חג פּוּרִים

איגוד לשכות המסחר: התחפושות הפופולאריות לפורים 2014, דמויות הפסטיגל

0
0

חטיבת יבואני הצעצועים באיגוד לשכות המסחר ; בעשיריית התחפושות הפופולאריות ביותר: דמויות ’הפסטיגל’ אשר ממשיכות לככב, פאואר ריינג’רס, הזיבלונים ובוב הבנאי ◄ היקף מכירות התחפושות ואביזרי פורים נע בן 200 ל-220 מיליון ₪ בשנה ◄ חג הפורים, אינו נמנה עם החגים מכוח החוק.
איגוד לשכות המסחר: התחפושות הפופולאריות לפורים 2014, דמויות הפסטיגל
איגוד לשכות המסחר: התחפושות הפופולאריות לפורים 2014, דמויות הפסטיגל

ענף יבואני הצעצועים שב’איגוד לשכות המסחר’ מפרסם היום (יום רביעי | כ”ו אדר התשע”ד) את דירוג עשרת התחפושות הפופולאריות לקראת חג הפורים המתקרב עלינו לטובה; ענף יבואני הצעצועים שב’איגוד לשכות המסחר’ מפרסם היום את דירוג עשרת התחפושות הפופולאריות לקראת חג הפורים המתקרב; 1. דמויות הפסטיגל (לילי, פליין, טייפון, נובא, סונו, אושן, בלייד), 2. פאואר ריינג’רס, 3. הלו קיטי, 4. ספיידרמן, 5. בוב הבנאי, 6. הדוד חיים, 7. מיכל הקטנה, 8. סמי הכבאי, 9. הדרדסים, 10. הזיבלונים.

לדברי מאיר קלוגהאפט, יו”ר ענף יבואני הצעצועים ב ’איגוד לשכות המסחר’ ומנכ”ל ’שחק-נא’ צעצועים בע”מ; “השנה מורגשת עלייה בביקוש ל’תחפושות למבוגרים’.

התחפושות הפופולאריות למבוגרים הן בעיקר דמויות אגדתיות, כגון; מגדת עתידות, כיפה אדומה, ערפד, רובין הוד, פיראטים ועוד.

בנוסף, קיימת חיבה גם לתחפושות של דמויות מוכרות ופוליטיקאים, כמו; ברק אובאמה ו-ביבי נתניהו. כמובן שגם תחפושות זוגיות המשלימות אחד את השנייה פופולאריות. מחירה של תחפושת למבוגרים מגיע עד ל-400 ש”ח לתחפושת מושקעת במיוחד”.

מאיר קלוגהאפט

“מחירי תחפושות לילדים נע בין 60 ל-180 ש”ח, כולל המותגים הפופולאריים” – מציין קלוגהאפט ומוסיף, כי; “נתח התחפושות ו-אביזרי פורים מוערך בכ-20% מכלל מכירת הצעצועים בשנה, והיקף המכירות שלו עומד על כ-200 עד 220 מיליון ₪”.

מר קלוגהאפט, מציין עוד, כי; “משך זמן קניית התחפושות השנה הנו ממושך יותר בגלל היותה ’שנה מעוברת’ ופרק הזמן מחג חנוכה לחג פורים ארוך יותר”.

◄ חג הפורים, אינו נמנה עם החגים מכוח החוק

האגף ליחסי עבודה בלשכת המסחר, מסר, כי חג הפורים, אינו נמנה עם החגים מכוח החוק, בהם העובדים זכאים להעדר מהעבודה בתשלום, עם זאת, פורים, נחשב במקומות עבודה מסוימים ל’יום בחירה’.

משמעותו של יום בחירה, הינו יום חופשה בתשלום, לו זכאי עובד, בנוסף לימי החג הכלליים במשק, ולימי החופשה השנתית המגיעים לעובד מכוח החוק. מקור הזכות, הוא; או הסכם קיבוצי ו/או צו הרחבה ו/או הסכם אישי ו/או נוהג.

עובד, שלא חל עליו הסדר שמעניק זכאות זו, אינו זכאי ליום בחירה. עם זאת, עובד, כזה רשאי לקחת יום חופשה אחד, על חשבון ימי החופשה השנתית המגיעים לו על פי חוק, או ב’תענית אסתר’ או בפורים או ב’שושן פורים’, ובלבד שהודיע על כך למעסיקו 30 ימים מראש לפחות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן