חברת הוט מובייל – Hot mobile, גבתה תשלום שלא כדין ממנויי החברה שהתקשרו למוקדי הפניות הטלפוני לשירות לקוחות ◄ בעקבות פעולת הפיקוח שביצע המשרד בנושא, החברה החזירה ל- 12 אלף ממנוייה, 16,000 ש”ח שחויבו שלא כדין בגין התקשרות למוקדי הפניות הטלפוני לשירות תקלות.
משרד התקשורת, מטיל עיצום של 44,420 ₪ על חברת (Hot Mobile) הוט מובייל
משרד התקשורת, הודיע היום (יום ראשון | כ”ח אב התשע”ד), כי החליט להטיל עיצום כספי על חברת ’הוט מובייל’ (Hot Mobile) בגין תשלום שגבתה שלא כדין ממנויים, אשר התקשרו למוקדי הפניות הטלפוני לשירות תקלות, התקשרות שעל פי האסדרה של משרד התקשורת הינה ללא תשלום.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.
בשל כך, ובהתאם למדיניות שר התקשורת מר גלעד ארדן והנחייתו ליישם משטר אפקטיבי של אכיפה, החליט משרד התקשורת להטיל עיצום כספי על חברת “הוט מובייל” ( Hot Mobile ) בסכום של 44,420 ₪, זאת בהתאם לכללי האכיפה הקיימים ב’חוק התקשורת’.
ד”ר יחיאל שבי, דובר משרד התקשורת מסר ל’פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “ראוי לציין, שבעקבות פעולת הפיקוח שביצע המשרד בנושא, החזירה הוט מובייל ( Hot Mobile ) למנוייה את התשלום שנגבה מהם שלא כדין על סך של 16,000 ש”ח.
משרד התקשורת, ימשיך לפקח ולאכוף את ציות חברות התקשורת להוראות הרישיון והחוק, במטרה, כי ציבור הצרכנים יקבל את מלוא זכויותיו”.
Add Comment