צבא | משטרה | ביטחון

ראש הממשלה מר נתניהו בצפון: אנו ערוכים לכל תרחיש

נתניהו; "מי שינסה לפגוע בנו, נפגע בו... מה שאמרנו כל הזמן מתברר כנכון ומדויק. הכסף שיזרום ל-איראן בעקבות הסכם הגרעין ישמש אותה לחיזוק ארגוני הטרור שפועלים נגדנו, בשמה ובחסותה, במטרה מוצהרת להשמיד את ישראל" ◄ שר הביטחון מר משה יעלון; ב-רמת הגולן, לא שקט, ומי שחותר לכך שלא יהיה שקט זה האיראנים, שמנסים להפעיל שלוחים כדי לבצע פיגועים נגדנו...".
0
0

ראש הממשלה מר נתניהו בצפון: אנו ערוכים לכל תרחיש. מי שינסה לפגוע בנו, נפגע בוהאם אתם חשים ברוחות מלחמה או הסלמה בגבול הצפון? ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ושר הביטחון מר משה יעלון, ביקרו היום (יום שלישי | ג’ אלול התשע”ה) ב’פיקוד הצפון’ יחד עם הרמטכ”ל רא”ל גדי אייזנקוט. השלושה, שמעו סקירות ממפקד הפיקוד אלוף אביב כוכבי. נמסר, כי לפני הגעתם לפיקוד, קיימו השלושה, סיור ותצפית בגבול לבנון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, אמר בתום סיורו בגבול הצפון’ כי; “שליט איראן, האייתוללה סייד עלי חוסייני ח’אמנאי, אמר אתמול, אני מצטט; “ננקוט בכל האמצעים, כדי לתמוך בכל מי שנלחם בישראל”. שר החוץ של איראן, הפוליטיקאי והדיפלומט מוחמד ג’וואד זריף, אמר לפני ימים אחדים בביירות, בפגישה עם ראש חיזבאללה (המיליציה שיעית אסלאמיסטית פוליטית בלבנון), שייח’ סייד חסן נסראללה, אני מצטט; “הסכם הגרעין, יצר הזדמנות היסטורית לעמידה מול הישות הציונית”. מה שאמרנו כל הזמן מתברר כנכון ומדויק.

הכסף שיזרום ל-איראן בעקבות ’הסכם הגרעין’ ישמש אותה לחיזוק ארגוני הטרור שפועלים נגדנו, בשמה ובחסותה, במטרה מוצהרת להשמיד את ישראל”.

ראש הממשלה מר נתניהו, הוסיף ואמר, כי; “אני כאן היום ב’פיקוד הצפון’ יחד עם שר הביטחון, עם הרמטכ”ל, עם אלוף הפיקוד ועם מפקדים בשטח, כדי לעמוד מקרוב על ההיערכות של צה”ל מול האיומים הללו.

התרשמתי לחיוב, הן מההיערכות של צה”ל והן מנחישות המפקדים והחיילים. צה”ל צבא חזק, מדינת ישראל חזקה, אנו ערוכים לכל תרחיש. מי שינסה לפגוע בנו – אנחנו נפגע בו”.

שר הביטחון מר משה יעלון, אמר; “אני רוצה לשבח את מפקדי צה”ל, חייליו בכלל ופיקוד הצפון בפרט, על אבטחת הגבולות ושמירת השקט לאורכם, למרות מה שקורה מעבר לגבול, פעילות מקצועית וטובה שמאפשרת לאלפי מטיילים כעת לטייל ברחבי הצפון.

ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון מר יעלון, בסיור בפיקוד הצפון | צילום: עמוס בן גרשום, לע”מ

ב-רמת הגולן, לא שקט, ומי שחותר לכך שלא יהיה שקט, זה האיראנים, שמנסים להפעיל שלוחים כדי לבצע פיגועים נגדנו. נציגים של ’משמרות המהפכה’ שבעצם ממתינים כעת ליישום ההסכם הרע שהולך ונרקם עם המעצמות, כדי להביא עוד כסף לחיזבאללה, להביא עוד כסף לארגוני הטרור האחרים – גם אלה שברמת הגולן וגם בזירה הפלסטינית.

יעלון, הוסיף; “כמובן שצה”ל נערך, כפי שהוא גם ביצע עד עכשיו, לא לאפשר את הפרת הריבונות ברמת הגולן, עד עכשיו בהצלחה”.

בנוסף לזה ב-יו”ש, כפי שאתם רואים, לא שקט. ניסיונות ל’פיגועי דקירה’ כמעט מדי יום. פה אני רוצה שוב לשבח את חיילי צה”ל ושוטרי משמר הגבול שמגיבים מהר ובאופן מקצועי ופוגעים בכל אלה שמנסים להרים יד או סכין על חיילי צה”ל או על אזרחים.

אנחנו לא נאפשר לשום גורם טרור לפגוע בחיילים ובאזרחים, כפי שנעשה עד עכשיו. בנוסף לכך, אנחנו נמשיך לנקוט בצעדים שונים כנגד הטרור.

השבוע, אישרתי הריסת עוד בתי מחבלים – בתי מחבלים שכבר ביצעו את זממם – כחלק מצעדים מרתיעים, כדי למנוע טרור”. סיים שר הביטחון מר יעלון.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן