פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

חדרה: העיתונאי אבי מוססקו, מונה ליועץ התקשורת של עיריית חדרה

0
0

מוססקו, ייכנס במקומו של הדובר/יועץ שלומי לאופר שסיים את תפקידו על פי החלטת ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן ◄ העיתונאי מוססקו, נבחר על ידי ועדה בראשות מנכ”ל העירייה מר יעקב זיגדון מבין ארבעה מועמדים שהגיעו לשלב האיתור הסופי.
חדרה: העיתונאי אבי מוססקו, מונה ליועץ התקשורת של עיריית חדרה
חדרה: העיתונאי אבי מוססקו, מונה ליועץ התקשורת של עיריית חדרה

עיריית חדרה, הודיעה אמש (חמישי, ה’ בכסליו תשע”ה), כי העיתונאי מר אבי מוססקו (50), מונה לתפקיד יועץ התקשורת של עיריית חדרה במקומו של הדובר מר שלומי לאופר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

העיתונאי מוססקו, נבחר על ידי ועדה בראשות מנכ”ל העירייה מר יעקב זיגדון מבין ארבעה מועמדים שהגיעו לשלב האיתור הסופי. מר זיגדון, מסר, כי; “עיריית חדרה, מתברכת ביועץ תקשורת שמכיר היטב את המדיה המקומית והותיר רושם מצוין על חברי הוועדה. נוסיף לפעול למיתוגה של ’חדרה’ ברמה הארצית לצד הגדלת החשיפה המקומית באמצעים שונים של תקשורת שיווקית, פרסום, דוברות ו-יחסי ציבור”.

מוססקו (50), הוא בנו של צבי מוססקו ז”ל, מי שהיה השחקן הראשון אי פעם שהגיע ממועדון מכבי נתניה אל שורות נבחרת ישראל בכדורגל, והיה שותף לכמה מהישגי השיא של מכבי נתניה ונבחרת ישראל.

אבי מוססקו, נשוי ואב לארבעה, הוא כתב ועורך בתקשורת המקומית באזור נתניה-חדרה, החל משנת 1992. בין היתר היה כתב ידיעות אחרונות, ו”ויינט” ו”ידיעות תקשורת” וב-12 השנים האחרונות העורך הראשי של “רשת מקומונים בשרון” מו”ל של “השבוע בחדרה” ו”השבוע בנתניה”.

במקביל הקים מוססקו, ועמד בראשה של קבוצת כדורסל הנכים בשם; ’איל”ן קסם חדרה’ אשר זכתה באליפות המדינה ובגביע המדינה ובמקום השלישי באירופה.

מאז נכנס מר גנדלמן לתפקידו לפני כשנה, הוא היה חשוף ללא מענה ראוי לביקורת באינטרנט וב-עיתונות המקומית והארצית למרות שמינה את העיתונאי לשעבר ואיש יחסי הציבור מר שלומי לאופר, לשמש כיועץ התקשורת של עיריית חדרה, נוצרה תחושת הפקר בלשכת הדובר, שאוישה על ידו, רק פעמיים–שלוש בשבוע.

אין זה סוד, כי תפקודו של הדובר/יועץ מר לאופר, לא היה מבריק בלשון המעטה, גם יחסיו עם ראש העיר מר גנדלמן, עלו באחרונה על שרטון ומשם הדרך לבחירת יועץ התקשורת חדש לעיריית חדרה, הייתה רק עניין של זמן.

אבי מוססקו הוא הדובר/יועץ השני בתוך שנה בעיריית חדרה, מאז נכנס לתפקידו ראש עיריית חדרה מר גנדלמן, האם הפעם תבוא הישועה והסדר ביחסי הציבור והדוברות של עיריית חדרה? ימים יגידו, על כל פנים, איחולינו הכנים להצלחת הדובר/יועץ החדש מר מוססקו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן