בריאות הציבור

מכון היצוא: מגוון מוצרים חדשניים ופורצי דרך ב-חקלאות, יוצגו בתערוכת Fruit Logistica

0
0

ביוזמת מכון היצוא ובשיתוף משרד הכלכלה ו-משרד החקלאות; 12 חברות ישראליות, מציגות מהיום (ד’) ב’ביתן ישראל’ בתערוכת 2015 Fruit Logistica, מגוון מוצרים חדשניים ופורצי דרך בהן; תמר דל קלוריות, שמן אבוקדו בטעם לימון ואריזות מתכלות לירקות טריים ◄ בשנת 2014, הסתכם יצוא הפירות והירקות הטריים בכ-969 מיליון דולר.
מכון היצוא: מגוון מוצרים חדשניים ופורצי דרך ב-חקלאות, יוצגו בתערוכת Fruit Logistica
מכון היצוא: מגוון מוצרים חדשניים ופורצי דרך ב-חקלאות, יוצגו בתערוכת Fruit Logistica

12 חברות ישראליות מציגות החל מהיום (יום רביעי | ט”ו שבט התשע”ה), מגוון מוצרים חדשניים, פורצי דרך ב’חקלאות’ במסגרת פתיחתה של תערוכת ‘Fruit Logistica 2015′ החשובה והמובילה בעולם לתוצרת ולוגיסטיקה חקלאית, המתקיימת בעיר ברלין, גרמניה. בתערוכה משתתפים כ- 2,600 מציגים ומבקרים כ- 62,000 איש מרחבי העולם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

טקס הפתיחה הרשמי של הביתן הישראלי של מכון היצוא המאורגן בשיתוף עם משרדי הכלכלה ו-החקלאות, בתערוכת Fruit Logistica, נפתח במעמד מנכ”ל מכון היצוא, מר עופר זקס, שגריר ישראל בגרמניה מר יעקב הדס-הנדלסמן, הנספחת המסחרית של משרד הכלכלה בברלין, הגב’ חמדת שגיא, ובהשתתפות נציגי החברות המשתתפות בתערוכה.

לדברי מנהלת תחום תוצרת טרייה ב’מכון היצוא’ הגב’ יערה שמעוני; “השנה האחרונה, הייתה שנה בה התמודדו החקלאים הישראלים עם אתגרים לא פשוטים מול ‘השוק הרוסי’ ומול ‘שוקי היורו’. חוזקם של יצואני החקלאות הישראלית היא בתוצרת באיכות גבוהה, אספקה רב-עונתית, זמן הגעה קצר לשוק וחיי מדף ארוכים. הביתן הלאומי, בתערוכת Fruit Logistica, הינו תצוגת תכלית של המוצרים האיכותיים הייחודים והחדשניים שמייצרים החקלאים הישראלים”.

הנספחת המסחרית של משרד הכלכלה הישראלי בברלין, הגב’ חמדת שגיא, אמרה, כי; “12 החברות המציגות בביתן הלאומי השנה, משקפות את החדשנות והאיכות הישראלית שבאה לידי ביטוי לא רק בתחומי ההייטק אלא גם בענף החקלאות והתוצרת הטרייה. מטרת הנספחות בברלין, היא לחשוף בפני הצרכנים הגרמנים את המגוון הרחב של התוצרת הישראלית ולהביאו למדפי רשתות השיווק הגרמניות באמצעות תיאום פגישות בביתן עם קניינים, יבואנים ועוד”.

ב’ביתן מכון היצוא’, המאורגן בשיתוף עם משרדי הכלכלה והחקלאות, מציגים, כאמור, 12 חברות ישראליות בתערוכת Fruit Logistica, מגוון מוצרים חדשניים, פורצי דרך בחקלאות אשר עשויים למשוך קהל רב מהעולם. ביניהם;

■ אגרקסקו, מציגה שמן אבוקדו בטעם לימון ובטעם נייטרלי, המתאים לתבלון סלטים תבשילים ולטיגון. השמן נטול כולסטרול ובעל רמת כלורופיל גבוהה המשמשת השפעה אנטי-בקטריאלית, מספקת הגנה מפני חומרים מסרטנים.

■ חברת דוד חי ו-אפי שלאו, מציגה תמר מג’הול דל קלוריות, בעל טעם עסיסי עם סוכר טבעי פחות מרוכז. בתמר 25 קלוריות לעומת 45 קלוריות בתמר רגיל.

■ חברת טיפה, תציג אריזות מתכלות המיועדות לאריזת ירקות ופירות טריים, אגוזים דגנים ועוד. האריזות מתכלות תוך 180 יום בתנאי קומפוסט ומבצעות בכך השבה מלאה לטבע, תוך הפחתה משמעותית של השפעתם על הסביבה לאחר השימוש.

סגנית דוברת מכון היצוא הגב’ ליטל פרנקל – פורת, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “על פי נתוני מכון היצוא בשנת 2014, יצוא ענף פירות וירקות טריים הסתכם בכ-969 מיליון דולר, ירידה של כ-17% לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

עיקר הירידה, נבעה כתוצאה מירידה של כ-21% ל-איחוד האירופי, המהווה כ-57% מיצוא הענף.

הנספחויות המסחריות באירופה, בהן הנספחויות בערים; ברלין, מינכן וורשה, תיאמו פגישות לחברות הישראליות בתערוכה עם חברות אירופאיות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן