תיירות | נופש

אילת אל הסתדרות המעו”ף: קיימו השתלמויות עובדים בארץ ולא בחו”ל

0
0

ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי בפניה אל יו”ר הסתדרות המעו”ף, המונה כ-250,000 חברים; “יש לגלות רגישות לצרכים הלאומיים ולקיים השתלמויות עובדים בארץ ולא בחו”ל” ◄ שנת 2014 שהייתה צפויה להיות שנת שיא ב’תיירות’, תסתיים בהתרסקות כואבת על רקע הכניסה הקרקעית של כוחות צה”ל לעזה.
אילת אל הסתדרות המעו
אילת אל הסתדרות המעו”ף: קיימו השתלמויות עובדים בארץ ולא בחו”ל

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

על רקע הלחימה במסגרת מבצע “צוק איתן” להגנה על מדינת ישראל והשלכותיו הישירות על ענף התיירות, במיוחד בעת הזו של הקיץ, פנה בסוף השבוע שחלף, ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי אל יו”ר הסתדרות המעו”ף (UCAPSE) מר ארנון בר דוד, בבקשה לגלות רגישות לצרכים הלאומיים ולקיים השתלמויות עובדים בארץ ולא בחו”ל.

“מדינת ישראל, עוברת חווית מלחמה לא קלה ולא פשוטה” – ציין ראש עיריית אילת, במכתבו אל מר בר דוד והוסיף; “ברי לכל שבתקופה שכזו תעשיית התיירות במדינת ישראל ובעיקר בעיר אילת, כעיר הנתמכת על כלכלת התיירות, נפגעת קשות והנגזרות על כלכלת העיר ועל תושביה היא קשה במיוחד.

ידוע לי שבמסגרת הפעילות המבורכת של “שחר און” יש כוונה לאפשר לעובדים להשתלם בחו”ל. מכובדי, נראה לי שב’תקופת חירום’ כפי שאנו נמצאים בה, נדרש לגלות רגישות ל’צרכים הלאומיים’”. כך סיכם ראש העירייה מר יצחק הלוי את מכתבו, בבקשה לחשיבה מחודשת והתייחסות בהתאם.

הסתדרות המעו”ף (הסתדרות הפקידים לשעבר) הינה האיגוד המקצועי הגדול בארץ, המונה כ-250,000 חברים. לא מיותר לציין את החשיבות בהשתלמות חברי ההסתדרות בארץ בכלל ובאילת בפרט ואת התרומה הגדולה לענף התיירות.

דוברת עיריית אילת, הגב’ דנה זנטי, הוסיפה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; מנתונים שפרסמה בימים האחרונים ’התאחדות המלונות בישראל’ עולה, כי שנת 2014 שהייתה צפויה להיות שנת שיא בתיירות תסתיים בהתרסקות כואבת על רקע הכניסה הקרקעית של כוחות צה”ל לעזה, תמונות המלחמה הקשות המשודרות בעולם והמשך הירי על הדרום ועל מרכז הארץ.

עוד עולה מהנתונים, כי בעיר אילת; בתי המלון, נפגעו בשלב זה פחות מאשר ביתר חלקי הארץ. התפוסה בהם עומדת על כ- 80%- 75%.

אולם, ההתמקדות בנתוני התפוסות בלבד מטעה ומציגה תמונה חלקית בלבד, משום שבתי המלון בעיר אילת, יצאו במבצעים ובהוזלות מחיר (על מנת לשמר את כוח האדם, שגויס לקראת הקיץ) ולכן, הם נפגעים בצד ההכנסות.

עוד עולה, כי על רק העובדה שעתיד המצב הביטחוני, אינו וודאי, יגיע אובדן הכנסות לכלל תעשיית התיירות בגין הפגיעה ב’תיירות הנכנסת’ להיקף של יותר מ-2.2 מיליארד ₪! הפגיעה בבתי המלון עצמם צפויה להגיע ליותר מ-500 מיליון ₪.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן