לב וכלי דם

מזל סרטן, מזל החודש, מתאריך ה-21.6 ועד ה-22.7 – תחזית כללית שנתית

0
0

על פי הקבלה הפרק ב’תהילים’ המתאים לבני “מזל סרטן” הינו פרק צ’, המתמיד לקרוא פרק זה גורם לפתיחת מזלו. סגולה מ’הזוהר’ לפתיחת מזל סרטן היא קריאת “בַּיּוֹם הָרְבִיעִי” של קרבנות הנשיאים (במדבר פרק ז פסוקים ל-לה).
מזל סרטן, מזל החודש, מתאריך ה-21.6 ועד ה-22.7 - תחזית כללית שנתית
מזל סרטן, מזל החודש, מתאריך ה-21.6 ועד ה-22.7 – תחזית כללית שנתית

מזל סרטן, הוא אחד משנים עשר המזלות ב-גלגל המזלות. הכוכב השליט של מזל סרטן הוא הירח. באסטרולוגיה המערבית, “בן מזל סרטן” הוא מי שנולד בין ה-21 ביוני לבין ה-22 ביולי (לערך). מושג זה מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל סרטן האסטרולוגי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מזל סרטן הוא אחד משלושת מזלות יסוד המים, יחד עם מזל עקרב ו-מזל דגים. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקרדינליים, יחד עם מזל טלה, מזל מאזניים ו-מזל גדי. לפי הקבלה, מזל סרטן, מגיע בתמוז, והוא קשור ל’יסוד המים’.

בני מזל סרטן, מאופיינים כבני אדם היודעים להתמסר לאנשים ולבעלי חיים, הם רגשניים מטבעם ונוטים למצבי רוח שונים. הם לא אוהבים ביקורת. הם בעלי נטייה חזקה לאהבה שיכול להתבטא בצורה שלילית של ניאוף ובגידה. בני מזל סרטן, רגישים מאוד לסובב אותם וידועים כאנשים המתמודדים רבות במהלך החיים.

לפי הקבלה, הפרק ב’תהילים’ המתאים לבני “מזל סרטן” הינו פרק צ’, המתמיד לקרוא פרק זה גורם לפתיחת מזלו. סגולה מ’הזוהר’ לפתיחת מזל סרטן היא קריאת “בַּיּוֹם הָרְבִיעִי” של קרבנות הנשיאים (’במדבר’ פרק ז פסוקים ל-לה).

“(ל) נָשִׂיא, לִבְנֵי רְאוּבֵן–אֱלִיצוּר, בֶּן-שְׁדֵיאוּר. (לא) קָרְבָּנוֹ קַעֲרַת-כֶּסֶף אַחַת, שְׁלֹשִׁים וּמֵאָה מִשְׁקָלָהּ, מִזְרָק אֶחָד כֶּסֶף, שִׁבְעִים שֶׁקֶל בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ; שְׁנֵיהֶם מְלֵאִים, סֹלֶת בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן–לְמִנְחָה. (לב) כַּף אַחַת עֲשָׂרָה זָהָב, מְלֵאָה קְטֹרֶת. (לג) פַּר אֶחָד בֶּן-בָּקָר, אַיִל אֶחָד כֶּבֶשׂ-אֶחָד בֶּן-שְׁנָתוֹ–לְעֹלָה.(לד) שְׂעִיר-עִזִּים אֶחָד, לְחַטָּאת. (לה) וּלְזֶבַח הַשְּׁלָמִים, בָּקָר שְׁנַיִם, אֵילִם חֲמִשָּׁה עַתֻּדִים חֲמִשָּׁה, כְּבָשִׂים בְּנֵי-שָׁנָה חֲמִשָּׁה: זֶה קָרְבַּן אֱלִיצוּר, בֶּן-שְׁדֵיאוּר”.

מאפייני המזל:

סמל המזל: סרטן
אלמנט: מים
איכות: יוזם
איבר בריאותי רגיש: איברים פנימיים, קיבה, כליות, רחם
נאמנות: מאוד נאמנים.

תכונות חיוביות:

רגישים, אינטואיטיביים, נאמנים למשפחה ולחברים, אנשים ביתיים, אוהבים לטפל בזולת, זהירים ומחושבים בהחלטותיהם, מגוננים על הקרובים להם, משקיעים בסביבה בה הם חיים כדי לעשותה טובה יותר.

תכונות שליליות:

פגיעים ביותר, שומרים טינה, מפחדים לקחת סיכונים, בעלי נטייה למצבי רוח משתנים, מסוגרים ואינם חושפים את רגשותיהם, חשדנים ואינם ממהרים לקשור קשרים ולתת אמון באחרים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע;

עד לאוגוסט, עדיין תרגישו את המעבר של כוכב השפע בבית הכספים שלכם והוא זה אשר גם מאפשר לכם עכשיו להיות במקום שבו יש לכם יכולת לפתוח בהתחלות חדשות ומעניינות בעקבות ההשתפרות הפיננסית שלכם.

החל מספטמבר, יעבור כוכב זה למקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ולכן יהיה זה הזמן הנכון לעבור דירה במידה ואתם מתכננים, או לשפץ את הבית שלכם ולעשותו נעים ומתאים לכם יותר לצרכיכם האישיים.

כמו כן, ייתכן ותאלצו להשקיע יותר זמן ואנרגיה באנשים בסביבה הקרובה שלכם.

קושי;

בשנה זו תרגישו שאתם משקיעים הרבה יותר מרץ ואנרגיה בכל מה שקשור לנושאי העבודה שלכם ולכן עובדה זו לעיתים תהייה מעייפת יותר.

העבודה שתידרשו לבצע לא תמיד תהיה מספקת עבורכם ונראה שהדרישות שתהיינה מופנות כלפיכם תהיינה יותר גבוהות ממה שהורגלתם עד היום.

בחודשים הקרובים שלאחר יום ההולדת, עדיין תאלצו להשקיע זמן איכות בצעירים מכם במשפחה, אך נראה שעיקר העיסוק שלכם בשנה הקרובה יהיה במציאת פתרונות יצירתיים והשקעה של הרבה שעות במקום העבודה שלכם, כדי שתוכלו לשדרג את עצמכם מקצועית.

בברכת מזל טוב.

________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן