רדיו | טלוויזיה

הרשות השנייה, הסירה משידור את תשדיר הפרסומת ’מיני כריות’ של תלמה

0
0

הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה, קבעה, כי התשדיר עומד בניגוד לכללי אתיקה נוספים של הרשות השנייה, לפיהם לא ישודר תשדיר פרסומת שיש בו פגיעה בכבוד האדם, בטעם הטוב וברגשות הציבור, ובכלל זה לא ישדר בעל זיכיון תשדיר פרסומת הכולל הצגה של רמיזות מיניות.
הרשות השנייה, הסירה משידור את תשדיר הפרסומת ’מיני כריות’ של תלמה
הרשות השנייה, הסירה משידור את תשדיר הפרסומת ’מיני כריות’ של תלמה

לפני כשעה קלה, אמור להיכנס האיסור שהטילה ה’רשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה’, שהורתה לזכייני הטלוויזיה בערוצים 2, ו-ערוץ 10, להסיר משידור את תשדיר הפרסומת ’מיני כריות’ מטעם חברת המזון “תלמה”, החל מהיום (יום ב’, 3.6.13) בשעה 16:00.

הרשות השנייה, מציינת, כי הצגת הילד בפרסומת כ’אובייקט מיני’ תוך שילוב גינונים הלקוחים מעולם המבוגרים באופן מיני הינה פסולה, ואינה ראויה.

מיני כריות

הדבר עומד בניגוד לכללי האתיקה בפרסומות של הרשות השנייה. כללי הרשות, קובעים לגבי השתתפות קטינים בפרסומות, כי; “לא ישדר בעל זיכיון תשדיר פרסומת שבו מופיעים קטינים בהופעה שאיננה ראויה לקטינים או תשדיר, כאמור, שיש בו משום פגיעה בקטינים, או תשדיר שיש בו משום פגיעה בכבודם של קטינים”.

דוברת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הגב’ מיטל שגב, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “בנוסף לכך, הרשות, קבעה, כי התשדיר עומד בניגוד לכללי אתיקה נוספים של הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה, לפיהם לא ישודר תשדיר פרסומת שיש בו פגיעה בכבוד האדם, בטעם הטוב, וברגשות הציבור, ובכלל זה לא ישדר בעל זיכיון תשדיר פרסומת הכולל הצגה של רמיזות מיניות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן