בורסה

דירקטוריון הבורסה, אישר מינויים חדשים: דר’ רון מלכא, מונה לממלא מקום יו”ר הדירקטוריון

0
0

ד”ר רון מלכא, מרצה בכיר באקדמיה לכלכלה, בנקאות ושוק ההון ויועץ כלכלי ופיננסי לחברות וגופים במשק. מונה למ”מ יו”ר הדירקטוריון ◄ הדירקטוריון אישר את המלצות וועדת האיתור למנכ”ל החדש ◄ דירקטוריון הבורסה את מינויו של אלדד הרשטיג כמנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול. הרשטיג, יכנס לתפקידו בינואר 2014.
דירקטוריון הבורסה, אישר מינויים חדשים: דר’ רון מלכא, מונה לממלא מקום יו
דירקטוריון הבורסה, אישר מינויים חדשים: דר’ רון מלכא, מונה לממלא מקום יו”ר הדירקטוריון

דירקטוריון הבורסה לניירות ערך בתל אביב, החליט בישיבתו מאתמול (רביעי, כ”ד באב תשע”ג, ה-31.7.2013), כי הוא מאשר את המינויים הבאים; ד”ר רון מלכא, מ”מ יו”ר הדירקטוריון את מינויו של אלדד הרשטיג לסמנכ”ל בכיר ומנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול. וכמו כן, אושרו המלצות ועדת האיתור לבחירת המנכ”ל החדש.

דירקטוריון הבורסה, קיבל את בקשתו של מר שאול (סם) ברונפלד, לסיים את תפקידו כיו”ר דירקטוריון הבורסה, הודה למר ברונפלד, על שנים רבות של עשייה ותרומה לבורסה ולשוק ההון. הדירקטוריון, מינה את ד”ר רון מלכא לתפקיד מ”מ יו”ר הדירקטוריון.

ד”ר מלכא, משמש כדירקטור חיצוני וכיו”ר ועדת הביקורת, יו”ר הועדה לאיתור למנכ”ל החדש, ויו”ר הועדה לניהול הרזרבות הכספיות של הבורסה. כמו כן, ד”ר מלכא, הינו חבר בדירקטוריון המסלקה ומסלקת מעו”ף, ובוועדת הכספים והמאזן של הבורסה.

ד”ר מלכא, הוא מרצה בכיר באקדמיה לכלכלה, בנקאות ושוק ההון, ויועץ כלכלי ופיננסי לחברות וגופים במשק. בשנת 2007 פרש משירות בצה”ל בדרגת אל”מ לאחר 25 שנה, מתוכן 16 שנים ביחידת היועץ הכספי לרמטכ”ל. בתפקידו האחרון, שימש כסגן היועץ הכספי לרמטכ”ל וראש אגף התקציבים במשרד הביטחון.

◄ הדירקטוריון אישר את המלצות וועדת האיתור למנכ”ל החדש

הדירקטוריון, נתן את ברכתו להליכי עבודת ועדת האיתור כפי שהותוו על ידה. ד”ר רון מלכא, יו”ר הועדה, מסר שהוועדה רואה בהליך האיתור ובבחירת מנכ”ל/ית חדש/ה הזדמנות, והיא תעשה ככל יכולתה לאתר אדם ראוי, שעל רקע הקשיים בבורסה ובשוק ההון בכלל, ישכיל להוביל תהליך יצירתי של שינוי, לפתח ולהתאים את השירותים שהבורסה, מעניקה לצרכים המשתנים תדיר של השוק; אדם בעל חזון ויכולת ביצוע כאחד, שיחזיר לבורסה את מעמדה כפלטפורמה מרכזית לגיוס הון ולמסחר בו, והכל תוך שיתוף פעולה פורה עם כל השחקנים בשוק, הרגולטורים וסגל העובדים המסור של הבורסה.

◄ אלדד הרשטיג, מונה לסמנכ”ל בכיר, מנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול

דירקטוריון הבורסה, הרואה חשיבות רבה ברציפות הניהולית ושימור הידע המקצועי הרב הקיים אצל סגל הבורסה, אישר היום את מינויו של אלדד הרשטיג כמנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול.

נודע, כי הרשטיג, יכנס לתפקידו בינואר 2014, עם סיום כהונתו של מר יוני שמש, אשר יפרוש לעסקים פרטיים בסוף 2013.

מאז שנת 2007, משמש הרשטיג כסמנכ”ל בבורסה, וסגן מנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול. הרשטיג, היה שותף להובלת תהליכי המיחשוב המרכזיים של המסחר, המעו”ף והסליקה.

טרם הצטרפותו לבורסה, שירת ביחידה 8200 ב’חיל המודיעין’. מר אלדד, הוא בעל תואר ראשון בניהול ופסיכולוגיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן