תאונת דרכים | תנועה

צעיר כבן 25 נהרג בהתהפכות רכבו לוואדי בכביש 57 בין אבני חפץ למחסום 407

0
0

יקי חג’ג’ פארמדיק מד”א, שהגיע למקום בניידת טיפול נמרץ; “על הכביש עמד רכב ובוואדי סמוך בעומק של כ-8 מטרים, ראינו רכב מסחרי שהתהפך. במרחק של כ-7 מטרים מן הרכב בין השיחים שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה ללא נשימה ולא דופק עם סימני פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולכן נאלצנו לקבוע את מותו במקום”.
צעיר כבן 25 נהרג בהתהפכות רכבו לוואדי בכביש 57 בין אבני חפץ למחסום 407
צעיר כבן 25 נהרג בהתהפכות רכבו לוואדי בכביש 57 בין אבני חפץ למחסום 407

צעיר כבן 25, נהרג הבוקר (יום שלישי | ט’ ’אדר ב התשע”ד) בתאונת דרכים שאירעה בין שני כלי רכב ישראליים בכביש 57 בין אבני חפץ למחסום 407 שבשומרון. נסיבות התאונה נחקרות גם בשעה זו ע”י אגף התנועה של מחוז ש”י.

זכי הלר דובר מד”א, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; הבוקר (ג’) בשעה 06:30, התקבלה קריאה ב’מוקד מד”א מרחב ירקון’ על תאונת דרכים בין רכב פרטי לבין רכב מסחרי שכתוצאה מהתאונה התהפך לתוך ’וואדי’ בעומק של כ- 8 מטרים, בכביש מ’אבני חפץי לכוון מחסום 407.

אבני חפץ, היא התנחלות ויישוב קהילתי דתי בשומרון הממוקמת כקילומטר צפונית לכפר שופא, וכ-4 ק”מ מדרום מזרח לטול כרם.

עם קבלת הקריאה הוזנקו למקום חובשים ופאראמדיקים כונני מד”א ובמקביל אמבולנס וניידת טיפול נמרץ של מד”א.

החובשים והפאראמדיקים של מד”א שהגיעו למקום, דיווחו על גבר כבן 25 שככל הנראה עף מן הרכב ונאלצו לקבוע את מותו לאחר שנהרג במקום.

יקי חג’ג’ פארמדיק של מד”א, אשר הגיע למקום ב’ניידת טיפול נמרץ’ סיפר, כי; “על הכביש עמד רכב ובוואדי סמוך בעומק של כ-8 מטרים, ראינו רכב מסחרי שהתהפך. במרחק של כ-7 מטרים מן הרכב בין השיחים שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה ללא נשימה ולא דופק עם סימני פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולכן נאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן