יופי נעים

קמטי עישון, טיפול חדשני למיצוק העור, והפחתת קמטים סביב השפתיים

0
0

מירב נאגר, מנהלת חברת “דאה דרמה” (Derma Dea); “הרעיון בסיס הטכנולוגיה החדשה הוא ליצור את השיפור במראה העור מבפנים. זאת ע”י חימום של שכבת העור האמצעית דרמיס ובכך לעודד את הגוף לבצע פעולות טבעיות ◄ הטכנולוגיה מאושרת בתקן FDA האמריקאי, ומתופעלת על ידי מסך מגע נוח לשימוש.
קמטי עישון, טיפול חדשני למיצוק העור, והפחתת קמטים סביב השפתיים
קמטי עישון, טיפול חדשני למיצוק העור, והפחתת קמטים סביב השפתיים

במהלך עישון, מתהדקות השפתיים סביב הסיגריה בלחץ לצורך שאיפת העשן. פעולה זו, שחוזרת על עצמה פעמים רבות ביום לאורך השנים, יוצרת את קמטי העישון סביב השפתיים. התופעה מחמירה ככל שהגיל עולה מאחר והעור, מאבד מגמישותו.

חברת Derma Dea, מציעה טיפול במכשיר ה”Pure”, פיתוח ישראלי חדש המסייע למיצוק העור, והפחתת קמטים בין השאר באזור השפתיים. בשונה מטיפולי אנטי אייג’ינג אחרים כ’בוטוקס’ או מתיחה, הטיפול ב-’PURE’ אינו פולשני, ולכן גם לא יוצר תחושת כאב.

לדברי מירב נאגר, מנהלת חברת “דאה דרמה” (Derma Dea); “הרעיון בסיס הטכנולוגיה החדשה הוא ליצור את השיפור במראה העור מבפנים. זאת על ידי חימום של שכבת העור האמצעית דרמיס ובכך לעודד את הגוף לבצע פעולות טבעיות, כייצור קולגן, המהווה חלק חשוב מהרכב העור ואחראי בין היתר על מראה עור מוצק”.

ה-“Pure”, יוצר את החימום על ידי החדרת אנרגיה לעור וגורם לתהליכים פנימיים המעודדים סידור מחדש של הקולגן הקיים וייצור קולגן חדש.

לאחר הטיפול ניתן לראות אפקט מידיי של מיצוק. את אפקט ארוך הטווח ניתן להשיג עם התקדמות תוכנית הטיפולים הכוללת בממוצע שישה טיפולים.

הטכנולוגיה מאושרת בתקן FDA האמריקאי, ומתופעלת על ידי מסך מגע נוח לשימוש.

פרטים נוספים מופיעים בעמוד Derma Dea, בכתובת: Derma Dea.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן