כאן מדע | טכנולוגיה

יום המדע הישראלי: אירוע הגאלה בהשתתפות ראש הממשלה מר בנימין נתניהו

0
0

האירועים לרגל ’יום המדע הישראלי’ ייפתחו בערב חגיגי ב-25 במרץ 2014 ב’מכון ויצמן למדע’, במעמד ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל יעקב פרי, נשיא המכון, פרופ’ דניאל זייפמן, שגרירים ואנשי מדע ◄ בערב הגאלה, יתקיים שיח מדעי בהשתתפות ארבעה חתני וכלת פרס נובל ישראלים ◄ המדענים הצעירים והמבטיחים של מכון ויצמן, יספרו אודות המחקרים שלהם.
יום המדע הישראלי: אירוע הגאלה בהשתתפות ראש הממשלה מר בנימין נתניהו
יום המדע הישראלי: אירוע הגאלה בהשתתפות ראש הממשלה מר בנימין נתניהו

משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, הודיע היום (יום שני, (ט”ז באדר ב תשע”ד), כי הוא הולך ומשלים את ההכנות לקראת ’יום המדע הישראלי’ של משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל ב’מכון ויצמן למדע’ שייפתח בשבוע הבא ה-25 במרץ 2014, באירוע גאלה מיוחד, בהשתתפות; ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שר המדע הטכנולוגיה והחלל ח”כ יעקב פרי, נשיא מכון ויצמן למדע פרופ’ דניאל זייפמן, שר המדע והאוניברסיטאות של בריטניה מר דיוויד ווילטס וחתני וכלת פרס נובל: פרופ’ דן שכטמן, פרופ’ עדה יונת, פרופ’ ישראל אומן ופרופ’ אהרון צ’חנובר. לאירוע, יגיעו שגרירים רבים, דיפלומטים ושרים נוספים.

לאחר נאום רה”מ, שיחל בשעה 20:30, תתקיים שיחה מיוחדת על הבמה של שר המדע מר יעקב פרי עם חתני וכלת פרס נובל, וכן יוצגו מחקרים של שבעה מדענים צעירים שחזרו באחרונה מחו”ל והצטרפו אל מכון ויצמן למדע בהנחיית נשיא המכון.

דוברת משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, הגב’ ליבי עוז, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “יום המדע הישראלי, שיתקיים למחרת ב-26 במרץ 2014, יצוין במאות אירועים לקהל הרחב ’ללא תשלום’ באוניברסיטאות, מוזיאונים, בתי קפה, מתנ”סים ועוד, בהשתתפות ראש הממשלה, נשיא המדינה, שרים, ובכירים מעולם המדע והתעשייה הטכנולוגית במטרה לקרב את הקהל הישראלי הרחב למדע ולעודד חינוך למדעים בישראל ולהביא תכנים מדעיים לציבור הרחב ובכך לעודד בני ובנות נוער לבחור ב’לימודי מדע’ ולקדם את מעמדה של מדינת ישראל כאומה סקרנית, חקרנית וחדשנית.

לדברי שר המדע, הטכנולוגיה והחלל מר יעקב פרי; “מטרת המיזם היא להנגיש ’מדע’ לקהלים רחבים וחדשים בדרך חווייתית ובלתי אמצעית, כדי לעורר עניין ולמידה של תחומים שנתפסים לעיתים קשים להבנה. מעבר לכך, זו הזדמנות לעלות על נס את הישגי המדע הישראלי לאורך ההיסטוריה ולהוקיר תודה לאנשי המדע בישראל. אני מלא הערכה לעשרות השותפים לדרך שנרתמו, ויזמו מאות אירועים ברחבי המדינה”.

השר פרי, הוסיף, כי; “’יום המדע הישראלי’, הוא יום שיא של המשרד, הפועל תמידית להביא מתחומי הידע השונים לקהל הרחב ולהראות שהם נמצאים בחיי היום-יום של כולנו. הניסיון ממיזמים דומים, הראה, כי להרצאות אלו ביקוש רב, דבר המצביע על כך שבמעטפת הנכונה, יכול המדע להיות פופולרי אף יותר מתוכניות ריאליטי”.

☚ אל רשימת האירועים; מדע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן