גן יבנה | Gan Yavne

גן-יבנה: המועצה תחלק סכך חינם לתושבים לרגל חג סוכות

0
0

מועצת גן-יבנה; חלוקת הסכך בתחילת השבוע הבא, לתושבי גן-יבנה, גם מזכה במצווה וגם שומרת על הסביבה ◄ כפות הדקלים והענפים, ירוכזו לחלוקה במהלך הימים ראשון ושני, 15-16 בספטמבר, ברחבה הסמוכה לכיכר “זמיר”, מול ביה”ס “מכבים” בגן יבנה.
גן-יבנה: המועצה תחלק סכך חינם לתושבים לרגל חג סוכות
גן-יבנה: המועצה תחלק סכך חינם לתושבים לרגל חג סוכות

מועצת גן-יבנה, מאמינה, כי עם הצלחה לא מתווכחים, ורעיון טוב שהגו בעבר, לא חייבים להחליפו, ולכן, גם בסוכות תשע”ד הבא עלינו לטובה, מתכוונת המועצה המקומית לסייע לתושבי גן-יבנה, המקימים סוכות בבתיהם, ע”י חלוקת סכך, שמקורו בגיזום עצי הדקל הרבים שבשטחי הגינון הציבוריים.

במועצת גן-יבנה, המקפידה על טיפוח הסביבה, מבצעים את מלאכת גיזום הענפים, באמצעות קבלן גינון מוסמך, מן הטעם, כי בחיתוך ענפים ללא מומחיות, קיים חשש לפגיעה חמורה בעצי הדקלים, עד כדי ניוון העץ, ולעתים גם להמתתו.

לפיכך, בתחילת השבוע הבא, בו יחול חג הסוכות תשע”ד, יבצע קבלן הגינון העובד בשירות המועצה, גיזום יזום של הדקלים.

גן יבנה

מרסל הדר, דוברת המועצה המקומית גן יבנה, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “כפות הדקלים והענפים, ירוכזו לחלוקה במהלך הימים; ראשון ושני, 15-16 בספטמבר, ברחבה הסמוכה ל”כיכר זמיר”, מול ביה”ס “מכבים”. כדי לקבל סכך, כל שיש לעשות הוא להגיע לאתר ולאסוף כפות תמרים לסוכה על פי מידת הצורך”.

כידוע, מנהג חלוקת הסכך, נהוג בישובים רבים באמצעות המועצות הדתיות ברחבי הארץ, אולם מן המועצה המקומית גן יבנה, מסרה דוברת המועצה המקומית גן יבנה, כי; “בשנים קודמות מבצע חלוקת הסכך עלה יפה, בזכות העובדה, כי תושבי גן-יבנה, הבינו, כי ניתן ואפשר לקיים שתי מצוות בו-זמנית – גם לשבת בסוכה וגם לא לפגוע בעצים ברשות הרבים.

“אשרינו שזכינו לזכות את תושבינו בשתי המצוות גם יחד”, מסכמים במועצת גן-יבנה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן