דמי חנוכה בחנות הצעצועים; מגוון חידושים לקראת חג האורים ◄ מאיר קלוגהפט, יו”ר ענף יבואני הצעצועים באיגוד לשכות המסחר ומנכ”ל “שחק- נא”; 20% מכלל המכירות (כ- 950 מיליון ₪) בסמיכות ותוך כדי חג החנוכה.
איגוד לשכות המסחר: היקף מכירות הצעצועים עומד על כ-950 מיליון ₪ בשנה
חטיבת יבואני הצעצועים ב’איגוד לשכות המסחר’ מדווחת היום (יום ראשון | כ”א כסלו התשע”ד), על בשורות טובות ומאירות; נרשמת עליה משמעותית בצריכת צעצועים ומשחקי קופסה לקראת חג החנוכה. על פי נתוני הענף, נראה, כי בשנים האחרונות ישנה חזרה ל-משחקי הקופסה הוותיקים והאהובים, גם אם בגרסאות חדשות ומרעננות יותר, המאחדים את בני המשפחה והחברים בערבי החורף הסגריריים למשחק ופעילות יחד כמשפחה.
החידוש בעולם הצעצועים עומד השנה בעולם הפאזלים, שמחברים גם הם ל”חג האורים”: פאזלים מחזירי אור, פאזלים הזוהרים בחושך ופאזלים תלת ממדיים.
שוק ’משחקי הקופסה’ שומר אף הוא על יציבות ותופס נתח שוק של כ-20% מכלל מכירות הצעצועים במהלך השנה.
שלושת הפריטים הפופולאריים ביותר לקראת חנוכה 2013;
● משחקי חשיבה וחברה,
● פאזלים, משחקי הרכבה ודגמים מוקטנים,
● סביבונים, כמובן.
לדברי מאיר קלוגהפט, יו”ר ענף יבואני הצעצועים ב’איגוד לשכות המסחר’ ומנכ”ל “שחק- נא”; “למרות ההערכות בירידה בכוח הצריכה של הציבור, מורגשת תנועה ערה של לקוחות בחנויות הצעצועים לקראת חג החנוכה, שנחשב כחג ביתי יותר ובעל אווירה משפחתית.
קלוגהפט, מוסיף ואומר, כי; “היקף מכירות הצעצועים עומד על כ-950 מיליון ₪ בשנה, כש-20% מכלל המכירות נעשות לקראת ותוך כדי חג החנוכה”.
Add Comment