חג פּוּרִים

איגוד לשכות המסחר: התחפושות הפופולריות לפורים 2015 דמויות פרוזן

ענף יבואני הצעצועים באיגוד לשכות המסחר; התחפושות הפופולאריות לפורים; 2015 סמי הכבאי, דמויות ממלחמת הכוכבים, פרוזן, סופיה ופאואר ריינג’רס ◄ מחירי תחפושות לילדים נעים בין 50 ל-200 ש"ח, כולל המותגים הפופולאריים ◄ היקף מכירות התחפושות ואביזרי פורים נע בין 200 ל-250 מיליון ₪ בשנה ◄ חלק מהתחפושות המיובאות אינן עוברות בדיקות תקינות ולכן, קיימת סכנת דליקות.
0
0
איגוד לשכות המסחר: התחפושות הפופולאריות לפורים 2015, דמויות פרוזן
קלוגהפט, דמויות פרוזן

ענף יבואני הצעצועים אשר ב’איגוד לשכות המסחר’ (ארגון הגג של המגזר העסקי החופשי בישראל), פרסם היום (יום ראשון | ג’ אדר התשע”ה) את דירוג עשרת התחפושות הפופולאריות לקראת חג הפורים המתקרב עלינו לטובה ואלה התחפושות; 1. דמויות מהסרט ’פרוזן’, פנטזיה מוזיקלי-קומי אמריקאי בהנפשה ממוחשבת של אולפני ההנפשה של וולט דיסני מ-2013, במקום השני (2.) סמי הכבאי, 3. דמויות ממלחמת הכוכבים, 4. שחקני סופר- סטרייקה, 5. סופיה, 6. הלו- קיטי, 7. פאוור-ריינג’רס, 8. דמויות הפסטיגל, 9. בוב הבנאי, 10. צבי הנינג’ה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בתוך כך, עולה מדברי מאיר קלוגהפט, יו”ר ענף יבואני הצעצועים ב’איגוד לשכות המסחר’ ומנכ”ל חברת ’שחק-נא’ כי מחיר התחפושות לחג הפורים, זולות השנה בכ-20% לעומת השנה שעברה וכמו כן, גם השנה, מורגשת עלייה בביקוש ל’תחפושות למבוגרים’.

יו”ר ענף יבואני הצעצועים ב-איגוד לשכות המסחר ומנכ”ל חברת שחק-נא, מר מאיר קלוגהפט, אומר, כי; “גם השנה מורגשת עלייה בביקוש ל-תחפושות למבוגרים. התחפושות הפופולאריות למבוגרים הן בעיקר דמויות מהאגדות, כמו; מגדת עתידות, אביר, רובין הוד, שודד ים, ועוד.

בנוסף קיימת חיבה גם לתחפושות של דמויות מוכרות ופוליטיקאים, כמו; הנשיא ברק אובמה ומיודענו מר בנימין נתניהו. כמובן שגם תחפושות זוגיות המשלימות אחד את השנייה פופולאריות. מחירה של תחפושת למבוגרים מגיע עד לכדי כ-300 ש”ח לתחפושת מושקעת במיוחד”.

“מחירי תחפושות לילדים נעים בין 50 ל-200 ש”ח, כולל המותגים הפופולאריים” – מציין קלוגהפט ומציין, כי; “נתח התחפושות ואביזרי פורים מוערך בכ-20% מכלל מכירת הצעצועים בשנה, והיקף המכירות שלו עומד על כ-200 עד 250 מיליון ש”ח”.

אחראית קשרי עיתונות אגף דוברות והסברה של איגוד לשכות המסחר הגב’ הילית נעמת – מרילוס, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; יצוין, כי מחירי התחפושות זולות השנה בכ-20% לעומת השנה שעברה; “ניתן לציין שמה שמשפיע בין היתר על המחירים, זה יבוא של תחפושות מאתרי אינטרנט שונים.

אך בנושא זה, מזהיר, מר קלוגהפט, כי חשוב לזכור, חלק מן ’התחפושות המיובאות’ אינן עוברות בדיקות תקינות ולכן, קיימת סכנת דליקות. הסכנה קיימת בעיקר בתחפושות פרוותיות וכן בתחפושות מרובות אביזרים”.

לדברי מר קלוגהפט, ממוצרי פורים תקינים נבדקים על-פי תקן ישראלי ונבחנת עמידותם לדליקות ועשייתם מחומרים שאינם רעילים בנוסף מקפידים על כך שלא יכללו חלקים קטנים או כפתורים העלולים לגרום לחנק.

המוצר המוגמר, חייב להיות ללא גישה לחומרי המילוי, והתחפושות חייבות לכלול הוראות אזהרה מפני אש ומקורות חום. כמו כן, נבדקת הימצאותם ותקינותם של פתחי האוורור במסכות השונות. סיכם ושיגר ברכה פורים שמח ובטוח לכולם, יו”ר ענף יבואני הצעצועים באיגוד לשכות המסחר, מר קלוגהפט.

חג הפורים, אינו נמנה עם החגים מכוח החוק

האגף ליחסי עבודה בלשכת המסחר, מזכיר, גם השנה, כי חג הפורים, אינו נמנה עם החגים מכוח החוק, בהם העובדים זכאים להעדר מהעבודה בתשלום, עם זאת, פורים, נחשב במקומות עבודה מסוימים ל’יום בחירה’.

משמעותו של יום בחירה, הינו יום חופשה בתשלום, לו זכאי עובד, בנוסף לימי החג הכלליים במשק, ולימי החופשה השנתית המגיעים לעובד מכוח החוק. מקור הזכות, הוא; או הסכם קיבוצי ו/או צו הרחבה ו/או הסכם אישי ו/או נוהג.

עובד, שלא חל עליו הסדר שמעניק זכאות זו, אינו זכאי ליום בחירה. עם זאת, עובד, כזה רשאי לקחת יום חופשה אחד, על חשבון ימי החופשה השנתית המגיעים לו על פי חוק, או ב’תענית אסתר’ או בפורים או ב’שושן פורים’, ובלבד שהודיע על כך למעסיקו 30 ימים מראש לפחות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן