הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-7 עד ה-13 באוגוסט 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-7 עד ה-13 באוגוסט  2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-7 עד ה-13 באוגוסט 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-7 עד ה-13 באוגוסט 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
ילידי השבוע נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית בגלל ריבוי כוכבים במזל שלכם. זוהי תקופה שבה יש הרבה התרחשויות בחייכם ואתם נמצאים בתנועה מתמדת.

♥ ל- מזל החודש – אריה

♥ מזל אריה התאמה לבני מזלות אחרים

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם עוברים ימים מאוד עמוסים בגלל שמרבית הכוכבים במזל שלכם. ולמרות ההתחלות החדשות, אתם מונעים עכשיו דרך כוכב שנמצא אצלכם בבית תת ההכרה וגורם לחששות שלכם לצוף החוצה מעל פני השטח. יש לכם יכולת להצליח בכל מטרותיכם במידה ותקשיבו לתת ההכרה שלכם ולא תאפשרו לפחדים לטשטש את מטרותיכם הרגשיות שכבר מזמן רציתם בהן.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ כל מה שאתם מרגישים במהלך החודש האחרון, הוא צורך פנימי להתכנס בתוך עצמכם ולא לשתף אף אחד בתחושות העמוקות ביותר שלכם כיוון שאתם מרגישים שאתם זקוקים לפרטיות שבדרך כלל אתם מוכנים לוותר עליה למען מטרות אחרות שלעיתים קרובות הן טובת הכלל ופחות הטובה האישית שלכם. הפעם הרשו לעצמכם את מנת הרגש הפנימית שאתם זקוקים לה.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ מבחינה אישית וחברתית אתם נמצאים עכשיו באחת התקופות היותר טובות של חייכם. יש לכם יכולת לבנות לעצמכם תדמית חברתית מצוינת דרך התכונות האישיות שלכם ודרך העובדה שאתם בונים את עצמכם באופן איטי אך מאוד שיטתי. זה בדיוק הזמן להראות את התכונות הפנימיות העמוקות שלכם וגם הכריזמה שלכם שעכשיו יכולה לצאת החוצה ולכבוש את האנשים.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ אתם נמצאים בתקופה מצוינת מבחינה מקצועית כיוון שנראה שסוף סוף הגעתם אל המנוחה והנחלה ואתם נמצאים במקום המתאים לכם. אנשים שקרובים אליכם מעריכים את יכולותיכם ובמיוחד את התכונות המקצועיות שיוצאות עכשיו החוצה במלוא תפארתם. נראה שאתם נמצאים במקום שבו יש לכם יכולת להכיר בתכונות שלכם ובמיוחד באלה שעד היום לא הכרתם בהם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם נמצאים בתקופה מאוד לא מפרגנת עבורכם כיוון שאתם מרגישים חסרי אנרגיה לחלוטין ואפילו לא מצליחים להסביר לעצמכם ממה דברים אלה נובעים. אתם נמצאים בתחילתה של תקופה חדשה, אך ספיחי העבר עדיין מקננים בכם ולכן בכלל לא בטוח שאכן תצליחו לממש את כל תכניותיכם העתידיות. אתם חייבים לעבוד על דפוסי ההתנהגות האישיים שלכם שמעכבים אתכם.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ מבחינה חברתית אתם עוברים עכשיו תקופה חדשה שבה יש לכם יכולת להראות את התכונות היותר טובות שלכם. נראה שעם כל חשבונות הנפש שאתם עושים עם עצמכם זה בהחלט הזמן להסיק את המסקנות המתבקשות ביחס לחייכם ולבחון את הקרובים לכם האם הם עדיין יהיו בשבילכם גם אם לא תסכימו איתם ועם דרך התנהגותם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה מצוינת לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים עבורכם על מנת לעשות סוג של ניקיון מבחינה אישית ומקצועית על מנת להוציא מחייכם את אלה שלא מתאימים לכם יותר ולהכניס לחייכם רק את האנשים שמתאים לכם להמשיך לראות אותם בחייכם ולשתף איתם פעולה.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ העבודה עדיין גובה מכם את מירב תשומת הלב ואתם משקיעים הרבה שעות של אנרגיה על מנת שהדברים שאתם מאמינים בהם ייראו וייעשו בצורה הטובה והמושלמת ביותר כפי שאתם מבינים שצריכים להיות. נסו לגייס גם את הקרובים אליכם ביותר שיעזרו לכם כדי שמרבית העבודה לא תיפול רק עליכם, למדו לשתף אנשים נוספים בחייכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב מארס שמביא איתו עשייה, נמצא בבית המשפחה שלכם כך שאתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד עמוסה באירועים משפחתיים שייתכן וגורמת לכם לראות את הדברים היומיומיים בצורה אחרת. הצורך שלכם בחופש מנווט אתכם לסגנון התנהגות חדש שלעיתים מקומם כלפיכם את הקרובים לכם ביותר, כיוון שהם לא באמת מבינים מה קורה לכם ומה המניעים שלכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ חשוב מאוד שבפרק זמן זה של חייכם לא תתנו לכל כך הרבה אנשים בסביבה הקרובה שלכם לנהל אתכם ותרשו לעצמכם לפעול כמו שאתם באמת מבינים שצריך לעשות על פי הנתונים בשטח. ייתכן ויופעל עליכם לחץ לפעול בדרכים עקלקלות שסותרות את תפיסת עולמכם האישית, ולכן מומלץ לכם לפעול מתוך חופש הבחירה ולא מתוך לחץ סביבתי.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הסביבה הקרובה דורשת מכם מגוון סגנונות התנהגות שלא בטוח שמוצאות חן בעיניכם כיוון שהן נוגדות את תפיסת עולמכם האישית שפיתחתם לאחרונה. נראה שיש לכם הזדמנות לשפר את מצבכם הכלכלי במידה ותסכימו ותגידו כן להזדמנויות החדשות שייכנסו אל תוך חייכם בתקופה הקרובה. היו ממוקדים בעשייה שלכם עכשיו ותצליחו בתכניותיכם העתידיות.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב מארס שמביא עשייה, נמצא במזל שלכם וגורם לכם לראות דברים בצורה חדשה אך בעיקר אינטנסיבית בגלל אירועים בחייכם שיכולים לגרום לכם לשנות את תכניותיכם. מבחינה כלכלית אתם עומדים בפני תכניות חדשות שאתם יכולים להתמודד איתן, אך ייתכן ותיכנעו לתכתיבים חדשים בגלל אילוצים שיגרמו לכם להתפשר על דברים שבתקופות אחרות לא הייתם מסכימים לכך.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן