הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-30 באפריל 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-30 באפריל 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-30 באפריל 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-22 עד ה-30 אפריל 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
השבוע נפתח בכך שאתם צמודים אל כוכב התקשורת מרקורי, עובדה שגורמת לכם לרצות לדבר ולהביע את עצמכם כמה שיותר, בפורומים המתאימים לכם.

♥ ל- מזל החודש – שור

♥ מזל שור התאמה לבני מזלות אחרים

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכבים מארס ומרקורי נמצאים שניהם במזל שלכם וגורמים לכם לימים של תנועה פיזית ומילולית. הכוכב מארס מביא יחד אתו את הצורך בעשייה וזהו גורם מדרבן מצוין עבורכם בגלל העובדה שקצב העשייה שלכם איטי בדרך כלל. גם הכוכב מרקורי מצדו יגרום לכך שתרצו שגם אחרים יכירו בעשייתכם ולכן יהיה חשוב לכם להבהיר לכולם את עמדתכם בכל התחומים החשובים לכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב וונוס נכנס למזל שלכם ועבורכם זוהי תקופה מצוינת לפנק ולהתפנק בכל תחומי העשייה החשובים לכם. זה הזמן להרשות לעצמכם לקנות אביזרים שכבר מזמן חשבתם שאתם צריכים אותם עבורכם ולא הרשיתם לעצמכם. ייתכן ולא תוכלו לחשוף את רגשותיכם לעיני כל והשתיקה לפעמים תהייה יפה לכם, אך אין ספק שאם תשלבו הקשבה לתת ההכרה וגם תרשו לעצמכם קצת להתפנק – תצאו נשכרים.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המקושר עם המעמד שלכם בחברה ועם הצורך שלכם להביע את עצמכם בדרך כזו שתבליט את עצמכם ואת יכולותיכם. מאחר ולא תמיד תצליחו לעשות זאת, הרי שנראה שתצטרכו להשלים עם העובדה שלא תמיד אתם הקובעים וגם מעליכם יש ממונים. עובדה זו מאוד מקוממת אתכם וגורמת לכם לחשוב שאולי אתם צריכים לשנות מקום עבודה על מנת לקבל את העצמאות החשובה לכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב מארס נמצא אצלכם במקום המקושר עם הקריירה האישית שלכם ולכן יש לכם דחף לעבוד חזק מאוד על מנת לממש את עצמכם בדרך שכבר מזמן רציתם לעשות ובעיקר להרשים את האחרים ביכולותיכם. מאחר ולא תמיד אתם יכולים לקבל את מירב שיתוף הפעולה, הרי נראה שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד הפעם, כך שעליכם ללמוד לשלוט בכעסים ולא להרשות לעצמכם התפרצויות.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב וונוס נמצא בבית הקריירה שלכם ולכן נראה שהשבוע אתם מתחילים תקופה יותר טובה בכל הקשור לשיווק עצמכם בתחומים שחשוב לכם להישמע. זה גם הזמן לנסות ולחזור לקשרים ישנים על מנת לקבל מהם חיזוקים במידה ואתם בטוחים שאתם צודקים לגבי דרך התנהגותכם בנושאים מסוימים שבהם הייתם חייבים הסברים לאלה שפגעתם בהם, אך התחמקתם מלעשות זאת.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ העובדה שאתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת מחדדת אצלכם תחומים בהם מאוד חשוב לכם לבטא את עצמכם ועכשיו אתם מרגישים שהגעתם לנקודת המפנה שהיא סוג של אל חזור ובמידה ועכשיו לא תממשו תכניותיכם כפי שכבר מזמן רציתם, הרי שייתכן ואתם מאבדים אפשרות שאולי לא תחזור. נסו לגייס תמיכה וגם כספים מאחרים על מנת שעוד אנשים ייקחו חלק באחריות.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ העובדה שהכוכב סטורן נמצא בבית תת המודע שלכם אינה מקלה לכם כלל וכלל את החיים, אתם נמצאים בנקודת זמן שבה מאוד חשוב שתבינו שלמעשה הקושי שאתם חשים בו נובע מההכרח לעשות שינוי למה שמתאים לכם יותר. עד היום זרמתם עם מה שקיים ולא באמת מימשתם את עצמכם והנה החיים דוחקים בכם להחליט מהם סדרי העדיפויות שלכם על מנת שבאמת תוכלו להצליח.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם נמצאים בתקופה שבה לקחתם על עצמכם אחריות רבה שאולי בתחילה הבהילה אתכם במקצת, אך עכשיו אתם נושאים אותה על גביכם בהנאה מכיוון שהעשייה גורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם. התכונות שעכשיו בולטות אצלכם יותר הן אלה שהיו חסרות לכם עד עתה כדי להשלים את חוסר הביטחון שהייתם שרויים בו ולאט לאט הפעם הדברים יסתדרו לכם על הצד הטוב ביותר.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ הכוכב סטורן שמביא אתו עשייה מתוך קושי בגלל המודעות שאינה מניחה לכם להישאר במקום שאתם נמצאים, נמצא הפעם במקום המקושר עם תת ההכרה שלכם. מצד אחד אתם מנסים להתעמת עם השדים הפנימיים שלכם, ומצד שני לעיתים קרובות מדי, אתם בטוחים שעשיתם כל מה שהיה הכרחי עבורכם על מנת להצליח, אך הנה כל פעם צף לו תחום נושא חדש שבו אתם חייבים לטפל.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ המקום בו אתם חיים מאוד מעסיק אתכם ואינכם בטוחים כיצד אתם יכולים לשפר את הסביבה הטבעית שלכם כיוון שאתם מאוד שקועים בתוך עצמכם. על מנת לראות את התמונה בשלמותה, חשוב שתצאו קצת אל מחוץ לנסיבות על מנת שתראו את כל המכלול. זה גם הזמן לשפץ את כל הטעון שיפוץ ולהרשות לעצמכם להתפרע במקצת על מנת שתרגישו שהנה עשיתם משהו חדש וייחודי שירענן אתכם.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם עסוקים מאוד עם כל המעגל המשפחתי הקרוב ביותר אליכם ונהנים לעזור לכולם על מנת למלא את עצמכם ואת היכולות שלכם. מבחינה כספית אינכם מתוגמלים כמו שבאמת מגיע לכם ונראה שאתם אפילו מוותרים על כך ולא תמיד מתעכבים על מנת להיות מסופקים גם רגשית. כיוון שכך הרבה פעמים אתם חשים בתסכול של חוסר וודאות ונשארים בתקווה ובציפייה שהדברים ישתנו , אך בינתיים אינכם עושים כלום.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית הכספים ויימצא שם גם במשך כל החודש הקרוב. זוהי בדיוק התקופה שתהיו מאוד עסוקים בכל הקשור למצב הכספי שלכם ותרגישו שהנה אתם חייבים לעשות שינוי, כלשהו כיוון שייתכן והמצב הכלכלי שלכם דורש שתעשו קיצוצים וצמצומים שנמנעתם מהם עד כה. השתדלו לא להיכנס למריבות עם האנשים שקשורים אליכם מבחינה כספית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן