רדיו | טלוויזיה

תכנית טלוויזיה עתידית ומשותפת של ג’ודי שלום ניר מוזס ו-ליהי לפיד – ניגוד האינטרסים

0
0

יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי; “דווקא בתקופה זו שבה מקבלת הגב’ שלום ניר מוזס, תוכנית טלוויזיה, מינה בעלה השר סילבן שלום את מגי אסייג לחברה ב’מועצת הנפט’ ◄ העובדה, כי בעליהן מכהנים ב’ממשלה’ בתפקידים שיש להם השלכות ישירות או עקיפות ל’ערוץ 2’.
תכנית טלוויזיה עתידית ומשותפת של ג’ודי שלום ניר מוזס ו-ליהי לפיד - ניגוד האינטרסים
תכנית טלוויזיה עתידית ומשותפת של ג’ודי שלום ניר מוזס ו-ליהי לפיד – ניגוד האינטרסים

תנועת אומץ, פנתה אתמול (יום רביעי | א’ אלול התשע”ד) אל מר אבי צבי מנכ”ל ערוץ 2, לשקול מחדש את הכוונה לכלול בשידורי ’ערוץ 2’ בעונה הבאה תוכנית טלוויזיה בעריכתם והגשתם של רעיית שר האוצר, העיתונאית והסופרת ישראלית הגב’ ליהי לפיד, ורעיית שר האנרגיה והמים, אשת התקשורת הגב’ ג’ודי שלום ניר מוזס.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, כתב במכתבו לאיש תקשורת מר צבי, מנכ”ל חברת רשת, מזכייניות ערוץ 2, כי; “אנו מודעים לכך, שהגב’ לפיד והגב’ שלום ניר מוזס, הינן נשות תקשורת ותיקות, אך לדעתנו, העובדה, כי בעליהן מכהנים ב’ממשלה’ בתפקידים שיש להם השלכות ישירות או עקיפות ל’ערוץ 2’ למעשה פוסלת אותן מלהגיש תוכנית טלוויזיה משותפת בערוץ הזה.

אריה אבנרי

מר אבנרי, הוסיף וציין, כי; “אחת הדוגמאות הבולטות של ’ניגוד האינטרסים’ בנושא זה, קשור בכך שדווקא בתקופה זו שבה מקבלת הגב’ שלום ניר מוזס רעיית שר האנרגיה והמים תוכנית טלוויזיה, מינה בעלה השר סילבן שלום את מגי אסייג לחברה ב’מועצת הנפט’.

יו”ר אומ”ץ, הבהיר, כי עפ”י פרסומים בכלי התקשורת; הגב’ אסייג, נחשבת למקורבת למר אודי אנג’ל מבעלי המניות של ערוץ 2”, ולדבריו; “יש עוד דוגמאות נוספות בנושא”.

אבי צבי

אי לכך “אנו מבקשים ממך לשקול מחדש נושא רגיש זה ומצפים לתשובתך בהקדם”. סיכם יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אבנרי את פנייתו אל לפעול בנושא.

תנועת אומץ, הינה התנועה היחידה בארץ המשלבת פעילות למען מנהל תקין וטוהר מידות בעת ובעונה אחת עם סיוע לגופים חברתיים, אוכלוסיות חלשות וארגוני נכים ונפגעים למיניהם.

תנועת אומץ, פועלת ללא מורא, ללא משוא פנים וללא תלות פוליטית ולשפר את פניה של החברה הישראלית בכלל ואת אורחות חייהם של נבחרי הציבור בפרט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן