יוזמת הכנס היא לירון מור, הכוהנת הגדולה והחלוצה של שיווק עסקים קטנים באמצעות וידיאו בישראל; “כל עסק קטן, יכול לשווק את עצמו 24 שעות ביממה באמצעות שימוש יעיל בווידיאו וברשתות החברתיות, יתרה מכך, מי שעוסק בייעוץ, יכול ליצור מהידע שלו מוצר דיגיטלי, סדנה, קורס או ספר, שיימכרו באופן אוטומטי – וישמשו מקור הכנסה נוסף”.
Video Power – כנס השיווק הדיגיטלי בווידאו, הגדול ביותר שנערך בישראל, יפתח היום
’Video Power’ – כנס השיווק הדיגיטלי ב’ווידאו’ הגדול ביותר שנערך אי פעם בישראל, יפתח היום (יום רביעי | י”ב חשון התשע”ה) בהשתתפות למעלה מ-400 בעלי עסקים ממגוון תחומים, ליומיים (5-6 בנובמבר) של הרצאות והדגמות על שיווק עסקים באמצעות וידאו ברשתות חברתיות כמו; פייסבוק, יוטיוב, רב מסר ובאינטרנט. הכנס, ייערך באולם אפקה ברחוב בני אפרים 228 בעיר תל אביב.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
בכנס ’Video Power’ – כנס השיווק הדיגיטלי ב’ווידאו’ יישאו דברים איש התקשורת והיזם יובל אברמוביץ’, שירצה על הגשמת חלומות, מומחית הכתיבה השיווקית רוזין רוזנבלום, תלמד את באי הכנס “מתכון” לסרטון ויראלי, ומומחיות לסטייל אישי, יעניקו טיפים כיצד לשדרג סרטים ביתיים – לאיכויות הוליוודיות.
יוזמת הכנס, היא הגב’ לירון מור, המהווה את הכוהנת הגדולה והחלוצה של שיווק עסקים קטנים באמצעות וידיאו בישראל. לגב’ מור, ניסיון רב של קורסים וסדנאות אותם העבירה לאלפי בעלי עסקים במהלך 5 השנים האחרונות.
לדבריה של מור; “כל עסק קטן, יכול לשווק את עצמו 24 שעות ביממה באמצעות שימוש יעיל בווידיאו וברשתות החברתיות, יתרה מכך, מי שעוסק בייעוץ, יכול ליצור מהידע שלו מוצר דיגיטלי, סדנה, קורס או ספר – אשר יימכרו באופן אוטומטי – וישמשו מקור הכנסה נוסף, ולעיתים עיקרי לעסק שלו”.
◄ סטיילינג משדרג, טקסט מוכר ומתכון לסרטון ויראלי
העיתונאי, התסריטאי, השחקן והיזם יובל אברמוביץ, בעל הבלוג המסקרן “הרשימה”, יישא בכנס הרצאה על “הגשמת חלומות”.
רביד מנשה ו-איילת פסטרנק, בעלות “סטייל גורו” ומומחיות לסטיילינג אישי, יעבירו הרצאה המלווה בפעילות אינטראקטיבית בנושא; הפיכת וידאו משעמם להוליוודי בעזרת סטיילינג.
רוזין רוזנבלום, מומחית ל’כתיבה שיווקית’, תלמד את באי הכנס, כיצד ליצור תסריט לסרטון ויראלי, ותנתח תסריטים על הבמה.
בעלי עסקים, יתארחו לפאנל בהנחיית מור, בנושא; “כך הפכתי וידאו לכסף”, בו יחשפו את שיטות השיווק האישיות שלהם.
לרשות באי הכנס, מוצעים עמדות להפקת סרטוני וידאו מקצועיים בעלויות מוזלות. פרט לכך, משתתפי הכנס, יזכו להטבות בשווי מאות שקלים, ובהן סדנה מוקלטת; שלוש הדרכים הטובות ביותר למכירה ב-אינטרנט, כרטיס חינם לסדנת מכירות של בית הספר למכירות Sale Masters, חודשיים חינם ב’מערכת הדיוור’ ומערכת לבניית דפי נחיתה “רב מסר”, והנחה לרכישת טלפרומפטר מקצועי.
יומו הראשון של הכנס (היום ה-5 בנובמבר), ייפתח בהרצאה של מור, אשר תחשוף את השיטות הבינלאומיות החדשות לשיווק בווידאו. בין היתר, תסביר כיצד ליצור וידאו עצמי (“סלפי”), תתווה כללים ליצירת סרטוני דוקומנטריים קצרים המוכרים את העסק, וכן, תיתן טיפים רבים כיצד להפוך לקוחות ל”גיבורים” בווידאו.
נושאים נוספים שיילמדו בכנס; מידע פרקטי ליזמים ושיטות מוכחות לשיווק העסק, ולמכירת מוצרים באמצעות סרטוני וידאו; נוסחה ליצירת מוצרי מידע שיימכרו במאות אלפי שקלים בשבוע, טיפים מקצועיים כיצד להשתחרר מ”פחד ממצלמה”, וכן הדרכות כיצד להעביר מסרים בצורה יעילה, נכונה, אנרגטית ומשוחררת – מול המצלמה.
◄ מצעירה מרוששת ל… מיליון דולר הכנסות!
לירון מור (30), החלה את דרכה בשיווק בדרך מאד מקרית. היא רכשה בשארית כספה קורס לשיווק באינטרנט. חודש לפני כן, משמלאו לה 25 – היא נאלצה לשוב להתגורר בבית אמה, ולנסות ולכסות את “בור החובות” שצברה, באמצעות משמרות מסביב לשעון במכירת מנויים למכון כושר.
רק אז, לאחר שנים של ניסיונות עסקיים כושלים – גילתה מור את הייעוד שלה; שיווק עסקים ב”יוטיוב” – ממנו הכניסה עד היום יותר מ-4 מיליון שקלים. כעבור פחות משנה, השיקה מור את הקורס הדיגיטלי הראשון בישראל שנמכר כל כולו באינטרנט; ’וידאו טראפיק פורמולה’.
הפורמולה אותה פיתחה מור, מלמדת בעלי עסקים כיצד להפוך למומחים מוכרים בתחומם באמצעות סרטונים קצרים ב-יוטיוב, ומדריכה אותם צעד אחר צעד כיצד לבנות משפכי שיווק אוטומטיים ברשת.
מאות בעלי עסקים מעידים שהקורס של מור הגדיל בצורה משמעותית את הכנסותיהם.
Add Comment