רדיו | טלוויזיה

רשת ב’ היא רשת האקטואליה מספר 1 בתחנות הרדיו בישראל

0
0

סקר TGI קובע; רשת ב’ של ’קול ישראל’ עלתה ב-6.5%, רשת ג’ ממשיכה את מגמת הצמיחה ועלתה ביותר מ- 16%, תחנת הרדיו ’88’FM עלתה ביותר מ- 19%! ◄ מנהל “קול ישראל” ומנהל רשת ב’ בפועל, מר שמעון אלקבץ; “רשת ב’ היא נושאת המטוסים של השידור הציבורי בישראל ונתוני האזנה לרשת החדשות המובילה בארץ הם תעודת כבוד לעיתונאי הרשת ועובדיה”.
רשת ב’ היא רשת האקטואליה מספר 1 בתחנות הרדיו בישראל
רשת ב’ היא רשת האקטואליה מספר 1 בתחנות הרדיו בישראל

תחנת הרדיו רשת ב’, השייכת ל’קול ישראל’ (רשת שידורי הרדיו הממלכתית של מדינת ישראל), המשדר בעיקר אקטואליה – היא רשת האקטואליה מספר 1 בישראל, כך קובע סקר TGI (“Target Group Index”), למחצית שנייה של שנת 2014 יולי עד דצמבר וכן מצביע על מגמת עלייה בתחנות הרדיו הארציות של ’קול ישראל’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עוד קובע סקר TGI, כי בנתוני המחצית השנייה של 2014 תחנות הרדיו ב”קול ישראל” עלו בכ-3% ו’תחנות הרדיו האזורי’ ירדו ביותר מ-4%’ ’גל”צ’, עלו בכ-2.4%.

▼ ניתוח הנתונים השנתיים, מצביע על עלייה גדולה בהאזנה לרשתות ’קול ישראל’;

● רשת ב’, עלתה ב-6.5%
● רשת ג’, ממשיכה את מגמת הצמיחה ועלתה ביותר מ-16%
● 88FM, עלתה ביותר מ-19%
● גל”צ, עלו ב-6%
● גלגל”צ, עלתה ב-6.8%
● תחנות הרדיו האזורי, עלו בפחות מ-2%.

מנהל “קול ישראל” ומנהל רשת ב’ בפועל, מר שמעון אלקבץ, אמר, כי; “רשת ב’ היא נושאת המטוסים של השידור הציבורי בישראל ונתוני האזנה לרשת החדשות המובילה בארץ הם תעודת כבוד לעיתונאי הרשת ועובדיה”.

מר אלקבץ, הוסיף וציין, כי; “תחנות המוסיקה של קול ישראל, רשת ג’ ו-רשת 88FM, ממשיכות להתפתח ולהגדיל בהתמדה את קהל מאזיניהן ואני מלא הערכה ותודה לעובדי התחנות ומנהליהן”.

◄ גודל מדגם וגודל אוכלוסייה

דוברת רשות השידור הגב’ לינדה בר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; גודל המדגם החצי שנתי לתקופה; יולי – דצמבר 2014 הוא 2,507 ולכן גודל המדגם השנתי הינו 5,010 איש.

המדגם של “סקר TGI”‏ מהווה מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת (גילאי 18+). על פי הנתונים המעודכנים של הלשכה לסטטיסטיקה (למ”ס), האומדן של גודל האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+ הינו; 4,126,000 נפש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן