רדיו | טלוויזיה

הרשות השנייה, החליטה להאריך זיכיון השידור של תחנת הרדיו “קול ברמה” בשנה

0
0

החלטות הרשות השנייה, עד כה הביאו לכך שתחנת “רדיו קול ברמה”, משלבת נשים בכלל שידורי התחנה ובכל הנושאים המסוקרים, אך הדגישה, כי תעמוד על כך שהתהליך ההדרגתי שהחל יימשך בחודשים הקרובים ביתר שאת ◄ “הרשות השנייה החלה בתהליך הידברות עם התחנה, כדי להביא לסיום התופעה של אי השמעת נשים. מהלך זה, נשא פירות ובזכותו התחנה שינתה פניה וקולן של הנשים החל להישמע.
הרשות השנייה, החליטה להאריך זיכיון השידור של תחנת הרדיו
הרשות השנייה, החליטה להאריך זיכיון השידור של תחנת הרדיו “קול ברמה” בשנה

מועצת הרשות השנייה החליטה אתמול (18.3.13) להאריך בשנה אחת את זיכיון השידורים של תחנת הרדיו הספרדית תורנית “קול ברמה” (התחנה משדרת 24 שעות ביממה, לאורך כל השבוע, למעט שבתות וחגים, והיא מזוהה עם מפלגת ש”ס), אשר מסתיים בחודש מרץ 2013. בתום השנה, לאחר בדיקה מקצועית של ההנהלה, תשקול המועצה הארכה בשלוש שנים נוספות.

המועצה, קבעה, כי במהלך השנה הנוכחית תתקיים בדיקה מעמיקה ויסודית של מספר פרמטרים חשובים הכוללים פרמטרים תוכניים, משפטיים והנדסיים, ובכלל זה עמידת התחנה בהחלטות המועצה המחייבות הגדלת השמעת נשים באופן משמעותי בשידורי התחנה, והתנהלות התחנה בכל הנוגע לשידורי התרמות ומילוי הדרישות הרגולטוריות של הרשות השנייה.

כמו כן, ההחלטה מחייבת את התחנה למנות מנכ”ל קבוע עד יולי 2013.

הרשות השנייה, ציינה בחיוב, כי החלטות הרשות, עד כה הביאו לכך שתחנת “רדיו קול ברמה”, משלבת נשים בכלל שידורי התחנה ובכל הנושאים המסוקרים, אך הדגישה, כי תעמוד על כך שהתהליך ההדרגתי אשר החל, יימשך בחודשים הקרובים ביתר שאת.

כמו כן, הרשות, ציינה, כי התחנה נותנת מענה לציבור הספרדי תורני, וכי מאז הקמתה של התחנה חל צמצום משמעותי בתופעת התחנות הפיראטיות.

לדברי יו”ר מועצת הרשות השנייה דר’ אילן אבישר; “הרשות השנייה החלה בתהליך הידברות עם התחנה, כדי להביא לסיום התופעה של אי השמעת נשים. מהלך זה, נשא פירות ובזכותו התחנה שינתה פניה וקולן של הנשים החל להישמע. הרשות תמשיך לנהל מעקב אחר התחנה, ותפקח באדיקות אחר התנהלותה”.

קול ברמה, מסרו את תגובתם על החלטת מועצת הרשות השנייה, ואמרו, כי : “למרות כל ההערכות, מועצת הרשות השנייה האריכה את זיכיון השידורים לתחנה ומכירה בחשיבותה של ‘קול ברמה’ עבור המגזר הדתי החרדי בישראל”.

גורמים בתחנה, מסרו, כי; “מאז הקמת קול ברמה לפני ארבע שנים לקחה התחנה את הבכורה והיא משדרת מדי יום לכ-200 אלף מאזינים ברחבי הארץ. הצלחתה של התחנה באה לידי ביטוי בנתוני סקר TGI לשנת 2012, מהם עולה, כי קול ברמה היא התחנה הדתית-חרדית המואזנת ביותר בישראל. גם חברי המועצה המתנגדים לשידורי קול ברמה מבינים את מקומה בסדר היום הציבורי של המגזר הדתי-חרדי בארץ”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן