סוכות | Sucot צרכנות

סוכה, רוצה לקנות, חשבת למשל על סוכה מיד שנייה, הרווחת

מחיר ממוצע לסוכה ב’אתר יד 2’ מסתכם ב-778 שקל – עשרות אחוזים פחות ממחיר סוכה חדשה ◄ גל עופרים, סמנכ"ל השיווק של ’יד2 "; ’המחירים באתר מאפשרים למוכר להחזיר חלק מההשקעה על סוכה שרכש בעבר, והקונה מרוויח סוכה, שהייתה בשימוש מספר ימים בודדים אשתקד".
0
0
גל עופרים, סמנכל השיווק של 'יד2' ברקע: סוכה
גל עופרים

אז זהו האמת שכותב שורות אלו הופתע לרכוש “סוכה מיד שנייה”? כן! למה לא, למה מה קרה, בעצם למה לא בצוק העיתים הכלכלי הזה, אחרי עלויות “החופש הגדול” אחרי הטיול רק ליוון ואחרי הוצאות האוכל והמתנות של ראש השנה ורגע לפני הטיולים וטונות הבשר למנגל בחול המועד סוכות – הרעיון לרכוש סוכה מ”יד שנייה” דווקא קסם לי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

השבוע, באמצעות ’משרד יחסי הציבור והתקשורת השיווקית – אורנה פרי’ התגלה לי, כי מאמש מוצאי יום הכיפורים (רביעי) בו נוהגים המהדרין לתקוע יתד ראשונה לסוכה, מיד עם תום הצום, כדי לצרף את היום הקדוש עם החג שבא אחריו .

ישנן סוכות לרכישה מיד שנייה מפוארות ואשר הנמכרות באלפי שקלים בחנויות, כעת ניתן לרכוש אותן באתר “יד 2″ ברוב של מחירים הנעים בין; 500 שקל ל-800 שקל. נהדר, לא?

אז עם עוד לא קניתם סוכה? בעצם הרווחתם בגדול. בעוד הסוכות החדשות עולות אלפי שקלים ברוב המקרים, הרי ’סוכות יד שנייה’ עם ה”טאצ’” שלכם בקישוטים ועם מה שבא לכם אשר “עושות את העבודה” לא פחות טוב מהחדשות מהאריזה, מוצעות כעת במחירים שמתחילים ב-200 שקל לסוכה.

כך שקיום מצוות החג, אינה מחייבת שתיקחו משכנתא קטנה לדירת ארעי למשך שבעת ימי החג.

באתר יד 2, ישנן סוכות יד שנייה מפוארות הנמכרות באלפי שקלים, אך רוב המחירים נעים בין 500 ל-800 שקל. ב’מדור סוכות המיוחד’ שפתח אתר יד 2 בחודשים אוגוסט ואוקטובר ישנן 228 מודעות לסוכה, והמחיר הממוצע שלה עומד על 778 שקלים.

מנתוני האתר, עוד עולה, כי במלך התקופה שלפני חג הסוכות, ישנם כ-70 אלף חיפושים בכל המדור. מתברר, כי סוכה, היא המוצר המבוקש ביותר באתר והוא מרכז 37% מסך החיפושים הכולל ב”מדור סוכות”.

לאחר מכן, קיים ביקוש לחיפוש “סוכת נחלים” עם 28% מהחיפושים, ולאחר מכן “בדים לסוכה” עם 13% מהחיפושים. חיפושים פופולריים נוספים במדור הם עבור; סוכת עץ, סכך, מוטות לסוכה, קישוטים ואיך לא; “ארבעת המינים”.

גל עופרים, סמנכ”ל שיווק ופרסום ב-אתר יד2, מבהירה, כי; “מחירי הסוכות ביד2, זולים בכ-30% – עד 50% בהשוואה לסוכות חדשות; כשבמקרים רבים הן מגיעות עם האביזרים הנלווים, בעוד שלרוב סוכה חדשה מגיעה ’עירומה’ ויש לרכוש סכך, בד מקיף וקישוטים.

במקרים רבים מדובר במשפחות שהגיעו למסקנה, כי הטרחה אינה מצדיקה את הקמת הסוכה, והם נוטים להתארח בסוכות אחרות, או במשפחה שהיה זה תורה לארח בשנה שעברה, וכעת אין להם מה לעשות עם הסוכה.

המחירים באתר יד 2, מאפשרים למוכר להחזיר חלק מההשקעה על סוכה, והקונה מרוויח סוכה, שהייתה למעשה רק מספר ימים בודדים בשימוש, אשתקד”. סיכמה הגב’ עופרים, מאתר יד2.

מצווה ליהודי להקים את הסוכה בעצמו או להיות שותף בהקמתה, כבר אמרנו? אז הינה הרווחתם פעמיים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן