בורסה

חברי הנהלת האוניברסיטה העברית, פתחו הבוקר את המסחר בבורסה לניירות ערך

0
0

לרגל 90 שנה להיווסדה של להיווסדה של האוניברסיטה העברית בירושלים ◄ נשיא האוניברסיטה, פרופ’ מנחם בן ששון; “לפני 90 שנה, נוסד בירושלים הסטארט אפ של הסטארט אפ ניישן, האוניברסיטה העברית” ◄ מנכ״ל הבורסה, יוסי ביינארט, בוגר האוניברסיטה העברית; “למרות שהבורסה לניירות ערך יושבת בת”א, היא הבורסה של מדינת ישראל כולה, ויש לה קשרים הדוקים עם מוסדות האקדמיה…”.
חברי הנהלת האוניברסיטה העברית, פתחו הבוקר את המסחר בבורסה לניירות ערך
חברי הנהלת האוניברסיטה העברית, פתחו הבוקר את המסחר בבורסה לניירות ערך

הבוקר הזה (יום שני | כ”ט אייר התשע”ה), פתחו נשיא האוניברסיטה העברית פרופ׳ מנחם בן ששון, יו״ר חבר הנאמנים מר מיקי פדרמן, חברי הנהלת האוניברסיטה וסטודנטים למנהל עסקים, חשבונאות וכלכלה, את המסחר בבורסה לרגל 90 שנה להיווסדה של האוניברסיטה העברית בירושלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

באירוע החגיגי השתתף גם איש העסקים הישראלי מר רמי לוי, חבר במועצת עיריית ירושלים, בעל השליטה ברשת המרכולים “רמי לוי שיווק השקמה” וברשת הסלולרית הווירטואלית “רמי לוי תקשורת” וכן כמי שמכהן כחבר בחבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית, והבעלים והיו״ר של ’חברת רמי לוי’ הבורסאית – החברה הירושלמית הבולטת ב’מדד ת״א-100’.

נשיא האוניברסיטה, פרופ’ מנחם בן ששון, אמר, כי; “לפני 90 שנה נוסד בירושלים ה”סטארט אפ” של ה”סטארט אפ ניישן”; האוניברסיטה העברית”.

פרופ’ מנחם בן ששון, נשיא האוניברסיטה; רמי לוי, מנכ”ל רשת חנויות רמי לוי ונמנה על חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית, יוסי ביינארט, מנכ”ל הבורסה והסטודנטים למנהל עסקים, חשבונאות וכלכלה באוניברסיטה העברית

מנכ״ל הבורסה, מר יוסי ביינארט, בוגר האוניברסיטה העברית, ציין, כי; “למרות שהבורסה לניירות ערך, יושבת בעיר תל-אביב, היא הבורסה של מדינת ישראל כולה, ויש לה קשרים הדוקים עם מוסדות האקדמיה.

מר ביינארט, הוסיף וציין גם, כי; “יש לי זיקה אישית מיוחדת לאוניברסיטה העברית, שאבי, שימש בה כפרופ’ להיסטוריה והוא גדל במסדרונותיה”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן