אריאל שרון 1928-2014

הרמטכ”ל רא”ל בני גנץ בהלוויית אריאל שרון, ז”ל: צה”ל, ימשיך להתקיים בדמותך

0
0

חברי פורום מטכ”ל, התכנסו בלטרון כדי להצדיע לארונו. רא”ל גנץ, ספד לאלוף אריאל שרון בלוויה; “אין תפיסת לחימה שלא ניתן לזהות בה טביעת אצבעותיך כמפקד- נמשיך להכשיר את המפקד בצה”ל ברוח שהותרת” ◄ “בין המפקדים המשרתים בצה”ל, ימשיכו לצמוח אותם בודדים, שכמוך, יישאו בכובד משקלה של אחריות לאומית. אני מתחייב, כי נמשיך להכשרתם ברוח שהותרת בלכתך…”.
הרמטכ
הרמטכ”ל רא”ל בני גנץ בהלוויית אריאל שרון, ז”ל: צה”ל, ימשיך להתקיים בדמותך

האלוף אריאל (אריק) שרון, וראש הממשלה ה-11 של מדינת ישראל, הובא היום (יום שני | י”ב שבט התשע”ד) למנוחות ב”גבעת הכלניות” בהלוויה צבאית מלאה. בטרם לווייתו, הוצב ארונו של שרון באתר “יד לשריון” בלטרון, סמוך למקום בו נפצע האלוף אריאל שרון ב’מלחמת העצמאות’, לכינוס מיוחד של פורום מטכ”ל אשר התקבץ כדי להצדיע.’

“באתי לומר לך שצה”ל, ימשיך להתקיים בצלמך ובדמותך עוד שנים רבות” – אמר הרמטכ”ל רא”ל בני גנץ בהמשך היום בטקס הלוויה; “באתי לספך לך כיצד ימשיכו ויעצבו מפקדי צה”ל לאור התכונות שניכרו בך כמפקד. מבט מפוכח וקר רוח, יוזמה ונחישות.

ידעת לבחור את הטובים שבלוחמים, את האמיצים שבמסתערים, את דור העתיד שברבות הימים ייהפכו להיות מפקדיו הבכירים וסמלי הגבורה של צה”ל – ובמנהיגותך הסוחפת, לעמוד בראשם. נדמה, כי אין תפיסת לחימה שלא ניתן לזהות בה את טביעות אצבעותיך כמפקד”.

רא”ל גנץ, הוסיף ואמר, כי; “היוזמה ההתקפית בכל משימה, עוצמת הביטחון שהשרית על פקודיך הן שעיצבו צבא שלם, נחוש, דרוך ונכון להכריע את האויב.

צבא יוזם ומרתיע המבצע את משימתו העליונה – ניצחון בקרב והבטחת הביטחון לעם ישראל בארץ ובתפוצות, ולמדינתנו, מדינת ישראל שכל כך אהבת.

בין המפקדים המשרתים בצה”ל, ימשיכו לצמוח אותם בודדים, שכמוך, יישאו בכובד משקלה של אחריות לאומית. אני מתחייב, כי נמשיך להכשרתם ברוח שהותרת בלכתך. כרמטכ”ל, אני דורש מהם להוביל, וליזום, לנתח את המציאות לעומק, לתכנן ולהיערך למילוי משימתם”

הרמטכ”ל גנץ, התייחס גם להחלטתו אמש (א’) לקרוא את ’קריית ההדרכה’ בדרום הארץ (’עיר הבה”דים’) על שם האלוף אריאל שרון ואמר, כי “לצד היוזמה והתעוזה, לא הנחת לרגע את מימוש חזונו של בן גוריון, אשר הותרת לנו כצוואה”.

בראי מחויבות זה עולה צה”ל לנגב. בסיסים רבים במרכז הארץ, יפונו ויועתקו אל הנגב, אל קריית ההדרכה שתישא את שמך, תוך שהם מביאים תועלת ותנופת פיתוח, לנגב, לצה”ל ולמדינת ישראל כולה.

זכרך ושמך, לצידם יעבור כל אחד מחיילי העתיד של צה”ל אשר יוכשר בנגב, יעניקו משמעות נוספת להבטחה, כי גם בעתיד, תוסיף להאיר את דרכם של דורות בוניה ובניה של המדינה”. אמר רב אלוף בני גנץ.

פורום מטכ”ל התקבץ כדי להצדיע מול ארונו של האלוף אריק שרון באתר יד לשריון בלטרון, ליד המקום בו נפצע במלחמת העצמאות | צילום: אתר דובר צה”ל

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן