צרכנות

בדיקת 3M: שוק הציוד המשרדי בישראל מגלגל כ-850 מיליון ₪ בשנה

0
0

גלי גולדשטיין ברעם, מנהלת השיווק בחטיבת מוצרי הצריכה בחברת M3 ישראל; “השוק של הציוד המשרדי עובר מהפכה, בידי המזכיר או המזכירה של המשרד נמצאים תקציבים גדולים והם הופכים לקהל היעד של המפרסמים. אחת המגמות העיקריות שעולות מהמחקר היא השימוש של תפקידי האדמיניסטרציה באינטרנט, והשפעת הרשת על הבחירות הכלכליות שלהן. זו אחת הסיבות שבגינן החלטנו להקים אתר למוצרי Post-it שבא לתת מענה למי שמנהל את התקציב של הציוד המשרדי…”.
בדיקת 3M: שוק הציוד המשרדי בישראל מגלגל כ-850 מיליון ₪ בשנה
בדיקת 3M: שוק הציוד המשרדי בישראל מגלגל כ-850 מיליון ₪ בשנה

אדמיניסטרציה משרדית, כבר אינה תפקיד זוטר המצוי בתחתית סולם החשיבות של החברה, אלא תפקיד חשוב שאחראי על סדר היום של המשרד ומנהל תקציב גדול, כך עולה מבדיקת שוק שנערכה במכללה האקדמית תל אביב יפו, עבור ’חברת 3M’ המשווקת את פתקיות Post-it, ו’דבקי Scotch’. מהנתונים, עולה, כי שוק הציוד המשרדי בישראל, מגלגל כ-850 מיליון ₪ בשנה, כאשר 60% מהסכומים הנ”ל מצויים בידי מנהלים אדמיניסטרטיביים שתפקידם לנהל את רכישת הציוד למשרד ו- 40% הנותרים הן הזמנות קבועות מספקים.

הסקר בדק במשרדים של 40 חברות מובילות במשק, ביניהן; בנקים, וחברות מסחריות בגדלים שונים. הבדיקה בחנה את הרגלי הרכישה של הציוד המשרדי במשרד, החל מרכישת; פתקיות, עטים ומחברות עד לרכישה של מחשבים, מדפסות, ריהוט, וציוד יקר ערך.

עוד עולה, מהסקר, כי תחום האדמיניסטרציה המשרדית, שהיה בעבר תחום נשי מובהק, עובר שינוי וניתן לראות היום, כי 48% מבעלי התפקידים האדמיניסטרטיביים במשרדים המובילים הם גברים.

עיקר הזמנות ’הציוד המשרדי’ כפי שעולה מהמחקר, מתבצעות באמצעות הזמנה טלפונית ישירות מהמשווקים (37%). 25% ממנהלי המשרד קונים את הציוד למשרד באינטרנט ול-33%, יש הסכם עם ספק שמביא, להן את הציוד. רק 5% מהנשאלים, הצהירו, כי הם ניגשים לחנות הציוד המשרדי הסמוכה למשרד בו הם עובדים.

גם כאן המצב הכלכלי משפיע גם על בחירת הציוד המשרדי. הנשאלים, הצהירו, כי המנהלים שלהם דורשים מהם לבצע סקר שוק לגבי המוצר אותו הם קונים ולא מסתפקים בספק הקבוע אותו הם מכירים. את עיקר המידע הם בודקים ברשת האינטרנט (50%) ומי שלא בודק ב’רשת האינטרנט’ משווה את המחירים והאיכויות באמצעות המנשרים שמקבלים מהספקים השונים (25%). למחיר הציוד המשרדי חלק מכריע בבחירת המוצר כך הצהירו 85% מהנשאלים.

בבדיקת מוצרי 3M, עולה, כי מדי שבוע 82% מהחברות מזמינות מוצרי Post-it, שונים, כמו; פתקיות וסימניות דביקות. עוד עולה, מהסקר, כי ככל שהחברות גדולות יותר (עם מאה עובדים ומעלה) מנהלי המשרד מעדיפים את מוצרי 3M על פני מוצרים אחרים. על פי המחקר, עולה, כי לפחות פעם אחת ביום משתמשים בפתקים הדביקים של Post-it, או בדבק של SCOTCH.

גלי גולדשטיין ברעם, מנהלת השיווק בחטיבת מוצרי הצריכה בחברת 3M ישראל; “השוק של הציוד המשרדי עובר מהפכה, בידי המזכיר או המזכירה של המשרד, נמצאים תקציבים גדולים והם הופכים לקהל היעד של המפרסמים. אחת המגמות העיקריות שעולות מהמחקר היא השימוש של תפקידי האדמיניסטרציה באינטרנט, והשפעת הרשת על הבחירות הכלכליות שלהן.

זו אחת הסיבות שבגינן החלטנו להקים אתר למוצרי 3M ישראל, אשר בא לתת מענה למי שמנהל את התקציב של הציוד המשרדי, באתר ניתן למצוא קטלוג מוצרים, שימושים מגוונים למוצרי ה-Post-it, במשרד או בחיי היום יום, לצד רעיונות לשימוש במוצרים כולל אפשרות להעלות רעיונות באופן עצמאי ע”י הגולשים”.

מומחיותה של חברת 3M

3M חברה מבוססת מדע וטכנולוגיה

מומחיותה של חברת 3M, היא בהפיכת שבבי רעיונות לכדי אלפי מוצרים מתקדמים וחדשניים. תרבות ארגונית המעודדת שיתוף פעולה ויצירתיות, מהווה השראה לזרם בלתי פוסק של פיתוחים וטכנולוגיות שהופכים את החיים של כולנו לקלים ונוחים יותר.

3M היא החברה החדשנית שלא מפסיקה להמציא ולחדש. עם מחזור מכירות של 30 מיליארד דולר. 3M מעסיקה כ-88 אלף עובדים ברחבי לעולם, ופועלת במעל ל-70 מדינות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

דילוג לתוכן