועד שמחה. וזאת מהסיבה שמצד אחד משפיע עליכם הכוכב סטורן שבא להקשות את חייכם במקומות בהם עדיין לא לקחתם אחריות, ומצד שני מגיע הכוכב יופיטר שלכאורה אמור לתת לכם עוד הזדמנויות, אך איכשהו אתם מרגישים יותר את הקשיים ולא את הפוטנציאל. הנכון הוא להבין שאכן יגיעו ההזדמנויות, אך יהיה צריך להתאמץ עבורן.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן