תאונת דרכים | תנועה

מד”א, קבע הלילה את מותם של 3 בני אדם בתאונות דרכים שאירעו בתוך שעה אחת בלבד

0
0

בין השעה 23:20 ועד 00:20 בלילה החולף, היו ידיהם של כוחות מד”א מלאות עבודה ◄ הצוותים הוזנקו ל-3 זירות שונות, בהן התרחשו תאונות דרכים קטלניות שגבו את חייהם של 3 בני אדם והביאו לפציעתם של שניים נוספים באורח בינוני עד קשה ◄ מנכ”ל מד”א, רמ”ג בין; “צירוף התאונות הקטלני שאירע הלילה בכבישי ישראל, מצער ביותר. סביר להניח שמרבית התאונות, יכלו להימנע במעט יותר תשומת לב של הנהגים והולכי הרגל לנעשה על הכביש…”.
מד
מד”א, קבע הלילה את מותם של 3 בני אדם בתאונות דרכים שאירעו בתוך שעה אחת בלבד

לילה קטלני (חמישי | כ”ט תשרי התשע”ה( במיוחד, עבר ב-כבישי ישראל; במשך שעה אחת בלבד, בין 23:20 ל-24:20 בלילה הוזנקו צוותי מד”א, אל שלוש זירות שונות, בהן התרחשו תאונות דרכים קטלניות אשר גבו את חייהם של שלושה בני אדם והביאו לפציעתם של שניים נוספים באורח בינוני עד קשה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דובר מד”א, תת-מגן זכי הלר, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי אמש; סמוך לשעה 23:20, התקבל במוקד מד”א אשר במרחב דן דיווח על הולכת רגל כבת 17 שככל הנראה, נפגעה מ-אופנוע, בדרך בן גוריון בעיר רמת-גן.

חובשים ופאראמדיקים של מד”א אשר הוזנקו למקום, העניקו לצעירה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים “תל השומר” כשמצבה מוגדר; בינוני עד קשה והיא סובלת מפגיעה רב מערכתית.

◄ הולכת רגל כבת 17, נפגעה בינוני עד קשה, מאופנוע, בעיר רמת-גן

אילן מועלם, פאראמדיק של מד”א, אשר הגיע לזירת התאונה; “כשהגענו אל מקום התאונה, ראינו את הצעירה כשהיא שכובה על הכביש, הכרתה מעורפלת והיא סובלת מפגיעת ראש ומחבלות בגופה.

התאונה בעיר רמת גן, הולכת רגל כבת 17, נפגעה בינוני עד קשה, מאופנוע

הענקנו לה טיפול ראשוני במקום ופינינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבה מוגדר; בינוני עד קשה” .

◄ נער כבן 15 שנסע על ’רולר בליידס’ בעיר בני ברק, התנגש ברכב חונה, בעיר בני ברק

בשעה 00:15, התקבלה קריאה נוספת במוקד מרחב דן של מד”א, המדווחת על נער כבן 15 אשר נסע על ’רולר בליידס’ ברחוב עזרא בעיר בני ברק, והתנגש בעוצמה ברכב חונה.

צוותים של ’מגן דוד אדום’ אשר הגיעו למקום התאונה בתוך רגעים ספורים, ניסו להעניק טיפול לנער שמצבו הוגדר בתחילה אנוש, אולם לאחר ניסיונות החייאה, נאלצו צוותי מד”א לקבוע את מותו.

התאונה ברח’ עזרא בבני ברק: נער כבן 15 שנסע על רולר בליידס התנגש בעוצמה ברכב חונה

אילן מועלם, פאראמדיק של מד”א, שהוזנק גם לזירה זו, סיפר, כי; “על הכביש שכב נער כבן 15, שסבל מפגיעה קשה בראשו. הוא היה ללא נשימה וללא דופק. עשינו כל מה שניתן על מנת להעניק לו טיפול רפואי בשטח, אולם פציעתו הייתה קשה ביותר ובתוך זמן קצר נאלצנו – לצערנו, לקבוע את מותו”.

◄ שני צעירים בני 18 שנסעו ברכב שנחצה לשניים נהרגו במקום, בכניסה לעיר טייבה

התאונה השלישית התרחשה 2 דקות מאוחר יותר, כאשר בשעה 00:17, התקבל דיווח נוסף על תאונה- הפעם ב’מרחב ירקון של מד”א’. בדיווח נמסר ל’מוקד מד”א’ על תאונה בין שני כלי רכב פרטיים שאירעה מול תחנת הדלק אלון שבכניסה לעיר טייבה. מהדיווח, עלה, עוד, כי אחד הרכבים, נחצה לשניים מעוצמת ההתנגשות.

שני צעירים בני 18 שנסעו ב-רכב שנחצה לשניים, נהרגו במקום. בנוסף, צוותי מד”א אשר הגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לנהג הרכב השני, גבר כבן 31, אשר פונה לבית החולים “מאיר” בעיר כפר סבא, כשמצבו מוגדר; בינוני.

מעוז וגשל, פאראמדיק של מד”א, אשר טיפל בזירת התאונה, סיפר, כי; “מדובר בתאונה קשה מאוד. אחד הרכבים התרסק ונחצה לשניים מעוצמת ההתנגשות, ושני הגברים שהיו ברכב נהרגו במקום ולא ניתן היה לעשות דבר על מנת להציל את חייהם.

מנהל מד”א רב מגן אלי בין: אחד הרכבים התרסק ונחצה לשניים מעוצמת ההתנגשות

ברכב השני, נהג גבר כבן 31, שנלכד ברכבו כשהוא בהכרה מלאה. הענקנו לו טיפול רפואי, תוך חילוץ מורכב וממושך מן הרכב ופינינו אותו אל בית חולים כשמצבו מוגדר; בינוני כשהוא סובל מפגיעות בגפיים”.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; “צירוף התאונות הקטלני שאירע הלילה בכבישי ישראל, מצער ביותר. סביר להניח שמרבית התאונות, יכלו להימנע במעט יותר תשומת לב של ה-נהגים ו-הולכי הרגל לנעשה על הכביש.

אני מזכיר לציבור בישראל, כי מספיקה שנייה אחת של חוסר תשומת לב על הכביש, כדי לגרום ל’אובדן חיים’. אנא, סעו בזהירות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן