תיירות | נופש

שר התיירות מר יריב לוין, נפגש עם מריאנו ריברה, שחקן הבייסבול האגדי מארה”ב

0
0

שר התיירות מר לוין לשחקן הבייסבול לשעבר, ריברה; “זה כבוד עבורנו לארח אותך כאן בירושלים, עיר שהיא סמל לאחדות בין העמים והדתות, עיר בה כולנו חשים את עברנו ואת חשיבות האתרים הקדושים ◄ מריאנו ריברה, ששיחק בקבוצת הניו יורק יאנקיז בתפקיד “מגיש סוגר” הוא בעל מספר השמירות הגבוה בהיסטוריה של הליגה עם 634 (נכון ליוני 2013), ובמשחקים שסיים עם 924.
שר התיירות מר יריב לוין, נפגש עם מריאנו ריברה, שחקן הבייסבול האגדי מארה
שר התיירות מר יריב לוין, נפגש עם מריאנו ריברה, שחקן הבייסבול האגדי מארה”ב

שר התיירות, מר יריב לוין, נפגש אתמול (חמישי, א’ תמוז תשע”ה) ב’מוזיאון מגדל דוד’ בעיר ירושלים עם מריאנו ריברה (Mariano Rivera) שחקן הבייסבול האגדי ואחד המוערכים בהיסטורית ה’בייסבול’, בארה”ב, שהגיע לבקר בארץ ישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

השר מר לוין, אמר לריברה; “זה כבוד עבורנו לארח אותך כאן בירושלים, עיר שהיא סמל לאחדות בין העמים והדתות, עיר בה כולנו חשים את עברנו ואת חשיבות האתרים הקדושים.

אין חוויה דומה להליכה ברחובות העירו למגע הידיים באבניה של העיר ושל המקומות הקדושים. אני מודה לך, על שבחרת להגיע לירושלים ומאחל לך ולכל משפחתך מסע בלתי נשכח בארץ ישראל”.

ממשרד דוברת משרד התיירות, הגב’ ענת שיחור אהרונסון, נמסר, לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; ריברה, השיב לשר התיירות, ח”כ יריב לוין, כי הוא מתרגש להיות בארץ הקודש; ישראל, והביקור הוא הגשמת חלום עבורו.

◄ מריאנו ריברה

מריאנו ריברה (בספרדית: Mariano Rivera, נולד ב-29 בנובמבר 1969) הוא שחקן בייסבול לשעבר ממוצא פנמי אשר שיחק בקבוצת הניו יורק יאנקיז בתפקיד “מגיש סוגר”. שחקן הבייסבול ריברה, שיחק כמגיש מחליף (שלא פותח משחקים ולכן שיחק בתדירות גבוהה יותר מאשר מגישים פותחים), כמעט לאורך כל הקריירה שלו, ובתפקיד “הסוגר” משנת 1997.

מריאנו ריברה, שחקן הבייסבול האגדי מארצות הברית ששיחק בקבוצת הניו יורק יאנקיז בפעולה ומבקר בישראל | צילום: ויקיפדיה

הוא נבחר למשחק האולסטאר 12 פעמים והיה שותף לזכיית ה”וורלד סיריס” עם ה”יאנקיז” חמש פעמים. ריברה, הוא בעל מספר השמירות הגבוה בהיסטוריה של הליגה עם 634 (נכון ליוני 2013), ובמשחקים שסיים עם 924.

זכה 5 פעמים בפרס המגיש המחליף של השנה, ב-MVP של אליפות המייג’ור ליג בייסבול בשנת 1999, וכן ב-MVP של אליפות האמריקן ליג בשנת 2003. הוא היה השחקן היחיד ב-MLB אחרי 1997 אשר לבש חולצה עם המספר 42, משום שלבש את המספר לפני 1997, שנה בה הליגה הוציאה את המספר משימוש כאות כבוד לג’קי רובינסון.

שחקן הבייסבול, ריברה, נחשב אחד השחקנים המפורסמים והמוערכים בהיסטורית הבייסבול בארה”ב, ידוע בזכות מספר שיאים בהם הוא מחזיק, הקשורים לסוג הזריקה (pitch), המאפיינת אותו ומהווה את סימן ההיכר שלו.

ריברה, זכה ביותר מ-25 פרסים ותארים לאורך הקריירה, ביניהם; פרס ה-allstar ותואר אלוף ה-world series.

☚ עוד מידע מורחב על מריאנו ריברה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן