בריאות הציבור

מזל עקרב | מזל החודש בין ה-23 באוקטובר ועד ה- 22 בנובמבר

0
0

זה היה העקרב שהרג את אוריון-הצייד. בשמיים, העקרב, זורח בדיוק כאשר אוריון שוקע כך ששתי הקבוצות לא נראות לעולם ביחד, הכוכב השליט של מזל עקרב הוא פלוטו, לפני גילויו של פלוטו, השתמשו (ועדיין משתמשים) בכוכב מאדים במקומו ◄ מזל עקרב הוא אחד משלושת מזלות יסוד המים, יחד עם מזל סרטן ומזל דגים. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקבועים, יחד מזל שור, מזל אריה ומזל דלי.
מזל עקרב |  מזל החודש בין ה-23 באוקטובר ועד ה- 22 בנובמבר
מזל עקרב | צילה שיר-אל, על; מזל החודש בין ה-23.10 באוקטובר ועד 22.11 בנובמבר

הבית האסטרולוגי של מזל עקרב הוא הבית ה-8 שמסמן מאבקים רגשיים, חיים ומוות, ומיניות. במסורת היהודית מתייחס מזל עקרב אל חודש חשוון (מר-חשון). מושג זה, מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים מוקצה ל’מזל עקרב’ האסטרולוגי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מקורו של השם; מרחשון הוא במילה האכדית “וַרְחֻ-שַׁמְנֻ”, שפירושה; וַרְחֻ = יֶרַח, חודש; שַׁמְנֻ = שמיני”‏. חודש זה, נחשב כחודש בעל טעם מר על שום שאין בו שום חג או אירוע משמח ואף התרחשו בו, לפי המסורת, מאורעות מצערים. בתנ”ך החודש נקרא גם ירח בול, בפסוק; “וּבַשָּׁנָה הָאַחַת עֶשְׂרֵה בְּיֶרַח בּוּל הוּא הַחֹדֶשׁ הַשְּׁמִינִי, כָּלָה הַבַּיִת לְכָל-דְּבָרָיו וּלְכָל-מִשְׁפָּטָו”.

▼ מאפייני המזל:

● סמל המזל: עקרב.

● איבר בריאותי רגיש: אברי מין.

● אלמנט: מים.

●מאפיין: יציבות ונאמנות רבה ביותר.

● מקצועות מתאימים: פסיכולוגיה, חקר הנסתר, עובדי מחקר, מיסטיקה, משטרה, חוקר פרטי ופאראפסיכולוגיה.

● ילדים במזל זה: מתבודדים ומופנמים ביותר. מתקשים ביצירת חברויות במסגרות חדשות

▼ תכונות חיוביות:

אנשים חזקים, טיפוסי אישיות של שורדים, מעמיקים, חותרים ומתמידים במטרה, שומרי סוד, יצריים, נאמנים, מגנטיים, נחושי החלטה, בעלי רגשות עזים.

▼ תכונות שליליות:

אנשים פגיעים, נקמנים, נוטרי טינה, עקשנים, מניפולטיביים, מופנמים, בעלי חזות קרה, יוצרים סביבם חומה שקשה לעבור אותה, שתלטניים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל;

▼ שפע;

בשנה הקרובה ועד לחודש אוגוסט 2015, תוכלו ליהנות מתנופה בנושאי הקריירה שלכם.

גם אלה מכם שכבר אינכם עובדים בצורה מסודרת, תוכלו למצוא את מקומכם הנכון שבו תוכלו לבטא ולממש את עצמכם עד אשר תהיו מרוצים בחלקכם. אל תהססו לעזוב במקום שלא יהיה לכם טוב וללכת למקומות חדשים.

התקופה היותר רגישה עבורכם בנושא תהייה בין התאריכים; ינואר ועד לאפריל 2015. החל מחודש יולי, תוכלו לשפר את מעמדכם האישי בחברה.

▼ אתגר;

הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול מבקר כבר שנה במזל שלכם ומלמד אתכם לקחת אחריות על החיים ממקום אחר.

זה לא שאינכם יודעים לקחת אחריות במקרה ואתם נאלצים לעשות זאת, אלא שהפעם אתם שקועים בסיטואציה ברמה כזו שתאלצו לעזור לעצמכם על ידי התמודדות עם הקשיים ועל ידי לקיחת אחריות, ובעיקר בין אפריל ועד לאוגוסט 2015.

הדרך הנכונה להתמודדות היא זרימה עם האנרגיה מבלי להתנגד לה.

* בברכת מזל טוב.

* המבוא לכתבה מתוך אתר ויקיפדיה.
_______

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן