קיימות ירוקה

איגוד התעשייה הקיבוצית עורך “שואו קייס” של חברות סטרט-אפ

במפגש ישתתפו נציגי קיבוצים ומפעלים שיבחנו אפשרות השקעה בהייטק במטרה לפעול ליצירת השקעות ושילובים של חברות הזנק בקיבוצים על מנת שיהפכו למנועי צמיחה של התעשייה הקיבוצית ◄ מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית, מר אודי אורנשטיין; "קרן המשתלה מסייעת לקיבוצים ולמפעלים לאתר השקעות שנכונות להם מבחינת מבנה הפעילות ולהפחית את הסיכון הכספי שהם נוטלים על עצמם בכניסה למיזם החדש".
0
0
אודי אורנשטיין, מנכל איגוד התעשייה הקיבוצית
אודי אורנשטיין, מנכל איגוד התעשייה הקיבוצית

איגוד התעשייה הקיבוצית עורך לנציגי קיבוצים ומפעלים “שואו קייס” של חברות סטרט-אפ

כ-70 קיבוצים ומפעלים ותיקים אשר מעוניינים להשקיע בתחומים חדשים ב’תעשייה המתקדמת’, ישתתפו במפגש בראשית החודש הבא, אשר יזמו ’איגוד התעשייה הקיבוצית’ בשיתוף ’קרן המשתלה’ שייערכו “שואו קייס” ובו יציגו יזמים מחברות סטרט-אפ אפשרויות להשקעה בפני מנהלי מפעלים ונציגי קיבוצים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במפגש, תוצג פעילותן של חברות הייטק במגוון רחב של נושאים. בנוסף לתחומי התקשורת והמחשוב יוצגו חברות שמפתחות טכנולוגיות מתקדמות ל-התפלת מים, טקסטיל רפואי המצמצם סיכון להדבקה ותחלואה, פיתוח רובוטים להרכבות צמחים בקצב מהיר, חיישנים ל-ניטור קרינה ו’הדברה אקולוגית’.

קרן המשתלה לעידוד חדשנות טכנולוגית בקיבוצים, הוקמה בשיתוף פעולה בין התנועה הקיבוצית, קרן קמ”ע ואיגוד התעשייה הקיבוצית, במטרה לפעול ליצירת השקעות ושילובים של ’חברות הזנק’ בקיבוצים על מנת שיהפכו למנועי צמיחה של התעשייה הקיבוצית.

כידוע “קרן המשתלה“, מסייעת הן ביצירת הקשר הראשוני בין הקיבוצים לבין היזמים והן בהשתתפות בחלק מההשקעה עצמה.

מנכ”ל איגוד התעשייה הקיבוצית, מר אודי אורנשטיין, אמר, כי; “הרחבת פעילות הקיבוצים בתחום ’התעשייה המתקדמת’ היא מפתח ליצירת מנועי צמיחה חדשים. לשמחתנו, אנחנו מזהים עניין הולך וגובר של קיבוצים, כולל המתחדשים, בהרחבת המבנה העסקי ובמוכנות להשקיע ולהיכנס לעולם התעשייה המתקדם ועתיר הידע.

קרן המשתלה מסייעת לקיבוצים ולמפעלים לאתר השקעות שנכונות להם מבחינת מבנה הפעילות ולהפחית את הסיכון הכספי שהם נוטלים על עצמם בכניסה למיזם החדש”.

אופיר אבסלנדר, ממשרד “רוני חסיד – דוברות ויחסי ציבור“, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; מפגש “שואו קייס” של חברות סטרט-אפ, יערך ביום רביעי, 3 ביוני, ב”משקי דרום” בהשתתפות מנהלים שנרשמו מראש.

פרטים נוספים ותכנית המפגש ניתן למצוא באתר איגוד התעשייה הקיבוצית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן