חדשות כאן ישראל

התנועה לאיכות השלטון, מוחה על מינוי סגן שר החוץ צחי הנגבי גם לסגן שר הבריאות

0
0

החלטת ראש ממשלה מר נתניהו, למינוי, נחשפה, כאשר המדינה הודיעה לבית המשפט בהמשך לעתירת התנועה לאיכות השלטון לביטול מינוי ח”כ הנגבי לתפקיד סגן שר החוץ ◄ התנועה לאיכות השלטון; “אין לאפשר למי שהורשע בעבירה שיש עמה קלון להמשיך ולכהן בתפקיד סגן שר בממשלת ישראל”.
התנועה לאיכות השלטון, מוחה על מינוי סגן שר החוץ צחי הנגבי גם לסגן שר הבריאות
התנועה לאיכות השלטון, מוחה על מינוי סגן שר החוץ צחי הנגבי גם לסגן שר הבריאות

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, מתכוון למנות את ח”כ הנגבי לתפקיד סגר שר הבריאות, נוסף על תפקידו כסגן שר החוץ, כך הודיעה היום (יום שלישי | א’ טבת התשע”ה) פרקליטות המדינה, כשעדכנה, כי ההודעה תמסר לכנסת לאחר אישור הממשלה ובהתאם לחוק יסוד הממשלה, זאת בתשובתה לעתירת התנועה לאיכות השלטון בישראל (ע”ר).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כזכור, ביוני האחרון כנגד ראש הממשלה, שר החוץ, ממשלת ישראל, היועמ”ש וח”כ צחי הנגבי בבקשה להורות ולפעול מיידית ולבטל את מינויו של ח”כ הנגבי לתפקיד סגן שר החוץ, לנוכח מה שכונה על ידי התנועה לאיכות השלטון, כ”פגיעה הקשה באמון הציבור במערכת השלטונית ובטוהרו ויושרו של השירות הציבורי באם יכהן ח”כ הנגבי בתפקיד ציבורי בכיר, על אף הרשעתו בפסק דין חלוּט בעבירה של עדות שקר, שבית המשפט קבע שיש בה אף קלון”.

דוברת התנועה למען איכות השלטון, הגב’ רות מרגולין, הוסיפה ומסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “עמדת התנועה לאיכות השלטון, נשארה בעיניה לפיה אין לאפשר למי שהורשע בעבירה שיש עמה קלון להמשיך ולכהן בתפקיד סגן שר ב-ממשלת ישראל.

זאת ועוד; החלטה על מינוי שכזה חייבת לשכלל את הרשעתו וקלונו של ח”כ הנגבי, וכי בשכלול האמור לא נותר מנוס מהמסקנה, כי ההחלטה על מינויו היא בלתי סבירה במידה קיצונית”.

התנועה לאיכות השלטון, מדגישה את ריסוק אמון הציבור עם מינויו של ח”כ הנגבי; “כל רגע בו אוחז ח”כ הנגבי, בהגה השררה, בתפקיד בכיר ורם של שר בממשלת ישראל, חרף העובדה, כי הורשע בעבירה חמורה של מתן עדות שקר ודבק קלון במעשיו – מהווה פגיעה אנושה באמון הציבור ברשויות השלטון, פגיעה אשר יש לפעול להפסקתה המיידית”.

עוד ציינה התנועה לאיכות השלטון, בהודעתה היום לתקשורת, כי; “ההחלטה למנות את ח”כ הנגבי לתפקיד נוסף כסגן שר בממשלת ישראל, הינה בלתי סבירה במידה קיצונית. שר בממשלת ישראל אשר הורשע בעבירת עדות שקר שדבק בה קלון – הוא מחזה אבסורדי מאין כמותו, כזה המרוקן מתוכן את אמון הציבור בנבחריו”.

עו”ד אליעד שרגא, יו”ר התנועה לאיכות השלטון בישראל (ע”ר), טען; “דווקא לנוכח העובדה, כי אנו נמצאים בתקופת בחירות אשר אין אנו יודעים מה ילד יום בסופן, על בית המשפט להשמיע קולו הרועם והברור לפיו אדם הנושא עימו קלון, אדם אשר בגד ורמס את אמון הציבור באשר קידם את ענייניו האישיים על חשבון האינטרס הציבורי.

לאדם זה, אין מקום בממשלת ישראל. בטרם הבחירות, על בית המשפט להשיב לעם את האמון בנבחריו. על אחת כמה וכמה, כאשר המינוי הנוכחי הוא לתפקיד בו יכהן ח”כ הנגבי בנוסף על תפקידו כסגן שר החוץ, גם כ-שר הבריאות בפועל, בהעדר שר מכהן” – הצהיר וסיכם עו”ד שרגא, יו”ר התנועה לאיכות השלטון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן