תרבות ובידור

הממשלה אישרה מינויו של עו”ד שרעבי למנכל משרד התרבות והספורט

0
0

שרת התרבות והספורט, ח”כ מירי רגב, אשר בחרה למנות את עו”ד יוסי שרעבי למנכ”ל המשרד; “אני מאמינה שניסיונו ויכולותיו של עו”ד שרעבי, יסייעו ויקדמו את התרבות והספורט בישראל, באופן שינגיש אותם לכלל האוכלוסיות והמגזרים”.
הממשלה אישרה מינויו של עורך דין יוסי שרעבי למנכל משרד התרבות והספורט
הממשלה אישרה מינויו של עורך דין יוסי שרעבי למנכל משרד התרבות והספורט

לאחר שוועדת המינויים של נציב שירות המדינה אישרה את בקשת השרה ח”כ מירי רגב והמליצה למנות את עורך דין יוסי שרעבי לתפקיד מנכ”ל משרד התרבות והספורט, והסדר ניגוד העניינים, אושר על ידי משרד המשפטים, נציבות שירות המדינה ונחתם על ידו, נחתם היום (יום ראשון | כ”ה תמוז התשע”ה), הליך מינויו של עו”ד שרעבי לאחר אישורו בישיבת הממשלה. מר שרעבי, צפוי להיכנס לתפקידו באופן מיידי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

למר שרעבי, ניסיון עשיר במגזר הציבורי ובפרט בתחום התרבות והספורט. בחמש השנים האחרונות שימש כראש מינהל התרבות והפנאי ב-עיריית ירושלים. בעבר אף שימש כמנהל אגף חברה ונוער בעיריית ירושלים, ועסק בפרויקטים לפיתוח תרבות, שירותי פנאי וחברה ועוד.

כמו כן, כיהן במספר דירקטוריונים, ביניהם הדירקטוריון של עמותת פסטיבל ישראל ו”הורה” עמותה לקידום פעילות המחול.

מר שרעבי, הינו עו”ד המחזיק בתואר שני במשפטים, תואר שני ב-מנהל עסקים עם התמחות בשוק הציבורי מאוניברסיטת חיפה, ותואר ראשון בהיסטוריה כללית מהאוניברסיטה העברית.

בעקבות אישור המינוי, הגיבה שרת התרבות והספורט, ח”כ מירי רגב; “אני מאמינה שניסיונו ויכולותיו של עו”ד שרעבי, יסייעו ויקדמו את התרבות והספורט בישראל, באופן שינגיש אותם לכלל האוכלוסיות והמגזרים”.

עו”ד יוסי שרעבי; “אני שמח ומודה לשרה רגב על האמון. אני רואה בתפקיד הזדמנות נפלאה לחולל שינוי של ממש. מאז ומתמיד האמנתי, בדומה למדיניותה של רגב, עליה הצהירה לא פעם, כי התרבות והספורט, הם כלי לשינוי חברתי ולצמיחה.

הניסיון ארוך השנים שצברתי בניהול מערכות הפנאי בירושלים, עיר המורכבת ממגזרים בעלי שונות עצומה, בהחלט יעמוד לצדי אל מול האתגר הגדול מולו אני ניצב היום”.

כזכור, לאחרונה, פנתה מנכ״לית משרד התרבות והספורט היוצאת, הגב׳ אורלי פרומן, אל השרה רגב וביקשה לסיים את תפקידה לאחר שש שנות כהונה כמנכ״לית המשרד ולצאת לדרך חדשה.

מנכ”לית משרד התרבות והספורט היוצאת, הגב’ פרומן, אמרה, כי; “אמשיך ללוות את השרה ואת המנכ״ל החדש ואעביר את התפקיד באחריות רבה. אני מאחלת לשרה ח”כ מירי רגב ולמנכ”ל החדש, מר יוסי שרעבי, שנים של עשייה משמעותית למען התרבות והספורט ולמען החברה הישראלית”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן