אינטרנט חדשות

גוגל (Google) מה-21 באפריל: אם האתר שלך לא רספונסיבי הוא אינו קיים

0
0

התכלית הינה; יצירת קשר בין התאימות של האתר לפלטפורמות שונות, כשאתרי אינטרנט, המקיימים את אתר זה, עשויים בהחלט להיות רספונסיביים (responsive) זהו אתר גמיש שמגיב ומתאים את עצמו אוטומטית לכל סוגי מסכי התצוגה של; מחשב, מסכי מגע (אייפד, סמרטפונים), וכן לרזולוציות שונות, לבין ההופעה שלו במנוע החיפוש.
גוגל (Google) מה-21 באפריל: אם האתר שלך לא רספונסיבי הוא אינו קיים
גוגל (Google) מה-21 באפריל: אם האתר שלך לא רספונסיבי הוא אינו קיים

כל מי שמחזיק או מנהל אתר אינטרנט יודע שבעת הנוכחית, הגלישה אליו יכולה להיעשות גם באמצעות הטלפונים הניידים. על רקע סטטיסטיקות המראות שיותר ויותר אנשים נכנסים כיום לאתרים דרך הטלפונים החכמים, או הטאבלטים, חשיבות ההתאמה לפלטפורמות אלה הופכת מכרעת. מה שייתכן שאתם לא נותנים עליו את הדעת, בתור מנהלי האתר, הוא שבקרוב מאד התאימות של האתר למובייל תשפיע גם על דירוגו במנוע החיפוש גוגל, הפופולארי ביותר בעולם. הנה כל מה שחשוב לדעת על העדכון הנוכחי של גוגל, שעשוי בהחלט לשנות את חוקי המשחק בתחום.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

חברת ’גוגל’ (Google Internet company) שהיא תאגיד רב-לאומי אמריקאי המספק שירותי חיפוש מידע ופרסום ברשת, רשתות חברתיות מקוונות ומערכת הפעלה למכשירים ניידים, הודיעה, כי בתאריך ה-21 באפריל, אמור לצאת לדרך אחד העדכונים החשובים ביותר של יצירת קשר בין התאימות של האתר לפלטפורמות שונות אשר התכלית שלו הינה אחת; יצירת קשר בין התאימות של האתר לפלטפורמות שונות, כאשר אתרי אינטרנט, המקיימים את אתר זה, עשויים בהחלט להיות רספונסיביים (אתר רספונסיבי (responsive) הוא אתר גמיש אשר מגיב ומתאים את עצמו אוטומטית לכל סוגי מסכי התצוגה של; מחשב, מסכי מגע (אייפד, סמרטפונים), וכן רזולוציות שונות לבין ההופעה שלו ב-מנוע החיפוש.

על פי העדכון, של Google, דירוג האתר במנועי החיפוש, כשאין לו את ההתאמה או ה”רספונסיביות”, צפוי לרדת בדירוג למטה, דבר אשר מן הסתם יקטין את מספר הביקורים בו.

משרד יחסי ציבור באינטרנט – ’Martins יחסי ציבור’, של אתר ’לינקשייק’, המפתחת כלים מתקדמים חינמיים ובתשלום במגוון תחומים משלימים לפעילות השיווק הדיגיטאלית, פרסם, כי השינוי הזה, חשוב להדגיש, לא נעשה בחלל ריק.

על פי כל התחזיות, בשנת 2015 צפויה, בפעם הראשונה, לעלות כמות החיפושים ב’מובייל’ על זו המאפיינת מחשבים נייחים וניידים.

פרסומת; תרומת כאן נעים | עיתון האינטרנט של כל המדינה | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’, הופק ע”י גיתם BBDO SOHO

אם מוסיפים לכך את אחת ממטרות העל של ’גוגל’ והיא שהאתרים יצרו לגולשים תוכן איכותי, שיספק חווית גלישה מהשורה הראשונה בכל צורת גלישה. ברור מדוע ההתאמה לפלטפורמות האלה היא הרבה יותר מחיונית, במיוחד על רקע העובדה שמשתמש מרוצה הוא גם פעיל יותר באתר ועשוי לבצע פעולות “המרה” בעלות ערך כלכלי, הן לאתר, הן ל-מפרסמים והן ל”גוגל” עצמה.

◄ אז איך נערכים לרספונסיביות?

מומחי אתר ’לינקשייק’ ממליצים כצעד ראשון, כי יש לוודא מהי מידת ההתאמה של האתר הקיים למובייל. בהקשר הזה, גוגל עצמה פיתחה כלים שעשויים להיות מועילים: כלי הבוחן את מידת ההתאמה תחת Google Developers, דו”ח שימושיות במובייל (Mobile Usability Report) המהווה חלק מה-Google Webmaster Tools וכן תגית Mobile Friendly המופיעה בעמוד תוצאות החיפוש עצמה (אתרים מותאמים יכללו את התגית “מותאם לנייד”).

כלים אלה, יכולים לסייע להבין מהן הפעולות שנדרש לבצע, גם אם הביצוע בפועל רצוי שייעשה כבר באמצעות חברות מובילות הפועלות בשדה המשחק.

על כל פנים, המלצה מועילה היא להיעזר ב’חברת בניית וקידום אתרים’ המתמקצעת בתחום, ורצוי שעה אחת קודם. בכוחה של חברת ’לינקשייק’, למשל, לבצע את כל ההתאמות הנדרשות באתר עצמו, התאמות אשר מומלצות גם בלי שמכניסים לתמונה את העדכון הקרוב של ’גוגל’. חשוב לזכור, כי ההתאמה כיום אפשרית גם כאשר המדובר באתר קיים, כך שאף פעם לא מאוחר מדי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן