תיירות | נופש

בגליל ובגולן תפוסות גבוהות של 90% בכפרי הנופש ובתי המלון למרות המתיחות הביטחונית

0
0

לא נרשמו ביטולים בכפרי הנופש ובתי המלון בגליל ובגולן לקראת ראש השנה ◄ מאיר (כושי) לוי, יו”ר ’פורום התיירות הכפרית בגליל’ ומנכ”ל ’כפר הנופש גונן’; “למרות המתיחות הביטחונית בגבול הצפון, בוחרים הנופשים להצפין, לבלות ולחגוג החג מחוץ לבית באווירה כפרית גלילית, כולל ארוחת החג המסורתית. התפוסה בכפרי הנופש ובתי המלון באזור עומדת ברובה על 90%”.
בגליל ובגולן תפוסות גבוהות של 90% בכפרי הנופש ובתי המלון למרות המתיחות הביטחונית
בגליל ובגולן תפוסות גבוהות של 90% בכפרי הנופש ובתי המלון למרות המתיחות הביטחונית

למרות המתיחות הביטחונית בגבול הצפון ומספר טלפונים מנופשים מודאגים, לא נרשמו ביטולים בכפרי הנופש ובתי המלון בגליל ובגולן לקראת ראש השנה ה’תשע”ד. אפרת קנר ממשרד יעל שביט ’תקשורות’, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; ” התפוסה עומדת על 90% וכפרי הנופש, המלונות והצימרים ערוכים לקליטת עשרות אלפי המטיילים”.

בקיבוץ ב’מרום גולן’, נערכה בסוף השבוע כמתוכנן חתונתם של שלומי ובת הזוג איילת אדרי, בנוכחות מאה אורחים מכל רחבי הארץ.

שפי מור, מנכ”ל תיירות מרום גולן, אומר, כי; “לא רק שאין ביטולים, אלא התפוסה עומדת על 100% בחדרי האירוח ובבקתות העץ וכי במידה והיו לו עוד חדרים גם להם היה ביקוש.

בתיירות מרום גולן, מציעים מגוון אטרקציות אטרקטיביות כמו סיורי עששיות עם מכשירי טאבלטים, טיולי שטח בטרקטורונים ורנג’רים, טיולי אופניים חשמליים, טיולי סוסים, פעילויות לילדים בפינת החי ועוד”.

מאיר (כושי) לוי, יו”ר ’פורום התיירות הכפרית בגליל’ ומנכ”ל ’כפר הנופש גונן’, אומר, כי; “למרות המתיחות הביטחונית בגבול הצפון, בוחרים הנופשים להצפין, לבלות ולחגוג את החג מחוץ לבית באווירה כפרית גלילית, כולל ארוחת החג המסורתית.

לוי, אומר, כי התפוסה בכפרי הנופש ובתי המלון באזור עומדת ברובה על 90%”.

עוד אומר לוי, כי בכפר הנופש גונן, התפוסה עומדת על 100% בבקתות העץ, וחדרי האירוח, וכי רוב האורחים הינם משפחות שהבטיחו מקומן זמן רב מראש ויבלו ב-גונן את כל ימי החג. “אני מאחל לכולנו ששנת תשע”ד תהיה מוצלחת וברוכה ושקט בגבולות” – אומר לוי.

בכפר הנופש, מציעים לאורחים גם מגוון רחב של טיולים מודרכים לנחלים בצפון.

כפר הנופש מרום גולן | צילום: סטודיו M

ב’מלון נרקיס’ בכפר מג’דל שאמס, הממוקם 1200 מטר מעל פני הים, עדיין נותרו חדרים זוגיים ומשפחתיים לערב החג. מר ג’סאן רבאח, בעל המלון מזמין את הנופשים בחג להגיע וליהנות לצד האירוח מסיורים אותנטיים-קולינריים ברחבי הכפר וסביבתו.

מרים הוד בעלת מלון הבוטיק ’בית שלום’ במושבה מטולה, מדווחת על; “תפוסה של 70%”.

ב’מסעדת בית שלום’, מציעים מבחר מנות חדשות לאורך ימי החג, כמו גם מנות חג מסורתיות מבית אבא.

עונת קטיף התפוחים, החלה במושבה מטולה, וניתן ליהנות ממראות החקלאים בקטיף במטעים ומעוגת התפוחים המפורסמת של הגב’ מרים הוד.

ב’מלון מצפה הימים’, עומדת התפוסה על 90% כאשר קיים צפי לתפוסה מלאה בסמוך למועד החג. האירוח כולל גם ארוחת חג במסעדה הצמחונית בה יוגשו מנות דגים, תבשילי ירק אורגניים מגוונים, שלל מאפים מיוחדים, ועוד.

לאורך חודש ספטמבר, יתקיימו במלון אירועים ופעילויות לאורחים בסימן התחלות חדשות שכוללות הרצאות, סדנאות שונות, טיולים רגליים בצפת וראש פינה וטיפולי ספא מיוחדים.

ב’מוזיאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל חי’, מציעים מגוון פעילויות לילדים לאורך ימי החג.

בהמשך למלחמת האזרחים המתקיימת אצל השכנה סוריה, עד כה טופלו ב’מרכז הרפואי זיו’ בעיר צפת, 78 פצועים סורים.

בבית החולים מאושפזים כעת 15 פצועים סורים, מתוכם 3 ילדים. מצבם של שניים מהפצועים עדיין מוגדר קשה והם מאושפזים במחלקה לטיפול נמרץ כאשר הם מורדמים ומונשמים.

המרכז הרפואי זיו, החל באיסוף תרומות למען הפצועים הסורים. את התרומות ניתן להעביר באמצעות אגודת הידידים של בית החולים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן