רדיו | טלוויזיה

“קול ישראל” חברים – כתבי הערוץ הראשון “עושים” רדיו עם הרבה יותר תוכן

0
0

מאזיני רשת ב’ לשמוע את תוכנן של כתבות המגזין העיקריות שישודרו במהדורת החדשות של ליל שבת ב’ערוץ הראשון’ ◄ מנהל קול ישראל, ד”ר מיכאל מירו; “הראייה העתידית היא יצירת מאגר רחב ככל האפשר של ספקי תוכן’ כדי שהשידורים ברדיו, יהיו מגוונים. המיזם הוא הזדמנות מצוינת לממש את החזון החדש של רשות השידור”.

“קול ישראל” חברים – כתבי הערוץ הראשון “עושים” רדיו עם הרבה יותר תוכן

כתבי התכנית “יומן” של חטיבת החדשות בערוץ הראשון עברו אתמול (א’), השתלמות מיוחדת ב”קול ישראל” לקראת תחילתו של מיזם חדש שבו ישודרו ברשת ב’ כתבות שיהוו קדימונים לכתבות שהכינו למהדורת “יומן” המשודרת בליל שבת ב’ערוץ הראשון’ בהנחייתה של איילה חסון.

הרעיון שברקע המיזם הוא שיתוף הפעולה בין “קול ישראל” ל’ערוץ הראשון’, שתכליתו להגביר את אחוזי ההאזנה והצפייה. בהשתלמות למדו כתבי ה’יומן’, כיצד עורכים כתבות לרדיו, ועמדו על השוני בהצגת הדברים לפני קהל של מאזינים.

לינדה בר, דוברת רשות השידור, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; ” הרעיון לשיתוף פעולה זה נולד בעקבות השתלמות שעבר דרור גרמי, המפיק הראשי של היומן, ברשת הטלוויזיה של ה-BBC.

ההשתלמות ברדיו, נערכה בהשתתפות מנהל ’קול ישראל’ ד”ר מיכאל מירו, מנהל רשת ב’ מר יאיר קורן, עורכת “יומן” העיתונאית ענת שרן, ו-גלית רום, מנהלת האולפנים בתחנת הרדיו של רשת ב’”.

ד”ר מיכאל מירו, אמר למשתתפים, כי; “הראייה העתידית היא יצירת מאגר רחב ככל האפשר של ’ספקי תוכן’, כדי שהשידורים ברדיו, יהיו מגוונים. המיזם הוא הזדמנות מצוינת לממש את החזון החדש של רשות השידור”.

המיזם, יצא לדרכו בימים הקרובים, וכך יוכלו מאזיני רשת ב’ לשמוע את תוכנן של כתבות המגזין העיקריות שישודרו במהדורת החדשות של ליל שבת ב’ערוץ הראשון’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן