דיני משפחה וירושה

אב המגדל את ילדיו חויב לשלם מזונות לאם, החליט לערער על פס”ד המעורר מחלוקת

0
0

על פס”ד מעורר מחלוקת, שניתן בית המשפט לענייני משפחה בעיר רמת גן, מערער האב, אותו מייצגת עו”ד עינבר לב; “קביעת בית המשפט, הינה לא מוסברת ולא מנומקת… נוצר מצב אבסורדי שבו התובע מחויב לשלם דמי מזונות עבור ילדיו, למרות שהוא זה שמכלכל אותם…”.
אב המגדל את ילדיו חויב לשלם מזונות לאם, החליט לערער על פס
אב המגדל את ילדיו חויב לשלם מזונות לאם, החליט לערער על פס”ד המעורר מחלוקת

בית המשפט לענייני משפחה בעיר רמת גן, קבע, בפסק דין מעורר מחלוקת, כי על אב לשלם דמי מזונות לאם – חרף העובדה שהוא מגדל ומכלכל באופן בלעדי את ילדיהם המשותפים. בקרוב, צפוי להיערך דיון בערעור בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כבוד השופט אליהו, מ’ביהמ”ש למשפחה בעיר תל אביב’, הסביר בהחלטתו, כי הוא מעניק ’משמורת משותפת’ ואף קובע הסדרי ראייה; “כדי לחזק את הקשר בין הילדים לאמם”. כפועל יוצא, נקבע, כי על האב לשלם דמי מזונות לאם.

בית המשפט, קבע, כי המשמורת על הילדים בגילאי התיכון, תהיה משותפת לשני ההורים, וקצבת הילדים של הביטוח הלאומי, תועבר במלואה אל האם.

לדברי עו”ד עינבר לב, העוסקת רבות בדיני משפחה, גירושין, כתיבת צוואות, מאבקי ירושה ועזבונות, המייצגת את האב, בית המשפט, חייב את האב בתשלום מזונות, למרות שהילדים הביעו את רצונם לחיות אצל אביהם, ואינם מבקרים כמעט את אמם אשר יזמה את הגירושין, ניתקה כמעט לחלוטין את הקשר עם ילדיה ואף עברה להתגורר בבית אמה.

חרף זאת, תבעה האישה-האם “דמי מזונות” ו”משמורת משותפת” עו”ד לב, מעריכה וטוענת, כי; “המשמורת המשותפת כלל אינה עומדת במבחן המציאות וכי קביעת בית המשפט, אינה סבירה והינה מוסברת ולא מנומקת, כי היא מאפשרת לאם להמשיך לחיות על חשבונו של האב ללא כל הצדקה”.

לאחרונה, הגישה עו”ד לב, בשם האב, ערעור אל בית המשפט המחוזי בתל אביב.

“האב אינו יכול לכפות על ילדיו לראות את אמם בכוח”, טוענת עו”ד לב; “הם בוחרים לראות את אמם מעט מאוד. רצונם האותנטי של הילדים הוא להמשיך ולהתגורר עם אביהם.

נוכח עובדות אלו, עולה, כי הסדרי הראייה אשר קבע בית המשפט מהווים לא יותר ממשאלת לב ובוודאי שאינם מתקיימים בפועל”.

כמו כן, טוענת עו”ד לב, שנוצר מצב אבסורדי שבו התובע מחויב לשלם דמי מזונות עבור ילדיו, למרות שהוא זה שמכלכל אותם.

בערעור שייערך בקרוב, אותו הגישה עו”ד לב בשם האב, היא דורשת לבטל את תשלום דמי המזונות, לקבל החזר על התשלומים ששולמו וכן להעביר לאב את קצבת הילדים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן