יופי נעים

כבר קיץ בואי נתאפר… מראות איפור קיץ 2013 על פי מיטב חברות האיפור

0
0

יש משהו בעונה הזאת (קיץ) שמאפשר התחלות חדשות, וזהו גם הזמן להתמקד מחדש, במראה החיצוני: גולדן רוז; בובות הפורצלן של “מאדאם אלכסנדר” ◄ בובי בראון; צלליות בגווני ים פסטליים עם גימור פנינה ◄ בורז’ואה; קוד היופי של שנות ה-60 ◄ רוית אסף; השראת החיים של שנות ה-70 ◄ בועז שטיין; ניגודיות מעוררת של צבעים ◄ ג’ייד; הצבע הנשי האולטימטיבי- הוורוד הנצחי ◄ מאלו ווליז; מחד מראה אביבי אך מאידך שומרים על יוקרה ◄ מייבלין; מראה בהשראת המלכה גווינביר.
כבר קיץ בואי נתאפר... מראות איפור קיץ 2013 על פי מיטב חברות האיפור
כבר קיץ בואי נתאפר… מראות איפור קיץ 2013 על פי מיטב חברות האיפור

הקיץ כבר פה, ועימו גם ההברקות החדשות לאיפור ערב אלגנטי. לכבוד העונה הלוהטת, חברות האיפור חושפות את הלוקים לקיץ 2013. איזה יופי! מדי שנה בחודשים אלה חושפים מותגי האיפור את מראות האיפור לקיץ.

מותג האיפור הצרפתי גולדן רוז Golden Rose חושף איפור בגוון עור פורצלן, מושלם ואחיד, בתוספת נגיעות צבע בובתיות קלות, מה שמייחד מראה זה היא ההתאמה בין גווני הצלליות לגוון השפתון והסומק.

למרות הדגשת העיניים בקווים שילוב הגוונים הפסטלים באיפור יוצרת מראה חלק ורך כשל בובת פורצלן. מחווה ליצרנית בובות הפורצלן “מאדאם אלכסנדר”.

גם מותג האיפור המקצועי של בובי בראון – bobbi brown מדבר השנה על הארת הפנים. לעונת הקיץ הנוכחית ממליצה בובי ללכת על גוונים ססגוניים שקפקפים עם ברק טבעי וטקסטורה משיית.

מותג האיפור המקצועי של בובי בראון

צלליות בגווני ים פסטליים עם גימור פנינה. אשר בובי, ממליצה על העפעף באמצעות כריות האצבעות על-מנת לקבל מראה שימרי מטושטש.

מותג האיפור הצרפתי בורז’ואה – Bourjois שאב את השראתו המרכזית מבתי האופנה המובילים המחדשים את קוד היופי של שנות ה-60 ועל כן קרא למראה שלו “סיקסטיז רימיקס” אצל בורז’ואה, העיניים מהוות את החלק המרכזי באיפור הפנים.

אייליינר בגוון שחור בשילוב צלליות בגווני ורוד ותכלת ובתוספת מסקרה ליצירת נפח לריסים, יוצרים מראה עיניים מצועף ומפתה. השפתיים בגוונים מבריקים והלחיים מפודרות בסומק ורוד משווים לפנים מראה בובתי מפתה.

מותג האיפור הצרפתי בורז’ואה

ורשת בתי הספר לאיפור מקצועי של רוית אסף – Rvit-Asaf “משכה” את המראה עשור אחד קדימה, והכריזה, כי מגמת האיפור צועדת לכיוון התיאטרלי, הנשי הכובש והמפתה בהשראת החיים של שנות ה-70.

“בהתאמה מראה האביב שלנו מתאפיין בנוכחות צללית דומיננטית במרקם סאטן מבריקה מעט על שטח העפעף העליון עם משיכה כלפי חוץ בזווית חיצונית”. מסביר בן רביבו מאפר ומורה בכיר ברשת בתי הספר של “רוית אסף”.

מותג האיפור רוית אסף – Rvit-Asaf

“הריסים המודגשים הם אלה שיוצרים את מסגרת העין העליונה ומעניקים מראה נשי ומסתורי. תיחום קו העין התחתון הפך דומיננטי במיוחד ונוכח בהתאמה מלאה לגוון הצללית, כך שאזור העין הודגש בצבע באופן רך ונעים ללא קווים חדים וישרים. שפתונים ורודים במרקם סאטן הם הבשורה האמיתית לקיץ כיאה לשנות ה-70”.

בקיץ חם ונוטף, טבעי ונכון יהיה לאסוף את השיער. ואכן לקראת הקיץ, קבוצת המעצבים ומותגי העל שהציגו שיער אסוף לפקעת במסלולי התצוגה רבה היא וכוללת את בית ג’וצ’י, היידר אקרמן, דולצ’ה וגבאנה, לואי ויטון, ז’יבנשי רושאס.

מותג האיפור בועז שטיין

בגזרת האיפור בלטו במיוחד אצל המעצבים צבעי הפסטל הרכים, ושילובי הצבעים המנוגדים (ירוק מול וורוד, תכלת מול כתום וכדומה).

בהתאמה מוחלטת השיק אמן האיפור בועז שטיין- Boaz Stein מראה ששאב את השראתו מהלוקים כפי שהשתקפו בתצוגות האופנה הבינלאומיות.

שטיין; “אני חובב ניגודיות מעוררת של צבעים, ממש כמו בעולם הבוטני. שילוב של ורודים תוססים לצד ירוקים המזכירים לי אבני חן ויוצרים ניגודיות מרשימה.

גם האדום והירוק ע”פ תורת הצבע נחשבים לצבעים מנוגדים אשר נוכחותם בסמיכות יוצרת העצמה האחד של השני.

מותג האיפור ג’ייד

לכן, הקיץ הזה השחקניות המרכזיות במראה האיפור הן הצלליות. את התחומים, מומלץ לבצע בעפרונות עמידים או לחילופין בצלליות דחוסות.

השימוש במסקרה הוא כמובן הכרחי ליצירת קונטרסט משמעותי לרקע צבעוני בעפעף העליון ועל כן, מומלץ השימוש במסקרה מאריכה ומעבה”.

לעומתו מראה האיפור של המותג ג’ייד – GA-DE מתובל בנגיעות מלטפות של הצבע הנשי האולטימטיבי, הוורוד הנצחי.

מותג האיפור מאלו ווליז

קשת הצבעים לאביב-קיץ 2013, מתונה וטבעית ונעה בין גוונים רכים של עלי כותרת פרחוניים, דרך ורוד תות שובב ועד ל’וורוד-פנינה’ בעל ברק קריסטלי מפתה.

היצרנית, עצמה מציינת, כי המראה, הושג על ידי יצירת אפקט חם של הסמקה טבעית המתפשטת מבפנים ומאירה את הפנים – השפתיים והלחיים מקבלות זרקור מואר שכולו אומר רעננות אביבית.

גם מותג האיפור הגרמני מאלו ווליז – MALU WILZ הוקדש כולו לצבעי הפסטל שכבשו את מסלולי הדוגמנות בעולם.

היצרנית מצידה, מדגישה, כי הצבעים לאביב עדינים ומדובר בכאלה המעניקים מחד מראה אביבי אך מאידך שומרים על יוקרתיות ויוצרים מראה שקשה יהיה להתעלם ממנו. מוצרי האיפור לקיץ של מאלו ווליז מכילים מקדמי הגנה ועמידים במים!

מותג האיפור מייבלין ניו יורק

לסיום נקנח במראה איפור של חברת מייבלין ניו יורק maybelline. אשר הציגה מראה בהשראת המלכה גווינביר (אשתו האגדית של המלך ארתור).

במראה זה הדוגמניות הפכו ליצירות אומנות מהלכות משנות ה-30.

העפעפיים, נשטפו בגוון ברונזה בוהק, והשפתיים נמשחו בגוון יין מאט.

את המראה היצירתי משלימות ציפורניים שצבועות באותו קו אומנותי – קווים גרפיים שחורים שיוצרים קווי מתאר של יהלום על גבי צבע ורוד בהיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן