קיימות ירוקה

משרד החקלאות ומשרד הכלכלה, יעניקו 200 אלף ₪ ל’חקלאי ישראל’

התמיכה הנרחבת נועדה לסיוע בליווי עסקי ושיווקי ומגוון הטבות נוספות לקידום התארגנויות ולסייע ל’חקלאים’ ליהנות מכל היתרונות של עסק חקלאי גדול ◄ במסגרת התכנית יקבלו החקלאים שירותי ייעוץ מקצועי בתחומים מגוונים ובמחיר אטרקטיבי, וכן סיוע במימון צעדי שיפור והתייעלות.
0
0
משרד החקלאות בשת"פ עם משרד הכלכלה, יעניקו תמיכה של 200 אלף ₪ ל’חקלאי ישראל’
משרד החקלאות בשת”פ עם משרד הכלכלה, יעניקו תמיכה של 200 אלף ₪ ל’חקלאי ישראל’

משרד החקלאות ופיתוח הכפר ו’הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים’ ב’משרד הכלכלה’ הודיעו, אתמול (שני), כי גיבשו לאחרונה, תכנית סיוע חדשה ל’חקלאים’ אשר נועדה להעניק ל-חקלאים הקטנים וה-בינוניים, כלים, הכשרות ותקציבים, שיעזרו להם להתמודד עם האתגרים בענף.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עוזרת הדוברת של משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגב’ איכראם חוג’יראת, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “התכנית הממשלתית החדשה, מיועדת לקבוצות של 5 חקלאים ומעלה, בעלי נחלה או שטח חקלאי, הפועלים או מתכננים לפעול יחדיו כ’אגודה שיתופית’ או כ-חברה בע”מ או לצורך קיום פעילות עסקית משותפת (למשל; שיווק ומיתוג, רכישת תשומות, גידול משותף וכו’).

בין השאר, כוללת התכנית מערכי ייעוץ מקצועי מסובסד בעלות של החל מ-50 ש”ח בלבד לשעת ייעוץ בתחומים הבאים;

■ ייעוץ מקצועי בתחום ניהול עסקי יעיל ומתקדם, לדוגמא; ניהול פיננסי, שיווק ומכירות, יעוץ ארגוני, שיפור תהליכים, לוגיסטיקה, מחשוב, עמידה בתקנים, ייצוא ועוד.

■ ייעוץ מקצועי לפיתוח, התייעלות ויצירת יתרון תחרותי בתחום החקלאי, לדוגמא; מיכון חקלאי ואוטומציה, השקיה, דישון, הדברה, חקלאות וסביבה ועוד, בהנחיית מחוזות המשרד ושירות ההדרכה והמקצוע (שה”מ) של משרד החקלאות ופיתוח הכפר.

■ ייעוץ לבחינת האפשרות להתארגנות של קבוצת חקלאים לפעילות משותפת והכנת תכנית להקמת ההתארגנות.

כמו כן, כוללת התכנית הדרכות מקצועיות בתחומי ניהול עסקי בהנחה של 50% בתחומים, כמו; ניהול פיננסי, שיווק, תפעול, ייצוּא ועוד.

חקלאים זכאים, יקבלו סיוע במימון פעילות לצורך מיתוג ו-שיווק, כולל השתתפות בשירותי פרסום בעיתונות, ב-רדיו ו/או ב’טלוויזיה’, פרסום חוצות, מבצעי פרסום לצרכן הסופי, מחקרי שוק, הקמת אתר אינטרנט, יחסי ציבור ועוד.

זאת ועוד; החקלאים, יוכלו לקבל סיוע במימון רכישתה של תוכנת ניהול ובקרה, וכן השתתפות במימון ההוצאות לייסוד ההתארגנות, ורישומה כנדרש.

כל השירותים מבוצעים על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום, במחירים מסובסדים ואטרקטיביים. ’מומחי המעוף במשרד הכלכלה’ עומדים לשירות החקלאים לביצוע אבחון לקביעת הצרכים ותנאי ההצטרפות לתכנית.

☚ פרטי התוכנית מפורטים כאן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן