הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית לבני כל המזלות מה-24 עד ה-30 בספטמבר 2015

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה - ה"הורוסקופ של אתר kan-naim", באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; "לכל אדם כוכב יש בשמים".
0
0
מזל מאזניים
מזל מאזניים

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים מה-24 עד ה-30 בספטמבר 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
כוכב התקשורת נמצא בבית הכספים שלכם כך שנראה שיש לכם יכולת להבין בצורה נכונה יותר, כיצד אתם צריכים להמשיך ולנהוג בכל התחום הכלכלי שלכם.

♥ ל- מזל החודש – מאזניים

♥ מזל מאזניים התאמה לבני מזלות אחרים

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ כוכב התקשורת מבצע את הנסיגה שלו הפעם במזל שלכם, ולכן מומלץ לכם לשמור על כל מוצא פיכם ביחס לאנשים קרובים, כיוון שלא בטוח שיבינו את כוונתכם. זה הזמן לעצור ולעשות חושבים בכל מה שקשור לתוכניות העתידיות שלכם ולהחליט לגבי סדרי עדיפויות נכונים לכם. חכו עד לאחר יום ההולדת שלכם, לפני שתגיעו להחלטות משמעותיות.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ בית הקריירה שלכם מופעל על ידי הכוכבים מארס וונוס ושניהם גם יחד גורמים לכך שיש לכם עכשיו פוטנציאל רב ליצור מערכות יחסים על רקע העבודה שיעזרו לכם בהמשך, במידה ותרצו להמשיך באותו הקו שכבר התחלתם . זה הזמן להמשיך וליצור לכם מערכת חברתית אמינה ומעמיקה על מנת שתוכלו להיעזר בה במידה ותצטרכו להגיע להחלטות משמעותיות.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם בגלל כל השינויים שאתם מרגישים שאתם רוצים לעשות. מאחר וכרגע כוכב התקשורת בנסיגה לא בטוח שאתם רואים את התמונה כולה ומדי פעם אתם עושים חשבונות ובטוחים שכבר סגרתם הכול ואז אתם מגלים שהנה עוד כמה פרטים נשמטו מזיכרונכם. זה בדיוק הזמן שאתם חייבים לשבת עם עצמכם ולבדוק את כל הפרטים.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ יש לכם הרגשה שאתם צריכים לדחוף את כל הנושאים הקשורים לתחומי הקריירה שלכם ואתם אכן צודקים כי עכשיו זה הזמן הנכון לעשות זאת. ייתכן שאנשים הבטיחו לכם שתוכלו להתקדם ואף שישתפו אתכם פעולה אך עכשיו שהגעתם לשעת המבחן אתם מרגישים שאין לכם על מי לסמוך. נראה שאתם צריכים לקחת פסק זמן ולהחליט כיצד אתם רוצים להמשיך מכאן.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכב סטורן נכנס אליכם לבית החברים והחברה ולכן זהו זמן מעולה לבדוק ובעיקר לעשות בדק בית פנימי כיצד אתם רוצים להמשיך להתנהל ובעיקר עם מי אתם רוצים לעשות זאת. זוהי תקופה רגישה מבחינה אישית וכל פעולה לא נכונה או זהירה עכשיו, יכולה לגרור אחריה תגובות לעתיד היותר רחוק. סבלנות ותכנון לטווח רחוק הוא שם המשחק בתקופה זו.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ בתקופה זו של חייכם אתם חייבים לקחת אחריות על תחומים חדשים שעד היום לא עשיתם זאת. הגיע הזמן לשים את עצמכם ואת הקריירה שלכם בראש סולם העדיפויות . אתם נמצאים בתקופה שהיא בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן מומלץ לכם לבדוק את האנשים שנמצאים בסביבתכם ולבחון האם אתם מקבלים באותה המידה שאתם נותנים.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ העובדה שכוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית השותפויות שלכם לא מקלה עליכם בשלב הזה, כיוון שלאחרונה אתם חווים אירועים שונים ולא נעימים בגלל חוסר הבנה ותקשורת שלא בהכרח קשורים בכם אלא בגלל נסיבות חיצוניות. ייתכן גם שדעתם של הקרובים אליכם מוסחת לעיתים, ולכן אל תעלבו בגלל שלא תמיד ייצא לכם להיות הראשונים בסדר העדיפויות – בכל מקרה, המקום שלכם מובטח.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכבים מארס שמביא איתו עשייה וונוס שמביאה איתה אינטנסיביות נמצאים שניהם במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם והוא בית המשפחה. נראה שדווקא החגים גורמים לכך שלמרות הצורך שלכם להשקיע במשפחה הרי שלעיתים קרובות מדי , אין לכם סבלנות לכל האירועים המשפחתיים ויש לכם רצון עז להיות לבד עם עצמכם. היזהרו השבוע מהתפרצויות.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ כוכב התקשורת הוא הכוכב שלכם נמצא כרגע בנסיגה בבית המקושר עם יצירתיות ולכן נראה שתחום זה נחסם במקצת אצלכם בגלל העובדה שאתם מרגישים שאין לכם יכולת לפעול כפי שאתם באמת רוצים. דרך העיסוקים שלכם יש לכם יכולת לבטא את עצמכם ולכן רק כאשר תסתיים הנסיגה תרגישו שאתם חוזרים לעצמכם ולעשייתכם הרגילה.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ בתקופה הזו אתם עסוקים בשימור ושיפוץ הסביבה הקרובה שלכם. נראה שאנשים קרובים לכם זקוקים לכם. ומאחר וחשוב לכם להיות בסדר איתם, לעיתים אינכם עושים מה שנוח לכם אלא מעדיפים את טובתם של האחרים לפני עצמכם. אל תהססו לעשות שינויים, כיוון שנראה שתוכלו להצליח בתכניותיכם ואף לעמוד במטלות שהחלטתם לבצע עבור עצמכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ למרות שכוכב התקשורת נמצא בנסיגה במזל מאזניים, ויוצר אצלכם בעייתיות ביחסים בין אישיים, נראה שכדאי לכם עכשיו להבליג כיוון שאתם נמצאים בתחילתה של תקופה חדשה שבה תקבלו באופן בלתי צפוי מתנות משמעותיות מאחרים שיעזרו לכם לשפר את חייכם ולהגיע לתקופה של שפע. גם כוכב השפע יופיטר, יכול לעזור לכם במימוש הפוטנציאל.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ את המחשבות הסמויות שלכם לגבי אנשים קרובים מומלץ לכם להצניע ולא לשתף אף אחד במה שאתם מתכננים לעשות. שמרו את סודותיכם קרוב ללבכם ואל תאפשרו לאף אחד לחדור לחומה אותה נאלצתם להקים , כדי לשמור על עצמכם. למרות שאתם יכולים עכשיו למצוא רעיונות חדשים , חכו עד לסיום הנסיגה של הכוכב המשפיע שלכם והוא מרקורי בעוד כחודש.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן