הבחירות לכנסת ה-20

עמית סגל, הכתב הפוליטי של ערוץ 2, ינחה חגיגת בחירות בקמפוס מכללת הרצוג

0
0

חגיגת בחירות בקמפוס מכללה האקדמית הרצוג, נועד במטרה לחשוף את אלפי הסטודנטים לאחורי הקלעים של מערכות הבחירות בישראל ◄ בכנס, ישתתפו גם ד”ר צוריאל ראשי ראש חוג לתקשורת במכללה וד”ר דודי פויכטונגר מנהל ארגון “יסודות”, כאשר לקראת האירוע תערוך המכללה סקר בחירות אינטרנטי בקרב 3,000 התלמידים של המכללה.
עמית סגל, הכתב הפוליטי של ערוץ 2, ינחה חגיגת בחירות בקמפוס מכללת הרצוג
עמית סגל, הכתב הפוליטי של ערוץ 2, ינחה חגיגת בחירות בקמפוס מכללת הרצוג

עמית סגל, הכתב הפוליטי של ערוץ 2, לא צריך לחכות ל-17 במרץ, כדי להנחות את ערב הבחירות לכנסת ה-20. העיתונאי סגל, נבחר בימים אלו להנחות אירוע ייחודי במכללה האקדמית הרצוג, אשר החליטה ליזום חגיגת בחירות בקמפוס במטרה לחשוף את אלפי הסטודנטים לאחורי הקלעים של מערכות הבחירות בישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בכנס, ישתתפו גם ד”ר צוריאל ראשי ראש חוג לתקשורת במכללה וד”ר דודי פויכטונגר מנהל ארגון “יסודות”, כאשר לקראת האירוע תערוך המכללה סקר בחירות אינטרנטי בקרב 3,000 התלמידים של המכללה.

◄ מי זה עמית סגל?

עמית (יצחק) סגל, נולד ב-10 באפריל 1982) הוא עיתונאי, איש רדיו וטלוויזיה ישראלי. משמש ככתב הפוליטי של חברת החדשות של ערוץ 2. העיתונאי סגל, נולד וגדל בישוב עפרה. הוא בנו של העיתונאי חגי סגל. אחיו, ארנון סגל, הוא כתב עלון השבת “עולם קטן”.

העיתונאי סגל, נישא ל-רעות קרמר ביוני 2012.‏ השניים מתגוררים בעיר תל אביב.

סגל, למד ב’ישיבת נתיב מאיר’ ובתיכון הימלפרב שבעיר ירושלים. סגל הנו בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים ובעל תואר שני מהקולג’ האוניברסיטאי של לונדון (UCL) במדיניות ציבורית. הוא דוקטורנט למדע המדינה באוניברסיטה העברית.

את דרכו העיתונאית החל ככתב במקומון “כל העיר”. בשנת 2000 התקבל לתחנת הרדיו של גלי צה”ל. בתחנה הצבאית שימש ככתב תקשורת ומאוחר יותר, ככתב בכנסת. בשנת 2006, עבר לתפקיד המקביל ב’חברת החדשות’ של ערוץ 2, ומאז מגיש את התוכנית “זוג או פרט” ב-ערוץ הכנסת יחד עם העיתונאי נדב פרי. בשנים; 2009-2010, שימש כתב החוץ בלונדון ולאחר מכן, חזר לתפקיד כתב הכנסת.

במאי 2013, מונה לכתב הפוליטי של החברה במקומה של רינה מצליח. בנוסף, הוא כותב סגל, טור שבועי בנושאי פוליטיקה בעיתון “מקור ראשון”.

בין חשיפותיו כעיתונאי: פרשת ’אגרקסקו’;‏ פרשת יחיאל חזן (“פרשת המוח”); פרסום הקלטות מרשת הקשר הצה”לית בהן נשמע החייל אודי גולדווסר דקות לפני חטיפתו; “נאום הווירוסים” של המשנה לראש הממשלה משה יעלון; ו’פרשת התלונות’ נגד מועמד מפלגת העבודה אורי שגיא.

בשנת 2008, בעקבות עתירה שהגיש נגד הכנסת, הורה בית המשפט המחוזי בירושלים לכנסת לפרסם סרטים ממצלמות האבטחה, בהם נראים ח”כים מבצעים עבירות פליליות.‏

ב-2012 פרסם תחקיר על אורח חייו של שר התיירות מר סטס מיסז’ניקוב, ובו העידו מאבטחים, כי השר נוהג להשתכר כמעט מדי לילה, להיעדר מישיבות ממשלה ובהן אישור עסקת שליט, ולפגוע באבטחה עליו. התחקיר, הוזכר בתקשורת כסיבה המרכזית שבעטיה לא שובץ מיסז’ניקוב ברשימת ישראל ביתנו לכנסת ה-19.

בדצמבר 2014 חשף הקלטות משנת 2008 בהן נראה מנהיג ש”ס, הרב עובדיה יוסף, תוקף בחריפות את יו”ר המפלגה הרב ח”כ אריה דרעי. בעקבות חשיפת ההקלטות התפטר דרעי מן הכנסת ומראשות המפלגה, אם כי מאוחר יותר חזר לעמוד בראש הרשימה.

▼ פרסים שהוענקו ל-עמית סגל;

● ב-2007, נבחר על ידי “ידיעות אחרונות” לאחד מעשרת עיתונאי הטלוויזיה הטובים בישראל.

● ב-2008, נבחר על ידי “Time Out תל אביב” לאחד מ-30 האנשים המצליחים בישראל מתחת לגיל 30.

● ב-2009, נבחר על ידי “מקור ראשון” לאיש התקשורת הדתי הבולט ביותר בישראל.

● ב-2012, נבחר על ידי nrg מעריב לכתב הפרלמנטרי הטוב ביותר.

● ב-2012, זכה ב-אות אומ”ץ על גילוי אי-סדרים בפעילותם של כמה ח”כים.‏

☚ המידע אודות עמית סגל, הובא מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן