הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-27 באוגוסט עד ה-3 בספטמבר

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-27 באוגוסט עד ה-3 בספטמבר
“תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-27 באוגוסט עד ה-3 בספטמבר 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-27 באוגוסט עד ה-3 בספטמבר 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
זוהי תקופה מיוחד מאוד עבור ילידי השבוע כיוון שכוכב השפע יופיטר בא לבקר אתכם ולהעניק לכם מהשפע שהוא מסוגל למשך השנה הקרובה. שנת ההזדמנויות החלה.

♥ ל- מזל החודש – בתולה

♥ מזל בתולה התאמה לבני מזלות אחרים

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ אתם חווים תקופה די מתסכלת בגלל העובדה שאתם פועלים בשני מישורים שונים שכרגע לא נראה שהם מקבילים. מצד אחד אתם נמצאים בתקופה מאוד משגשגת בגלל ביקורו של הכוכב יופיטר במזל שלכם. נראה שהשנה ייפתחו לכם הדלתות והאפשרויות לנושאים רבים שכבר מזמן שאפתם לממש אותם. וביחד עם כך הרבה תחומי חיים מעוכבים ועדיין לא באים לידי ביטוי כפי שהייתם רוצים.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ אתם עדיין עסוקים במיתוג שמכם מבחינה אישית ומקצועית ונראה שאתם מאוד מוערכים על ידי הקרובים לכם וקרבתכם מתבקשת בכל מקום. זוהי תקופה שבה אתם יכולים ליהנות מיחסים בין אישיים טובים במיוחד ובהכרה ציבורית על עשייתכם. כוכב השפע יופיטר נכנס אליכם לבית המקושר עם תת ההכרה ולכן מומלץ לכם בתקופה זו להקשיב קצת יותר לתחושות הפנימיות שלכם ולפעול בהתאם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ זוהי תקופה קשה עבורכם כיוון שאתם נבחנים כעת באחד הדברים היותר משמעותיים בחייכם והיא יכולת ההסתגלות שלכם למצבים השונים של החיים. גם אם אתם צודקים אין הדבר אומר שאתם צריכים להגיד את דעתכם בפניו של אדם עד כדי להלבין אותו. אתם חזקים ולעיתים חוזק זה עומד בעוכריכם, כיוון שאתם נתפסים כאנשים חזקים שלא מתפשרים. זה הזמן ללמוד להתגמש.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ זוהי תקופה מאוד לא קלה עבורכם בגלל העובדה שאתם מרגישים את האנרגיה של הכוכב סטורן שגורם לכם לקחת החלטות קשות בתחומי החיים השונים. גם ביקורו של כוכב השפע לא בהכרח מבשר טובות אלא דווקא יציאה מפרופורציה ולכן חשוב שתהיו מאוד זהירים בכל העשייה שלכם ובמקומות שקשה לכם להחליט, מוטב לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים שיעזרו לכם להגיע למסקנות.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם עוברים תקופה לא קלה למרות שיש לכם יכולת להסתיר אותה על ידי התנהגות שתיראה לאנשים שאינם מכירים אתכם שהכול בסדר אצלכם. מומלץ לכם יותר להקשיב לתת המודע שלכם ולפעול אתו במקביל, כיוון שהשנה עומדת להיות שנת מבחן עבורכם. פחדים שונים מהעבר יעלו ואתם תאלצו להתמודד איתם ולפתור אותם בצורה הטובה ביותר. הבנייה שלכם תהייה צעד אחר צעד.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכבים מארס המביא אתו עשייה וגם וונוס שמביאה אתה קלילות יותר של מערכות יחסים וקשרים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם היכולת שלכם להיות ביחסים בין אישיים מקצועיים ואישיים. ייתכן ובחלק מהפעמים תמצאו עצמכם מגיבים בצורה דעתנית ואף נעימה מדי לדעתכם אך אין ספק שחשוב מאוד שתהיו גם אסרטיביים, כיוון שלעיתים נחמדות יתר מובנת על ידי האחרים כחולשה.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה קשה במיוחד כיוון שהיא כרוכה גם בחשבונות הנפש שאתם עושים ובצורת החיים שלכם שמשתנה בהתאם לנסיבות. לעיתים יש לכם תכונה שאתם אומרים לצד שכנגד מה שהוא מעוניין לשמוע ולא בהכרח את הדברים הנכונים. חשוב מאוד שתיגמלו מתכונה זו, כיוון שהיא גורמת לכם לעיתים קרובות מדי להיראות לא אמינים.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ בית בשנה הקרובה אתם עומדים לארח את כוכב ההזדמנויות ושמו יופיטר בבית המקושר אצלכם עם כל נושאי העבודה ולכן תהייה זו תקופה מצוינת לבקש העלאת שכר או לקבל אחריות והזדמנויות נוספות בעבודה. אתם מרגישים שאתם עובדים תחת לחץ ולעיתים נמאס לכם מכך, אך הדבר הנכון הוא לנסות ולהבין מה מקור הלחץ ולנסות ולאזן אותו על מנת לא לפגוע באלה שאינם קשורים לכך.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ אתם עסוקים עם נושאי בית ומשפחה וניכר מאוד שאלה שהכי מרגיזים אתכם, הם גם האנשים הקרובים אליכם ביותר מבחינה רגשית. מאחר ולעיתים קרובות אתם מרגישים שאתם עוצרים את רגשותיכם ולא בהכרח אומרים מה שאתם חושבים, הרי שעכשיו אתם עוד יותר חסרי סבלנות פנימית ויש לכם נטייה להתפרץ בכל פעם שמישהו לא מבין אתכם ולא עושה כרצונכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ זוהי תקופה מצוינת עבורכם לחזק את היחסים התוך משפחתיים שלכם כיוון שאתם חווים את ביקורו של כוכב השפע במקום המקושר עם המעגל הקרוב ביותר אליכם. זוהי גם ההזדמנות לקבל את הצעת הידידות והניסיון לפיוס מתוך המשפחה ובכך לסגור מעגלים ישנים שהיה לכם קשה ביחס אליהם, בגלל שהדברים התיישבו אצלכם במקומות מקומות כואבים והיה לכם קשה לשחרר.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ זוהי אחת התקופות היותר עמוסות של חייכם שבה יש לכם לעיתים קרובות תחושה קשה שאתם נבחנים על ידי היקום ביכולת הסבל שלכם וביכולת שלכם לתקשר עם אנשים נוספים שמאוד חשובים לכם. תאלצו לברור את סדרי העדיפויות שלכם מאוד בזהירות, כיוון שנראה שכולם זקוקים לכם וכל הדברים נראים חשובים בעת ובעונה אחת. זה הזמן להיעזר בקרובים משפחה וחברים שמציעים את עזרתם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב יופיטר בא לבקר אתכם במקום החשוב לכם ביותר בתקופה הזו ונראה שאתם עולים על דרך המלך. זהו זמן של שנה שבו תרגישו שאתם פורחים מבחינה כלכלית ויש לכם את היכולות האישיות לפתור בעיות משמעותיות ואף משפטיות שנסחבו במשך שנים ורק עכשיו הגיעו לפתרונן הנכון. הכוכב מארס במזל שלכם ייתן לכם את הכוח הדרוש לבצע את כל המשימות העומדות בפניכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן