רדיו | טלוויזיה

“מד מן” (Mad Men) הדרמה הגדולה ביותר בטלוויזיה חוזרת החל מה-13.4 ב-Hot3 – הוט

0
0

העונה החדשה של דרמת המופת עטורת השבחים “מד מן”, תוקרן החל מה-13.4 ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD, אחרי שעונתה החמישית של סדרת הוכתרה למצליחה ביותר בתולדותיה, שבה הסדרה המדוברת וזוכת הפרסים לעונה נוספת, בפרק בכורה באורך שעתיים, שישודר ב-HOT בסמוך לעלייתו בארה”ב, ויתרחש בחלקו באי הוואי.

“מד מן” (Mad Men) הדרמה הגדולה ביותר בטלוויזיה חוזרת החל מה-13.4 ב-Hot3 – הוט

הדרמה התקופתית “מד מן” (“Mad Men”), מבית היוצר של זוכה פרסי ה”אמי” ו”גלובוס הזהב” מתיו ויינר (“הסופרנוס”), ובכיכובו של זוכה פרס “גלובוס הזהב” ג’ון האם, חוזרת לעונה שישית ומסקרנת, ברשת הכבלים “AMC” ובהפקת חברת “Lionsgate”. בישראל תוקרן הדרמה “מד מן”, החל מה-13.4, ימי שבת, בשעה 22:15, ב-הוט 3 – HOT3, ובחינם ב-HOT VOD.

2.6 מיליון איש, הפכו את עונתה הקודמת של הסדרה המוערכת לנצפית ביותר אי-פעם, כאשר גם פרק הבכורה שלה וגם פרק הסיום שלה שברו את שיאי הצפייה שלה, וזכו למחמאות יוצאות דופן מצד המבקרים. השנה הובילה הסדרה את מספר המועמדויות לפרסי ה”אמי” עם 17 מועמדויות, לאחר שגרפה 15 פרסים, ו-4 שנים ברציפות את הפרס החשוב ביותר ל’דרמה הטובה של השנה’.

בכך שברה הדרמה “מד מן”, שיאי זכייה שרק שלוש סדרות הגיעו אליהם לפניה. במקביל, היא הסדרה היחידה לזכות 3 פעמים ברצף בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי “גלובוס הזהב”, כחלק מארבעת הפרסים בהם מחזיקה.

לאחרונה, זכתה “מד מן” בפרס ’גילדת התסריטאים’, נכללה ברשימת עשר הסדרות של השנה על-פי מכון הסרטים האמריקאי, וקיבלה את הכבוד המפוקפק – אחת מעשר הסדרות המורדות פיראטית ברשת. לכן, לא מפתיע שרשת “AMC”, כבר אישרה, כי תהייה עונה שביעית ל”מד מן”.

אורכו של פרק הבכורה; “The Doorway”, בדומה לשנה שעברה, יהיה לא פחות משעתיים, ותואר על-ידי ויינר, כסרט לכל דבר, שהאווירה שתוצג בו תלווה את העונה כולה. נחשף, כי הצילומים לפרק נעשו באי הוואי, בהשתתפות ג’ון האם, בדמותו של דון דרייפר, ו-ג’סיקה פארה (“אבודות והוזות”), המגלמת את רעייתו מייגן.

מתוך mad men season 6, סדרת הטלוויזיה האמריקאית

את הפרק השני לעונה ביים ג’ון האם, עצמו, ושני פרקים נוספים במהלך העונה בוימו על-ידי ג’ון סלאטרי (“כנגד כל הסיכויים”), שמגלם את רוג’ר סטרלינג. מיודענו ויינר, ידוע ברמת הסודיות הגבוהה שלו לכל פרט מההפקה, וכרגיל, מסרב לתת רמזים, מלבד העובדה, כי יתרחש מעבר זמן שעל אורכו לא התחייב, משנת 1967 שליוותה את העונה הקודמת, ושאירועים היסטוריים, ימשיכו לשמש רקע להתרחשויות.

העונה הקודמת הסתיימה באי-בהירות, כאשר דון דרייפר, שוקל הצעה מפתה מאישה זרה, בעוד אשתו הטרייה מייגן, פורצת בקריירה משחק שלה תרם דון, למרות התנגדותו הראשונה, והכתם שהיא הותירה על הקשר ביניהם; רוג’ר סטרלינג, נהנה משימוש בסמי הזיה; ו-פגי אולסן (אליזבת מוס, “נערה בהפרעה”) פרשה מחברת “קופר סטרלינג דרייפר”, וערקה למתחרים.

בסיום העונה, בעקבות רמיזה של ג’ארד האריס (ליין פרייס), נוצרה סערה בקרב המעריצים סביב שאלת חזרתה של מוס. אז אישר ויינר, כי כל צוות השחקנים ישוב, כולל מוס, אך לא הרחיב בפרטים על אופן חזרתה ונפח דמותה.

“אנחנו נמצאים בתקופה בחייו של דון, שבה הוא מנסה להתנהל בנורמאליות, ולשמור על מערכת יחסים אמיתית עם אישה שהתאהב בה. היא הביעה את התשוקות שלה, וזו הייתה הפתעה עבורו” – אמר ויינר, והוסיף; “אנחנו נמשיך לעקוב אחר הצעד הבא בחייהן של הדמויות, באבחנות של דון, בדינאמיקות החדשות, ובאנשים שנאבקים להתבגר. אנשים ייהנו מהעונה השישית, היא מסע אמיתי לנפשו של דון, והיא משקפת מאוד את העידן שבחרנו להציג”.

“מד מן”, מציגה את תמונת המצב של החברה האמריקאית של שנות השישים, דרך סיפורם מלא הקונפליקטים, הסקנדלים והאינטריגות של אנשי סוכנות הפרסום העולה “סטרלינג קופר דרייפר”. הדמויות נמצאות בעולם הפרסום התחרותי וחסר הרחמים, שמונע על-ידי אגו, ויושב בלב לבן של שדרות מדיסון שבעיר ניו יורק.

מתוך mad men season 6, סדרת הטלוויזיה האמריקאית

העלילה מתמקדת בדון דרייפר, איש הפרסום הכי גדול, מבריק ועשיר בשוק, מנהל אמנותי וממייסדי החברה, שמתקשה לקבל על עצמו את הזמנים המשתנים במהירות אל מול עיניו. הסדרה מתארת באותנטיות את מצביה וערכיה המשתנים של אמריקה של שנות השישים, תפקידיהם של הגברים והנשים, וחוקרת את הטבע האנושי האמיתי שמתחבא תחת ערכי המשפחה המסורתיים, תוך כדי תיאור אותנטי של הוללות, הונאה, רומנים וקנאה.

“מד מן”, הציבה תו תקן של איכות טלוויזיונית, בזכות סגנונה הוויזואלי המרהיב. היא אחראית לקאמבק הבולט בשנים האחרונות לסטייל ולאופנה של שנות השישים, והיחס אותו קיבלה הביאה למבול של יצירות קולנועיות, טלוויזיוניות ובימתיות העוסקות באותו עשור.

לצדו של ג’ון האם, (סרט “גנב עירוני”), מככבים בסדרה אליזבת מוס, וינסנט קרטיזר (“אלפא דוג”), ג’נוארי ג’ונס (“אקס מן: ההתחלה”), כריסטינה הנדריקס (“אני לא יודע איך היא עושה את זה”), ג’ון סלאטרי, בן פלדמן (“קלוברפילד”), אהרון סטאטון, ריץ’ סומר (“השטן לובשת פראדה”), קיארנן שיפקה (“הנשאים”), כריסטופר סטנלי (“ארגו”), ג’יי ר. פרגוסון (“בר מזל”) וזוכה ה”אמי” ושני פרסי ה”טוני” רוברט מורס (“איך להצליח בעסקים בלי להתאמץ”).

החל מה-13.4, ימי שבת, בשעה 22:15, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן