רדיו | טלוויזיה

הרשות השנייה, אישרה לזכייני הטלוויזיה ניוד דקות פרסום בעקבות ’מבצע צוק איתן’

0
0

פרופ׳ אילן אבישר, יו״ר מועצת הרשות השנייה; אני גם סבור ש’זכייני הרשות השנייה’ זכאים לעזרה מן הממשלה, לא רק כעסק שצבר הפסדים עצומים בגלל ירידה בהיקף הפעילות הכלכלית אלא כגורם שהיה שותף פעיל למאמץ הביטחוני והתרומה העצומה שלהם לציבור הישראלי במהלך ימי הלחימה״.
הרשות השנייה, אישרה לזכייני הטלוויזיה ניוד דקות פרסום בעקבות ’מבצע צוק איתן’
הרשות השנייה, אישרה לזכייני הטלוויזיה ניוד דקות פרסום בעקבות ’מבצע צוק איתן’

מועצת הרשות השנייה, הוכיחה היום (יום ראשון | י”ד אב התשע”ד) גמישות כשקיבלה החלטת ביניים מיידית לעניין הרחבת היתר ניוד דקות הפרסום לכל שעות היממה, כדי להתמודד עם בקשות לפרסום הצפויות להתקבל לקראת החגים הבאים עלינו לטובה בחודש הבא.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

בתום הדיון קבעה מועצת הרשות השנייה, כי בעקבות השינויים מכורח הנסיבות ב’לוח השידורים’ ועד לקבלה ועיבוד של כלל הנתונים שיתקבלו מהזכיינים לגבי היקף ההפסדים שנגרמו להם בתקופת מבצע “צוק איתן”, רשאים הזכיינים ל’נייד דקות פרסום’ לאורך כל שעות היממה.

הסדר זה, יעמוד בתוקף עד לסוף חודש ספטמבר. כאקט משמעותי של דה רגולציה, המועצה, תבחן אם הזכיינים יעשו בתקופה זו שימוש מושכל בהיתר זה באופן שלא יפגע בחוויית הצפייה. ההחלטה מתייחסת לתקופה של עד סוף ספטמבר ולאחר מכן, תבחן את התוצאות ותקיים דיון נוסף בנושא.

פרופ׳ אילן אבישר, יו״ר המועצה, אמר, כי; ״’זכייני הרשות השנייה’ סיפקו לציבור שירות חיוני של מידע, פרשנות, ניתוחים ודיונים ציבוריים במהלך ימי הלחימה. ניתן לומר שהם התגייסו באופן מלא למאמץ הלאומי המיוחד של תקופת מבצע “צוק איתן”.

השידורים שלהם היו כרוכים בהוצאות כספיות נוספות ובהפסדים ניכרים של ביטול תכניות, עצירת הפקות ואובדן דקות פרסום. המועצה, תבחן באופן מעמיק את היקף ההפסדים שלהם ותעשה כל מאמץ, כדי לאפשר התאוששות מהירה והתגברות על ההפסדים העצומים.

אני גם סבור ש’זכייני הרשות השנייה’ זכאים לעזרה מן הממשלה, לא רק כעסק שצבר הפסדים עצומים בגלל ירידה בהיקף הפעילות הכלכלית אלא כגורם שהיה שותף פעיל למאמץ הביטחוני והתרומה העצומה שלהם לציבור הישראלי במהלך ימי הלחימה״. אמר פרופ׳ אבישר, יו״ר מועצת הרשות השנייה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן