נתניה | בחירות 2013

למען-נתניה, מסתערת על הבוחר הנתנייתי, הגישה את רשימת המועמדים מטעמה

0
0

הרצל קרן, ראש רשימת “למען נתניה” שסימנה ’נת’; “זו הרשימה שתביא את המהפך לעיר נתניה בבחירות הקרובות, ותהפוך לסיעה הגדולה במועצת העיר ◄ עו”ד אדיר בנימיני; “התחושה בקרב רבים מהתושבים היא שרוצים אותנו חזקים במועצת העיר, על מנת להגביל ולרסן את הכוחות הקיימים. הרכבנו רשימה מגוונת וחזקה, איחדנו את הכוחות, כדי למנוע בזבוז קולות על רשימות קטנות שלא צפויות לעבור את אחוז החסימה, כפי שקרה בפעם שעברה”.
למען-נתניה, מסתערת על הבוחר הנתנייתי, הגישה את רשימת המועמדים מטעמה
למען-נתניה, מסתערת על הבוחר הנתנייתי, הגישה את רשימת המועמדים מטעמה

הוגשה רשימת “למען נתניה” שסימנה ’נת’ בראשות מר הרצל קרן ומר עופר אורנשטיין, המאיישים מטבע הדברים את שני המקומות הראשונים ברשימה, כאשר הרצל קרן, הוא מועמד הרשימה לראשות העיר נתניה.

הרשימה “למען נתניה” היא למעשה איחוד של 3 תנועות שהתמודדו בנפרד בפעם שעברה; “למען נתניה”, “הנתנייתים-הצעירים” ו’מפלגת הירוקים’. הרשימה הוגשה לועדת הבחירות על ידי עו”ד שלמה רוזנווסר.

במקום השלישי מוקמה כצפוי עו”ד ענת לביא-אזולאי, במקום הרביעי, האתלט האולימפי אלכס אברבוך, נציג דוברי השפה הרוסית ואוהדי הספורט ברשימה. במקום החמישי, יו”ר ’הירוקים’ בעיר נתניה, עו”ד אדיר בנימיני.

במקום השישי ממוקם הפעיל החברתי, מר דניאל מהרט, לשעבר יו”ר איגוד הסטודנטים יוצאי אתיופיה בישראל.

במקום השביעי, הגב’ עדי ריבק-שהם, שהיא משנה למנהל שיווק ופיתוח עסקי, מתנדבת בארגונים חברתיים ותושבת שכונת “גלי-ים”.

◄ “צריך מטאטא חדש לצורך עריכת ניקיון יסודי בנתניה, מכל הבחינות…”

במקום השמיני מוקם, מר דוד ששון, תושב ותיק ממרכז העיר, שהתמודד אף הוא בפעם שעברה ברשימת ’הירוקים’. במקום התשיעי, הגב’ ענת שחף, תושבת “שיכון-ותיקים”. יו”ר מועצת הנוער לשעבר, הגב’ הגר כהן, במקום העשירי.

אחריה, מר משה זוהרי, משכונת “עיר-ימים”, וסוגר את הרשימה, חבר המועצה המכהן, עו”ד שלמה רוזנווסר.

לדבריו של המועמד מר הרצל קרן; “זו הרשימה שתביא את המהפך לעיר נתניה בבחירות הקרובות, ותהפוך לסיעה הגדולה במועצת העיר. אנחנו מרגישים את השטח, הלך הרוח בציבור, שצמא לשינוי. רבים סבורים כי 15 בשלטון כראש עירייה זה מספיק, ועשרים שנה זה יותר מדי, ולכן צריך מטאטא חדש לצורך עריכת ניקיון יסודי בעיר, מכל הבחינות”.

עו”ד אדיר בנימיני, מסר, כי; “בפני הציבור בוחרים, יעמדו הפעם שתי אלטרנטיבות ברורות. המשך המצב הקיים או שינוי של סדר העדיפויות.

התחושה בקרב רבים מהתושבים היא שרוצים אותנו חזקים במועצת העיר, על מנת להגביל ולרסן את הכוחות הקיימים. הרכבנו רשימה מגוונת וחזקה, איחדנו את הכוחות, כדי למנוע בזבוז קולות על רשימות קטנות שלא צפויות לעבור את אחוז החסימה, כפי שקרה בפעם שעברה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן