אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: שבחים לראש העיר יוסיפוב, על פתיחת שנה הלימודים

0
0

שנה”ל תשע”ד, נפתחה כסדרה בבתיה”ס ובגני הילדים באור עקיבא ◄ ראש העיר יוסיפוב; “עיריית אור עקיבא, חרטה על דגלה את נושא החינוך בראש סדר העדיפויות ומשקיעה בו כשליש מתקציבה השנתי. אנו דוגלים במצוינות וערכיות, ואני שמח שהעיר נמצאת כיום מבחינת הישגי התלמידים ובהשקעה חינוכית ברמה אחת עם ערים מבוססות כמו הרצליה, ורעננה…”.
אור עקיבא: שבחים לראש העיר יוסיפוב, על פתיחת שנה הלימודים
אור עקיבא: שבחים לראש העיר יוסיפוב, על פתיחת שנה הלימודים

ראש עיריית אור עקיבא מר שמחה יוסיפוב, זכה היום (ג’, כ”א באלול תשע”ג), לשבחים מקיר לקיר על פתיחת שנת הלימודים בעיר, בצורה חלקה וללא כל תקלות. 840 ילדים, התחילו את השנה בגנים, 1357 בבתי הספר היסודיים, מתוכם 230 ילדים בכיתה א’, ו-1464 תלמידים בביה”ס העל-תיכוניים הגיעו לכיתות, ופתחו את השנה ברגל ימין.

החל בשעות הבוקר, נפרסו כוחות פיקוח, השיטור והצוותים הפדגוגים לקבל את תלמידי בתי הספר וגני הילדים בצורה הבטוחה ביותר.

ראש העיר מר יוסיפוב, מנהל אגף החינוך מר איציק לוי, סגן רה”ע והממונה על תיק החינוך מר יוסי כדורי, מנהלת החינוך העל יסודי הגב’ סיגל אלבז ומנהל האגף היסודי מר ניסים משעלי, מלווים במפקח משרד החינוך מר גבי אמסלם, ערכו ביקורים בטקסים החגיגיים הבית-ספריים, בכדי לברך את הילדים, ולבדוק מקרוב אחר הצרכים של כל מוסד פדגוגי.

השנה בתי הספר היסודיים בעיר עברו לניהול עצמאי להבטחת אוטונומיה פדגוגית ותקציבית למנהלים, הושלמה המגמה של מחשוב הכיתות והפיכתם לכיתות מקוונות, הוטמעה תכנית שמיד לילדים בסיכון והוכנס שימוש לימודי חדשני באמצעות טבלטים בתיכון “עתידים”.

“עיריית אור עקיבא, חרטה על דגלה את נושא החינוך בראש סדר העדיפויות ומשקיעה בו כשליש מתקציבה השנתי. אנו דוגלים במצוינות וערכיות ואני שמח שהעיר נמצאת כיום מבחינת הישגי התלמידים ובהשקעה חינוכית ברמה אחת עם ערים מבוססות כמו הרצליה, ורעננה. זה לא מובן מעליו. שמו של החינוך המעולה בעיר אור עקיבא, יצא למרחוק והוא הסיבה לכך שהעיר נמצאת במקום השני בארץ ברכישת דירות ע”י זוגות צעירים”, ציין השבוע ראש העיר מר שמחה יוסיפוב בגאווה גלויה.

היום ראשון ללימודים 2013: ראש העיר אור עקיבא מר שמחה יוסיפוב עם תלמידים

כמו כן, הוסיף, ראש העיר; “אני מודה למורים, המנהלים, לגננות, הסייעות וכל העובדים של אגף החינוך על המחויבות, המסירות וההיערכות הקפדנית לפתיחה המוצלחת של השנה. מאחל לתלמידנו שנת לימודים מוצלחת, משמעותית ופורייה, מאחל להורים הרבה נחת מהילדים המקסימים וקורא להם להיות יותר מעורבים בניהול הבית ספרי בשיתוף פעולה עם המנהלות”.

את הסיור פתחו ראש העיר, ואנשי העירייה בבית הספר היסודי “רוטשילד” בו פגשו את המנהלת אביבה נילי והילדים החמודים שעולים לכיתה א’. ביה”ס עבר לאחרונה הרחבה ונוספו אליו תלמידים חדשים משכונת היובל הנמצאת בתנופת בנייה מואצת.

ראש העיר, בישר להורים, כי בקרוב תוקם בשכונה שלוחת המתנ”ס שתיתן מענה לחוגים ולפעילות של חינוך בלתי פורמאלי אחרי הצהריים. משם המשיך לביה”ס “נחמיה תמרי” ב’שכונת אורות’, בה יבוצע שדרוג של מגרש הספורט בהשקעה צפויה של 230 אלף ₪.

“יום הולדת שמח מנהלת יקרה, יש לך היום חג כפול. שירתם המקסימה של הילדים בטקס הפתיחה היא מתנה הכי טובה שאפשר לקבל”, אמר ראש העיר בביה”ס רבי עקיבא למנהלת המוערכת הגב’ דבורה אלימלך, שחגגה את יום הולדתה בתאריך הפתיחה של שנה”ל שהוקדם השנה.

לאחר מכן, פנה הצוות לספינת הדגל של מערכת החינוך העירונית, קריית החינוך “עתידים”, שצוות ההוראה בו נבחר השנה ע”י משרד החינוך, מבין 200 ביה”ס הנבחרים בהם, יזכו המורים לתגמול מיוחד על הישגי התלמידים. ראש העיר, בירך את התלמידים ואת המנכ”לית הגב’ אתי לרדו עם פתיחת השנה, ודיבר על חשיבות המצוינות והיערכות הטכנולוגית של ביה”ס למאה ה-21.

משם המשיכו לבתי הספר “עציון” ו”אור השלום” ולביה”ס התיכון “האופק”, שתלמידי כיתה י’ בו יתחילו החל מהשנה בתוכנית “שחרות” בשיתוף צה”ל ומשרד החינוך. מנהלת “האופק”, הגב’ מרים שבתאי, ציינה, כי בביה”ס פועל מסלול של הזנק לתעשייה ולימודים מקצועיים ברמה גבוהה.

החל, מהשבוע, יצאו תלמידי בית הספר ללימודים ב’חברת החשמל’ ויקבלו הסעות והדרכות אימון אישי. שלושה מתלמידי “האופק” השתלבו בהצלחה כעובדים בחברת החשמל שתומכת בביה”ס במישור המקצועי.

הנושא השנתי שנבחר בתשע”ד על ידי משרד החינוך הוא; “הכלה, אמפטיה, והכרת השונה, שמשמעותו קידום הסובלנות והרב תרבותיות’ וגם שילוב חריגים.

במסגרת זו, ביקר ראש העיר בכיתות לחינוך מיוחד בביה”ס “חנה סנש” שמשולבים בביה”ס. כמו כן, נכנס לברך את הקטנטנים שעלו לכיתה א’.

ראש העיר מר שמחה יוסיפוב, סיים את הסיור הארוך ב”אולפנית”, בה בירך את התלמידות, והעלה על נס את הערכיות הרבה של ביה”ס הדוגל בערכים של מצוינות בשילוב מסורת ודת ישראל.

היום ראשון ללימודים 2013: ראש העיר אור עקיבא מר שמחה יוסיפוב עם תלמידי תיכון

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן