דיני משפחה וירושה

האישה סברה, כי בעלה הומו, עד שגילתה, כי הוא מתרועע עם זונות ומהמר על משכורתו

0
0

בעקבות הערה מחבר של הבעל, החליטה אישה לפנות לעו”ד ליטל יעקובוביץ’-דראי, העוסקת רבות בדיני משפחה ובגירושין, ובהמלצתה שכרה האישה חוקר פרטי, שיעקוב אחר בעלה ויספק ראיות אודות התנהגותו. החוקר הפרטי חזר עם דו”ח מפורט שלא משאיר מקום לספקות. הוא מבקר בקביעות אצל זונות – לפחות 3 פעמים בשבוע ◄ הבעל, האשים האישה בניהול רומן מאחורי גבו עם חברו הטוב אותו חבר טוב שעורר חשדה, כי הבעל, נהנה מאורח חיים מופקר, בעוד היא ממתינה לשובו הביתה.
האישה סברה, כי בעלה הומו, עד שגילתה, כי הוא מתרועע עם זונות ומהמר על משכורתו
האישה סברה, כי בעלה הומו, עד שגילתה, כי הוא מתרועע עם זונות ומהמר על משכורתו

בתביעה שהוגשה לאחרונה אל בית המשפט לענייני משפחה בעיר ראשון לציון, מצד אישה נגד בעלה, מגוללת כיצד שגתה אישה דתייה, באשליות לאורך שנים. בעוד היא חוששת, כי בעלה נמשך לגברים אחרים, או סובל מבעיות של תפקוד מיני, הבעל, מתברר, חגג להנאתו עם זונות, והימר בכספם של בני הזוג.

בתביעה, נטען, שהאישה החלה חושדת, כי בעלה מקיים אורח חיים מתירני, רק לאחר 15 שנות נישואין, במהלכן, לטענתה, קיימו השניים יחסי מין מספר מועט ביותר של פעמים. לאחר שחשדה התעורר, פנתה האישה אל עו”ד ליטל יעקובוביץ’-דראי, אשר המליצה לה לשכור חוקר פרטי. זה חשף חקירתו, כי הבעל, מבקר לפחות 3 פעמים בשבוע אצל זונות, ומהמר על כספי משכורתו ב’מאורות הימורים’.

הבעל, מצדו, האשים את האישה בניהול רומן מאחורי גבו עם חברו הטוב – אותו חבר טוב שעורר את חשדה, כי הבעל, נהנה מאורח חיים מופקר, בעוד היא ממתינה לשובו הביתה.

בימים אלה, אמור בית המשפט למשפחה, להכריע מי מהשניים דובר אמת, וכיצד הדבר ישפיע, אם בכלל, על מחלוקות הצדדים בענייני הרכוש בין בני הזוג.

עולה, כי לבני הזוג, הנשואים מזה 15 שנה, שלושה ילדים, אך לטענת האישה, במהלך כל השנים הללו, מיעט הגבר לקיים עמה יחסי מין. כאישה דתייה, היא נהגה למלא את מצוותיה, הקפידה לטבול במקווה, וקיוותה, כי בעלה, יבקש בקרבתה.

למרות יחסו הקר לאורך השנים, המשיכה האישה לבקש מעט חום, ומגע מבעלה, אך בקשותיה נפלו על אוזניים ערלות, ובאחד הימים אף הודיע הבעל לאישה, כי הוא עוזב את הבית. כך מצאה את עצמה האישה לבדה, עם שלושה ילדים, לאחר שנים ארוכות ולא מספקות לצד בעל שמנע ממנה כל חום, קירבה ואינטימיות, ולדבריה; “פשוט שלל ממנה את נשיותה”.

האישה, חשדה בתחילה בתמימותה, כי בעלה סובל מבעיות בתפקוד המיני, או לחילופין, נמשך לגברים, כדי להצדיק את יחסו הקר אליה. אך משפנתה לחברו הטוב של הבעל, כדי שיידחק בו לחזור הביתה, גילה החבר, כי בעלה מנהל חיים משולחי רסן מאחורי גבה, וכי נטיותיו המיניות, הן הטרוסקסואליות, לחלוטין.

◄ “תמונות שלא משתמעות לשתי פנים”

בעקבות אותה הערה החליטה האישה לפנות לעו”ד עורכת הדין ליטל יעקובוביץ דראי, בעלת משרד דיני משפחה ובגירושין, ועוסקת רבות בדיני משפחה, גירושין, ירושות וצוואות, ובהמלצתה שכרה האישה חוקר פרטי, שיעקוב אחר בעלה, ויספק ראיות אודות התנהגותו. כעבור כשבוע, חזר החוקר הפרטי עם דו”ח מפורט שלא משאיר מקום לספקות. האישה גילתה לתדהמתה, כי בעלה מבקר בקביעות אצל זונות – לפחות 3 פעמים בשבוע.

בנוסף, גילתה האישה בדו”ח החוקר תחביב לא מוכר של בעלה – הימורים. הבעל נהג להפסיד כספים רבים בהימורים לא חוקיים. האישה לא תיארה לעצמה, כי בעלה מנהל אורח חיים כה משולח רסן מחוץ לבית.

◄ האישה הפכה למפרנסת ולמטפלת היחידה

בעוד יחסי השניים עולים על שרטון, נאלץ אחד מילדיהם לעבור ניתוח ברגל, עקב פגיעה אורתופדית חמורה – מה שהצריך מהאישה להפחית מעבודתה, על מנת להיות עם בנה ולשמש לו משענת מטפלת ותומכת.

לדברי האישה – הבעל, שעזב את הבית, עבר לגור בבית אחיו ועל חשבונו. במקביל, זנח לחלוטין את ילדיו הקטינים, ולא חשב להעביר עבורם שום סכום של כסף הדרוש לגידולם.

“יציאתו של הבעל מהבית גרמה לכך, שגם מעט הזמן שהיה עם הילדים, זמן שאותו הקדישה האישה לעבודה או לעצמה, נעלם”, אומרת עו”ד יעקובוביץ’-דראי; “כך, מצאה עצמה האישה עם נטל נוסף, כשמצד אחד היא הופכת למפרנסת היחידה של ילדיה, ומצד שני יש לה פחות ופחות זמן לעבוד – שכן נוכחותה בבית נדרשה לצורך הטיפול בקטינים, כשאין לה שום עזרה מצד בעלה”.

לדברי עו”ד ליטל יעקובוביץ’-דראי, נאלצה האישה לבקש הלוואות מחברים ומקרובי משפחה, כדי לעבור את החודש בשלום. כאשר ראתה האישה כי הבעל מתעלם מבקשתה להגיע להסדר כולל החליטה להגיש תביעה למזונות ילדים לבית המשפט, באמצעות עו”ד יעקובוביץ’-דראי, זאת מבלי לבקש להתגרש ממנו.

◄ הבעל האשים את אשתו בבגידה עם חברו הטוב

לדברי עורכת הדין יעקובוביץ דראי, הבעל הגיש, בתגובה, תביעה לבית הדין הרבני לגירושין ובמסגרתה ביקש לדון בשאלת חלוקת הרכוש בין בני הזוג. בבקשתו לבית הדין, האשים הבעל את אשתו בכך שדווקא היא זו שבגדה בו עם חברו הטוב – אותו חבר שרמז לה על אורח חייו המתירני, טענה שהוכחשה לחלוטין על ידי האישה. כמו כן, דרש הבעל מבית הדין שלא להתיר לאישה ולחברו הטוב להינשא זו לזה, לכשיעלה בידו להתגרש מאשתו. בנוסף, ניסה הבעל, במסגרת בקשתו מבית הדין, להמעיט ככל הניתן בתיאור הכנסותיו, ולהאדיר מנגד את הכנסות האישה, במטרה לחמוק ממזונות גבוהים.

לדברי עו”ד יעקובוביץ’-דראי כבר בדיון הראשון שנערך בבית הדין הרבני בתביעות שבפניהם, הבינו הדיינים את נסיבות המקרה, והמליצו לצדדים להגיע להסכמה להתגרש בטרם יחייבו בגט. כך היה, ובית הדין אף ערך באותו מעמד סידור גט ביניהם. חרף הסכמתה להתגרש ביקשה האישה לשמור על זכותה לתבוע את כתובתה מבעלה – בשל ניהול אורח חיים של “רועה זונות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן