אוניברסיטה | מכללה

האוניברסיטה העברית בירושלים: עפרה אש, מונתה לראש אגף שיווק ותקשורת

0
0

פרופ’ מנחם בן-ששון, נשיא האוניברסיטה העברית; “הניסיון השיווקי והעסקי העשיר של עפרה, מהווה עבורנו נכס יקר בשעה שהאוניברסיטה ממשיכה לעמוד בחוד החנית של החינוך האקדמי בישראל” ◄ עפרה אש (50, נ+4, תושבת כוכב יאיר), הינה בעלת תוארMBA מטעם האוניברסיטה העברית.
האוניברסיטה העברית בירושלים: עפרה אש, מונתה לראש אגף שיווק ותקשורת
האוניברסיטה העברית בירושלים: עפרה אש, מונתה לראש אגף שיווק ותקשורת

הנהלת האוניברסיטה העברית בירושלים, הודיעה על מינויה של עפרה אש לתפקיד ראש אגף שיווק ותקשורת באוניברסיטה העברית בירושלים.

במסגרת תפקידה החדש תרכז הגב’ אש את כל פעילויות השיווק והפרסום של האוניברסיטה העברית, ותסייע בהמשך מימוש חזונה של האוניברסיטה העברית כאוניברסיטת המחקר המובילה בישראל.

בעברה, שימשה עפרה אש, כמנהלת השיווק של האקדמית תל אביב יפו במשך כחמש שנים, וכן הייתה מנהלת השיווק ב’חברת אלוני’.

פרופ’ מנחם בן-ששון, נשיא האוניברסיטה העברית, בירך על המינוי, ואמר; “אנחנו שמחים על הצטרפותה של עפרה אש לצוות המוביל את האוניברסיטה העברית בירושלים. הניסיון השיווקי והעסקי העשיר של עפרה, מהווה עבורנו נכס יקר בשעה שהאוניברסיטה ממשיכה לעמוד בחוד החנית של החינוך האקדמי בישראל”.

עפרה אש, אמרה עם כניסתה לתפקיד, כי; “נכונים לנו אתגרים רבים בהמשך ביסוס שמה של האוניברסיטה העברית כמוסד האקדמי המוביל בארץ ובעולם, בצד הבאת והחזרת מוחות, הגדלת המחקר, עידוד ההרשמה, ועוד”.

עפרה אש (50, נ+4, תושבת כוכב יאיר), הינה בעלת תואר MBA מטעם האוניברסיטה העברית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן