אסטרולוגיה

יופיטר המטיב הגדול השפעתו וההזדמנויות שיפתח בפני כל מזל

בשבוע שעבר, נכנס יופיטר, למזל בתולה אחד מהכוכבים היותר אהודים, המוכר גם בשמו צדק, עד לחודש אוקטובר 2016 ◄ כוכב זה נותן זמן של שנה למימוש הזדמנויות ופוטנציאל ולכן מאוד מומלץ לכם בשנה הקרובה להקשיב לאותות שהיקום מביא אליכם בצורתו הנסתרת ובהחלט להיענות בחיוב להצעות שתקבלו בנושאים השונים של חייכם.
0
0
יופיטר המטיב הגדול השפעתו וההזדמנויות שיפתח בפני כל מזל
יופיטר המטיב הגדול

יופיטר הוא הכוכב שכולנו אוהבים לאהוב והידוע גם בשמו צדק. יופיטר הוא הכוכב הגדול ביותר במערכת השמש ולוקח לו כ-12 שנים להשלים את הקפתו סביב השמש. לפיכך כשהוא נצפה מהכדור לוקח לו לשהות כשנה בכל מזל וכשתים עשרה שנים להשלים סיבוב של מעגל המזלות. באסטרולוגיה הקלאסית מייחסים לו את התואר “המיטיב הגדול” בתחזיות אסטרולוגיות שנתיות, ניתן משקל ליופיטר ככוכב המיטיב באותה שנה. כניסתו למזל מסוים בדרך כלל קשורה במזל שפע, שגשוג והצלחה, ממש שנה אופטימית לבני אותו מזל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

יופיטר באסטרולוגיה מהווה את הכוכב הראשון שאיננו נחשב לכוכב אישי ולכן הוא נוגע בנושאים חברתיים יותר מאשר נושאים אישיים. יש הרואים בו דמות של מורה ובאסטרולוגיה ההודית הוא מכונה גורו, שפירושו מורה. הוא מסמל פילוסופיה, מסעות בעולם הגדול, הכרות עם חוקי הקוסמוס, השכלה גבוהה, דתות, רוחניות ואת המשפט. צדק הוא שליטם של מזל קשת ושל מזל דגים, הוא נעלה במזל סרטן, נפול במזל גדי ובמזל תאומים.

בשבוע שעבר נכנס יופיטר, למזל בתולה אחד מהכוכבים היותר אהודים, המוכר גם בשמו צדק, עד לחודש אוקטובר 2016.

כוכב זה נותן זמן של שנה למימוש הזדמנויות ופוטנציאל ולכן מאוד מומלץ לכם בשנה הקרובה להקשיב לאותות שהיקום מביא אליכם בצורתו הנסתרת ובהחלט להיענות בחיוב להצעות שתקבלו בנושאים השונים של חייכם.

כמו כן, אל תהססו לעזוב תחום מסוים לטובת תחום אחר במידה ותקבלו הצעות נוספות שיראו לכם לא פחות מעניינות. חשוב מאוד לזרום עם האירועים בפרק זמן זה של חייכם.

להלן ההזדמנויות שיכולות להגיע לכל מזל;

מזל טלה- Aries; – בתקופה הקרובה תוכלו לקדם עצמכם בכל הקשור לנושאי תעסוקה. תיפתחנה בפניכם הזדמנויות חדשות בתחומים אלה והרשו ואזרו אומץ לעצמכם לגוון ולשנות.

מזל שור Taurus; בשנה הקרובה תינתן לכם האפשרות להרבה התחלות חדשות, ומוצלחות התרחבות בתחומים שונים, ובעיקר בתחום האישי להיות יותר יצירתיים בתחומכם. קרוב לוודאי שתצליחו לממש עצמכם ולגרום לאחרים לקנא בכם בהישגיכם וביכולותיכם.

מזל תאומים – Gemini; בתקופה הקרובה תוכלו להשלים עם האנשים הקרובים אליכם בתוך התא המשפחתי. ייתכן, כי דברים שהיו מודחקים יצוצו ויניעו תהליך של שחרור. לעוסקים באומנות לפניכם תקופה נפלאה של השראה, ואולי אפילו הכרה ציבורית.

מזל סרטן – Cancer; זה הזמן שלכם לעשות שינויים בכל הקשור למקום המגורים שלכם. במידה ואתם רוצים לעבור דירה זה הזמן הנכון ביותר עבורכם. תיתכן עבורכם אפילו אפשרות לעבור לחו”ל . על כל פנים מדובר בתקופה מוצלחת בצורה נדירה המתרחשת אחת לכ – 12 שנים.

מזל אריה – Leo; סוף סוף בית הכספים שלכם עומד לפרוח. הזדמנויות חדשות נפתחות לכם בתחומי העבודה והקריירה וצפויה לכם הרבה מאוד הצלחה יתכנו אף קשרים בחו”ל ופרסום רב אשר יגרום לכם להרוויח כספים בזכות עצמכם, המצב הכלכלי שלכם עומד להשתפר.

מזל בתולה – Virgo; זוהי השנה שלכם לקידום עצמכם בכל הנוגע להתחלות חדשות. הצלחה רבה במיוחד לכל מי מכם שלומד. נפתחת לכם ההזדמנות השנה לצאת להרבה מאוד טיולים ונסיעות ועליכם ללמוד לקטוף את ההזדמנויות.

מזל מאזניים – Libra; בשנה זו תהיה לכם הזדמנות לערוך מסע רוחני אל העולמות הפנימיים שלכם, להעמיק את הקשרים הקיימים ולעשות שלום עם עצמכם. נסו להקשיב לתובנות הפנימיות שתקבלו ולהבין מה היקום מצפה מכם .

מזל עקרב – Scorpio; זוהי תקופה מצוינת לקידום מעמדכם האישי והחברתי נראה כי אתם בבתקופה של שגשוג והצלחה כמעט בכל תחומי החיים, דרך עיסוק בנושאים חברתיים חשובים ותרומה אישית בהתנדבות למען הקהילה. גם הזוגיות תפרח בזכותו נוכחות יופיטר ולאלה שאין זוגיות זו התקופה לתחילתה של אהבה חדשה .

מזל קשת – Sagittarius; תיתכן פריצת דרך בכל הקשור לנושאי קריירה. השקיעו זמן ומרץ בניסיון נוסף לשווק את עצמכם כדי להגיע למקומות הנכונים עבורכם. בנושא הבריאות חשוב לשים לב מאוד לבריאותכם ולא להזניח שום סימפטום או תסמין למחלה.

מזל גדי – Capricorn; בתקופה הקרובה נראה שתוכלו להתחבר יותר להנאות ולשמחת החיים יהיו לכם הזדמנויות לנסוע לחו”ל. שימו את הדגש על עצמכם ונסו לשלב בין הנאות ולימודים שיש בהם הבנות ותובנות לטווח הארוך בחייכם.

מזל דלי – Aquarius; בתקופה הקרובה כנראה שתהיה לכם הזדמנות לקבל כספים מאנשים קרובים שלא תכננתם. תתכננה, אפילו חתונות, לידות של ילדים חדשים, ודברים משמחים נוספים. כמו כן, הרצון שלכם להתעמק בנסתר יגבר.

מזל דגים – Pisces; המזל וההצלחה בבית התקשורת, שהוא תחום חזק ביותר בתקופה זו עבורכם ישררו בביתכם נושא זה ילך וישתפר והוא יאפשר לכם הרבה הצלחות, אתם המזל שייהנו מיחסים בין אישיים מוצלחים במיוחד בתקופה הקרובה. יש לכם הזדמנות להכיר את המתאימים לכם או לשדרג את הקיים.

__________

* זיכרו, כי התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן